Volgens mij is waar iedereen het over heeft geen screen tearing, maar problemen met de v-sync. Dan zie je tijdens het dreaaien halverwege het beeld een beetje een verschuiving. Bij tearing zie je witte randen (puntjes) tussen de randen van aaneengesloten textures... Van dat eerste heb ik ook last, van het tweede niet. Verder heeft de game erg gebrekkige (of geen) Anti-aliasing. Dat vind ik wel redelijk storend. Overigens zit ik nu in dat vlieg stuk en daar ben ik afgehaakt. Dat is echt niks voor mij. Heeft me gelijk de moed ontnomen om verder te spelen. Van wat ik heb gespeeld valt me het exploring en TR-achtige gebeuren erg tegen. Van het styltje ben ik onder de indruk. Maar het is nog te vroeg voor mij om een oordeel over de game te kunnen vellen...
Zo te lezen ben je nog voor de eerste boss, zelfs nog voor de eerste dungeon dus je hebt inderdaad nog niet veel kunnen exploren, speel in elk geval tot de helft van het spel door ik denk dat je dan wel een andere mening hebt. Dat vlieg stuk duurt maar iets van 5minuten en komt ook maar één keer in het spel voor.
Vliegstuk heb ik ook net gehad, ik vond het juist gaaf man. Lekker even wat anders, variatie! Niet te moeilijk maar absoluut fun. Er zit inderdaad niet echt veel anti-aliasing in, maar toch zijn de graphics heel goed te pruimen vind ik, soms zelfs erg mooi. De team xbox review zei ook al dat het niet de krachtigste engine is,maar toch afgezien van de v-sync zeer soepeltjes en gewoon geen laadtijden. Nog genoeg games die dat allemaal wel hebben nog.
Spoiler als je minder dan 5 uur hebt gespeeld: Spoiler Ik heb zojuist de Griefer-dungeon gedaan. Moest daarna wat afleveren bij Samael. Ik drukte alleen op een knop waardoor het filmpje overgeslagen werd. Toen het filmpje klaar was zag ik dat ik nu de tijd kan vertragen? Weet iemand toevallig hoe het verhaalwijs in die scene gaat?
Ik begrijp die 180 moves niet helemaal. Er staat bijvoorbeeld : 180 orbit slash, Opposite of facing (left stick + X). Dus ik ga met mijn rug naar vijanden toe staan en doe die move,maar ik krijg niet die move dan ofzo...hoe werken deze?
Spoiler niet echt een verhaal, je krijgt dat ding zomaar eigenlijk. straks in de levels krijg je blauwe objecten en als je daar op drukt vertraagt de tijd hiermee moet je ook wat puzzeltjes oplossen, volgende lstuk dat je krijgt is vet!!!!
Heb nu 4 uurtjes op de counter in de game staan, net gestopt ermee. Genoeg voor nu, maar wat een........VETTE game zeg. Echt zo'n game die steeds beter en beter word naarmate je verder komt. Steeds meer krijg je klimstukken en puzzeltjes. Het klopt absoluut wel dat de game behoooooorlijk leentjebuur speelt , maar doet dit wel op een zeer goeie manier en het stoort absoluut niet. De moves zijn ook heerlijk, niet al te moeilijk en wel zeer nice. Ik vind het echt heerlijk om vijanden omhoog te slaan met het zwaard en dan terwijl ze in de lucht hangen nog , even met RB de boel finishen. Het ziet er allemaal erg bad-ass uit.
iemand enig idee wat dit is ? kwam het tegen in de level waar je tegen de 3de eindbaas moet...gelijk in het begin.. ik ben er naast gaan staan niks, op B gedrukt niks.. http://www.imagefrog.net/show.php/58023_09012010054.jpg
Ik weet ook neit wat het is, ben ook net bij dat onderdeel! Wel moet ik zeggen dat ik na 5 uur nog steeds volledig weggeblazen ben door deze game.
heb even wat hulp nodig in Iron Canopy Spoiler Als je de eerste spin hebt gedood met die grappling hook heb je een gangetje aan de rechterkant met een blauw ding waar je die hook op kan gebruiken. Maar waar moet ik in godsnaam heen? Ik kan een stukje omhoog klimmen op een muur maar kom niet op het bovenste gedeelte omdat ik niet ver genoeg kan springen, en grappling hook gebruiken werkt ook al niet echt.. nevermind. is al opgelost.. moest gewoon omhoog springen maar door die rare controls af en toe deed hij het steeds niet zodat ik geen flauw idee had wat ik dan moest doen :-/
Als jij bijv. met een vijand aan het vechten bent en er komt een andere vijand dan doe je de stick + X richting die vijand en en doe je een soort halve zwaai met je zwaard, ziet er niet spectaculair uit dus je zult het ook niet echt goed kunnen herkennen als een move. Komt later in het spel, no worries. De werpster opladen en naar een vijand gooien, en ondertussen RB+back+Y(scythe) op een andere vijand waardoor beide even niks kunnen doen terwijl je een finishing move op weer een andere vijand doet is ook vet Moves zijn inderdaad simpel maar wel goed uitgevoerd, ik ga morgen beginnen met mijn 2de run op Hard.
Werpster heb ik nog niet . Wat vind Gamekings van de game trouwens? Geen zin om de review te bekijken maar opzich wel benieuwd wat ze ervan vinden.
WOEHOE, heb de game zojuist uitgespeeld. Heb er 19 uur over gedaan. Sommige puzzels zijn echt klote en nemen dus echt heel veel tijd in beslag als je even niet weet waar je heen moet
nou ik heb zojuist mijn eerste uurtje darksiders er op zitten. setting en gameplay is erg tof, maar ik moet zeggen dat de framedrops, screen tearing en andere haperingen wel echt extreem zijn hoor. Ik had er wel wat over gelezen natuurlijk, maar je verwacht dan eigenlijk dat het een beetje gezeik is en dat het niet al te storend zal zijn, maar ik krijg er echt koppijn van. persoonlijk vind ik het bijna niet kunnen dat een spel met zulke mankementen uitgebracht wordt en ik zou normaal gesproken zelfs bijna denken dat mijn 360 aan het doodgaan is, als ik er niet al het een en ander over gelezen had. ik denk dat ik em ga inruilen tegen een PS3 versie aangezien die er minder last van heeft als het goed is. dan maar trophies ipv achievements........ jammer maar helaas.
Als er al verschillende malen wordt aangegeven dat de PS3 versie beter is en je hebt twee consoles tot je beschikking, dan had ik geen eens het risico genomen, maar goed... Ik speel h'm op de PS3 en heb nergens last van, spel is gewoon mooi te noemen. Achteraf ben ik blij dat ik naar Sjorrit heb geluisterd en voor moeilijkheidsniveau normaal heb gekozen, over Tiamat heb ik toch wel een uurtje of anderhalf gedaan, maar daarna had ik d'r eindelijk op de knieën Puzzel ervoor vond ik ook niet echt heel makkelijk, dus mijn speelduur gaat uiteindelijk een stuk hoger liggen dan het gemiddelden Voor de mensen die al iets verder zijn, worden de eindbazen en de puzzels veel moeilijker of blijft het niveau een beetje gelijk....
ach ja maar ik speel gewoon veel liever op de 360. controller vind ik fijner en zulke spellen als deze vind ik het ook nog wel leuk om mn gamerscore een beetje mee op te krikken. de ps3 heb ik alleen voor de exclusives, de bluerayspeler en voor de heb. verder zie ik bijna nooit echt het verschil tussen de verschillende versies in die vergelijkingsfilmpjes dus ik dacht dat het allemaal wel me zou vallen. maar iig op mijn niet-elite 360 is het echt een drama.