[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me een heel gaaf spel! Ik ga hem zeker halen. :) Volgens mij had ik ergens gelezen dat ie 26 februari uitkomt.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het is ook een adventuregame, het meest underrated genre van de laatste jaren. Zo is een van de beste games van dit jaar Machinarium, maar bijna niemand kent de game.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zekers wel!

vind 20,- alleen wat veel...demo was cool!

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat meer info over downloadable content en de collector's edition:

Bron

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die CE heeft wel een mooie box, maar is imo voor de rest niet echt een meerprijs waardig.

Is er trouwens al een exacte release date bekend?

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Heavy Rain krijgt direct bij de lancering downloadbare content. Dat heeft Sony bevestigt.

In augustus zei ontwikkelaar Quantic Dream graag extra verhalen rond de verschillende personages te willen aanbieden. Dat gebeurt direct bij de lancering met het pakket Heavy Rain: Chronicle One - The Taxidermist. In dit verhaal gaat de speler als onderzoeksjournalist Madison Page op zoek naar een seriemoordenaar.

Alleen consumenten die Heavy Rain voor release bestellen kunnen op dag van release aan de slag met het downloadbare pakket. Voor hen is het pakket bovendien gratis. Wanneer de aflevering beschikbaar komt voor mensen die het spel niet van tevoren bestellen, is nog niet bekendgemaakt. De overige verhalen zullen zich voor of na het verhaal van Heavy Rain afspelen en draaien om de rest van de cast. Elk verhaal gaat 4.99 dollar kosten, een prijs in euro's is nog niet bekend.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus als ik het goed begrijp hebben die Chronicles niets (direct) met het verhaal van Heavy Rain te maken maar alleen met de achtergrond van de characters?

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    lijkt me wel dat het meer een side-quest is.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb vandaag Fahrenheit uitgespeeld, de vorige game van Quantic Dream. Nu hoop ik echt dat ze geleerd hebben van die game. Het had echt een legendarische game kunnen zijn, maar het laatste gedeelte van de game sloeg echt helemaal nergens meer op en het einde was ook ongelooflijk slecht. Echt jammer, want het was tot ongeveer 2/3e echt geweldig.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    laatst ook uitgespeeld...beeeetje zonde idd.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    De diverse eindes van Fahrenheit zijn inderdaad wat jammer. Gelukkig zit er genoeg moois in om dat te compenseren. Nee Heavy rain is een game waar ik naar uit kijk, Zodra ik een ps3 slim zie voor onder de 250 koop ik er een, Misschien is er wel een bundel aanbieding tzt

Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien ik tot twee weken geleden nog geen PlayStation had, heb ik me nooit verdiept in de exclusives. Maar deze game wordt waarschijnlijk een must-buy! Destijds Fahrenheit op de Xbox gespeeld en die game was super! Gelukkig is het bijna februari! :)

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hoe was het einde van fahrenheit ook al weer. Is alweer jaren geleden dat ik die speelde, maar vond hem wel goed.
    Kan niet wachten op heavy rain en ik denk dat ik ook meteen de dc ga kopen. Dit wordt mijn game van het jaar. Hopelijk stellen ze me niet teleur.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Na 2/3e kreeg Lucas opeens superpowers en veranderde de game in een soort The Matrix ripoff waar men kogels ontweek, supersnel ging vechten op van alles en nog wat en zelfs, als klap op de vuurpijl, aan de zijkanten van gebouwen ging rennen. Daarna werd het zelfs nog erger door een of andere onverklaarbare AI-achtige stroomvijand opeens in het spel te gooien, zonder back story. En op het einde veranderde de game opeens in Dragonball Z waarbij de hoofdpersoon zwevend in de lucht tegen de Oracle een soort Kamehameha's aan het gebruiken was. :lol:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond die powers anders wel cool!

Het was vooral die eindbaas die erg matig was.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    24 februari:)

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Geen idee of het al is gevraagd/gezegd; Komt er nog een demo van Heavy Rain?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope, iig niet voor de releasedate :)

er zijn trouwens nieuwe gameplay vids, maar die ga ik niet kijken. Laat me gewoon verrassen

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    O-)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is dan nieuw, ik weet 1000% zeker dat ie eerst sowieso niet voor het spel zou komen. To play or not to play.....

Deel Deze Pagina