Nee je kan niet goed zien wanneer ze een aanval doen dus blokken is vaak telaat (in tegenstelling tot bayonetta) dus ik dodge altijd.
Ja precies, je kunt amper een combo op hun uitvoeren of ze vallen alweer aan. damn ze zijn echt ernstig irritant zeg. Maar ze zorgen voor uitdaging, en dat dodgen in de lucht ziet er fucking badass uit.
waar zit je precies?ik weet hem ff niet, volgens mij bedoel je de ruimte waar je zo; n goederenwagon moet verwisselen met een trein.
af en toe wel frustraties met springen en dan gliden... op de een of andere manier glide ie af en toe niet wanneer t moet
Zoooooo dan, ik zat net vast in The choking grounds....en het bleek achteraf zo simpel. Spoiler Ik kwam niet verder bij die stenen 'muur' met dat blauwe spul in het midden. Dit bleek dus gewoon die grote steen-golem te zijn, dus ik moest gewoon op de hoorn blazen, lol. Ik kwam er zelf niet achter, ik heb het gevraagd op Gamefaqs. En ik baal er nu van...aangezien het achteraf zo simpel was. Maar ja....geen flauw idee dus dat het die steen golem was.
jah ik zit precies daar.. op een stel zit een halve wagon ofzo en der naast zit een 'trein' ik heb het wagen naar achteren geduwd en daarna de trein der voor gezet maarjah der gebeurt niks ?
Heb de game ongeveer 2,5 uur gespeeld, en dat is voor mijn doen best uniek. Wanneer ik een nieuwe game koop, speel ik het meestal een uurtje of iets langer maar geen twee uur. Ik kon de game niet wegleggen, echt cool. Ik speel op normal en ik denk dat ik daar verstandig aan heb gedaan, aangezien er dus later vijanden komen die je levensbalk aardig gauw kunnen laten leeglopen, zeg maar .
net de 2e baas verslagen, heb het idee dat ik al 20 uur heb gespeeld ofzo terwijl ik niet eens op de helft ben
Ik krijg denk ik ook bijna het gevecht met de tweede baas.... Spoiler Is dat die Tiamat? Ik moet nu eerst wat 'challenges' doen zeg maar, voor die steen golem. Ik heb even de review van Team Xbox gelezen, want als ik het met reviews uberhaupt eens ben...komen ze meestal van Teamxbox. En ik ben het er tot nu toe zeer mee eens, ik kan natuurlijk niet spreken over de dingen die verderop in het spel gebeuren maar het klinkt allemaal erg goed. Ook las ik Bayonetta's review, en ik was het dus wederom heel erg eens met ze over de plus en minpunten. En zelf ben ik blij dat ik DS over Bayonetta heb gekozen.
De DS review van Darksiders klopt wel, die van Bayonetta ben ik het echt mee oneens. Niet het eindcijfer, maar wel de 6 voor audio met name en de kritiek op de vijanden snap ik ook niet. Voor de rest hebben ze wel gelijk
Ook even de review van Darksiders op Teamxbox gelezen. Ik ben het vooral eens met de 9.2 voor de gameplay, toch niet geheel onbelangrijk in een game. Zo ervaar ik de gameplay van Darksiders namelijk ook, gewoon erg goed. Audio een 9 is ook geen verrassing, zeker met de surround set is het genieten geblazen. Vigil Games heeft zich als nieuwe ontwikkelaar met Darksiders duidelijk op de kaart gezet. Als je tegenwoordig zo kan binnenkomen, dan zegt dat wat over het vermogen van het team.
Spoiler als je de eerste keer binnenkomt staat de wagon rechts) ik bedoel die lege kar zeg maar waar je goederen op transporteert, je moet hem daar laten staan en met zon hendel laat je hem naar links gaan, je slaat hem dan naar achteren en zet de trein op dat ding, dan weer de hendel zodat de trein naar rechts gaats. dan duw je de trein naar achteren zodat je via de trein naar boven kan klimmen
Haha de eerste steengolum zag je toch ook niet over het hoofd? Als je daar al vast zit kom je vast vaker terug naar het forum voor antwoorden, enige stukje waar ik echt vast zat was in de laatste dungeon. Ik heb elke Zelda game gespeeld tot de DS dus heb wel aardig wat ervaring met puzzel/adventure games. Na die challenges ben je nog lang niet bij Tiamat
Jezus, weet al van deze game af sinds begin 2009 en heb nog geen topic opgemerkt, lol... Ziet er echt super tof uit, deze game. Heel erg jammer dat ik op dit moment geen geld ervoor heb. Als ik het wel had dan zou het een moeilijke keuze worden tussen dit of Bayonetta...
Spoiler Ik geloof dat Vulgrim je erop wijst dat je naar die golem moet die bij het gebouw staat. Dus er was me al verteld wat ik moest doen, toen ik bij die Choking grounds was, dacht ik dat ik met die vleugels in het midden van de golem moest zien te komen. Gewoon puur over het hoofd gezien. Ik vind het design van de game ook echt vet, Vulgrim vind ik persoonlijk een zeeeeeer gave character, zijn stem word toch niet ook gevast door Mark Hamill of wel? Soms lijkt het een beetje zo.