[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    De laatste messenger stak ik per ongeluk dood. Ben ff vergeten hoe je die moest pakken.

    Heb er al eens eerder een gehad, maar toen wist ik nog hoe je ze moest pakken. :+
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh ik steek ze heel vaak dood, heb ik geen problemen mee. :cool:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ja, maar omdat ik nog niet eens zo bizar veel achievements voor de game heb wil ik het gewoon goed doen. ;)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, is er een achievement voor dan?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Voor zover ik weet niet, maar dat denk ik wel iedere keer als ik bezig ben met de game.

    Soms heb ik dat wel eens, vooral in het begin, met spellen. Dan ben je zo voorzichtig aan het spelen dat je bepaalde dingen niet wilt missen. ;)
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Alleen bij de eerste messenger krijg je een achievement.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me af wat je precies allemaal moet doen in de DLC straks, het kan moeilijk bij één gevecht blijven, want die gevechten zijn vrij snel over altijd. Afwachten maar dus.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gewoon wat missies + assassination volgens mij.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Is het vloeken in de kerk als ik zeg dat ik het einde een lachertje vond?
    Ik wist nu niet of ik moest gaan huilen of lachen bij zo'n einde. :{
     
  10. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, ik vond het een zware teleurstelling.. zo'n verschijning is toch niet serieus te nemen? gelukkig gaat het nog ff verder ;)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar hebben jullie het over?

    Ik vond het juist erg vet hoe de credits all rolden over het scherm en je gewoon door kon spelen en die ventjes moest neermaaien met Ezio's wapen, terwijl je Desmon was. Kweenie,maar weinig tot geen games hebben dat hoor...mja....Prince of persia comes to mind, een Ubi game uiteraard.
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook echt een enorm slap einde, wat willen ze hier nou verder mee? Straks moet je in de volgende game met desmond als assassin rond gaan rennen in het heden. Dat lijkt me echt enorm kut, Desmond is echt het meest saaie gamekarakter ooit en sowieso slaat het echt nergens op om in deze tijd met een hidden blade, en meer van dat soort zooi, rond te gaan lopen omdat "dat minder opvalt".
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet zeker dat dat wel goedkomt in het derde deel, die gaan ze echt niet verzieken.
     
  14. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Met een hidden blade kom je idd echt niet door zo'n full-body-scan :D
    Dat probleem heb ik dus niet, en ik vind Desmond anders best cool. Ikvond het een beetje raar dat die doc zo wegrijd (ik was erg assasin-like langs al die MOB's gerend om in die vrachtwagen te klimmen(kan dus niet) Assasins proberen toch altijd zo min mogelijk te moorden?) Maar wat ik echt slap vond was die cutscene in THE vault dat vond ik echt een ongelofelijk slecht bedacht en inmekaar gedraaid verhaaltje. Na deel 1 was ik zeer benieuwd wat al die tekens te betekenen hadden. (ik weet zelfs nog dat ik de eerste keer dat ding in het midden voor een venetiaans masker aanzag :+) en als je dan ook in deel 2 zo naar die vault toeleeft , dan kan het toch alleenmaar tegenvallen?
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  15. DeathStalker

    DeathStalker Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit helemaal vast in een missie misschien heeft iemand een idee hoe verder te komen.

    Ben net begonnen aan DNA 5 en speel de missie "speer van ontrouw" in Toscane.
    Nou heb ik van een vrouw de missie gekregen om haar man te vinden en een lesje te leren, m.a.w. in elkaar te rammen. De game geeft een groen gebied aan, ik neem aan dat ik die vent daar kan vinden.

    Nou heb ik al zeker een uur doorgebracht in dat gebied en alles gedaan wat ik kon bedenken. Eagle Vision, geen goud/geel doelwit, alleen rood (soldaten) en blauw (huurlingen). Verder heb ik alle daken ook beklommen, om zo nog eens met eagle vision het gebied te bekijken. Ben een beetje einde raad lijkt wel een glitch, kom iig niet verder. Alle hulp is welkom.
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Weet niet echt waar je zit. Volgens mij staat hij op een dak.
     
  17. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een ontrouwe echtgenoot moet aanpakken staat die meestal op de begane grond hoor... Ik zou nog eens zoeken in elk straatje met eagle vision. Je target is zoiezo in het gezelschap van een vrouw.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Anders: Start -> Herinnering afbreken en opnieuw proberen.
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Weet ik, maar ik kon me één missie herinneren dat ie op het dak stond.
     
  20. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad gelijk, herinner me ook zoiets vaag.. :)

    Anyway, heerlijke game om nog af en toe eens op te pakken! Ik vind de reacties van de mensen ook zo grappig als je begint te klimmen, heeft me al vaker in de lach doen schieten.
     

Deel Deze Pagina