[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Daar zie je toch alleen dat van de eerstvolgende upgrade, in dit geval FMJ?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope, gewoon het hele rijtje, net zoals bij de camo's. Zijn er 75 trouwens.

3. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    averagegamer heeft wel gelijk, bij challenges zie je alleen een rijtje met attachments die je kan unlocken.

Als je wilt zien hoeveel kills je wilt zien om een bepaalde attachment te kiezen

Create a class > secondary > handguns > usp > dan kom je bij attachments, ga naar tactical knife en druk X ( Staat er bij "press X voor challenge details" oid. ) Hier zie je hoeveel kills je moet maken en hoeveel je er al hebt, je hebt dus 75 kills nodig voor tactical knife.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En daar staat bij hoeveel kills met welke attachmenet je moet maken ;)

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel eigenlijk nooit met shotguns, maar ik heb net eens een shotgun gepakt bij mn sniper, waar ik ook nooit mee speel en dat ging heerlijk, 12-9 op Afghan, beetje veel deaths door bommen, hinds en harrier helaas, maar goed, ik schoot zo'n gast neer met mn Barret, kreeg allemaal punten, one shot kill, headshot, buzzkill en nog 1 of 2, echt vet ;) En met mn Spas, heerlijk, al die one shot kills!! Ik kwam die grot in, kom ik 2 tegenstanders tegen, schieten me bijna neer, maar ik kan ze beiden neer knallen zonder down the sights te aimen ;)

Maar ik zit over perk 3 te twijfelen, ik heb nu Ninja omdat ik zo stealth mogelijk wil spelen met mn Sniper en Ninja Pro wil halen, maar op zich is lopen zonder geluid voor sniperclass niet het belangrijkst, maar steady aim pro is ook wel een fijne perk, met langer adem inhouden voor het snipen en beter blind fire voor de shotgun, wat zouden jullie doen?

Nee hoor, bij Barracks >> Challenges zie je alleen het benodigde aantal kills voor de volgende upgrade, niet voor upgrades die verderop komen, dus je moet het doen op de manier die Dromped zei ;) Bedankt ;)

Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  6. TheKiller

TheKiller Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de m4a1 gebruiken en die met red dot sight en grenade launcher en camo fall
    dan hoef je maar om te draaien en ze liggen al dood dat is het wapen wat ik nu gebruik en ik ben nu level 66 prestige dus over een level nog 20000 punten heb ik model 1887 die shotgun die ga ik veel gebruiken
    en de acr in camo urban en dan agoc sight en hartbead sensor en mini-uzi in camo digital en met agoc sight
    en als sniper 21 mrb met thermal sight en 93 raffica met demper en red dot sight
    en als secondary wapen gebruik ik veel de desert eagle

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Welkom op het forum.:b:

Als je de volgende keer interpunctie wilt gebruiken, lezen je berichten ook wat makkelijker weg.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent me net voor:+

Heb trouwens gisteren voor het eerst een paar potjes FFA gedaan, en dat bevalt me erg goed. Alleen jammer dat je al heel vaak in een begonnen potje zit, waardoor je nooit echt een lekkere winstreak kan halen

9. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu op level 38 en met deze class speel ik nog altijd het liefst :
    primary: m4a1 met holographic sight
    secondary: thumper
    perk 1: sleight of hand
    perk 2: cold-blooded
    perk 3: ninja pro

ERG dodelijk8)

10. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor sniperen kan ik steady aim pro aanraden, omdat langer adem inhouden erg handig is als sniper, en al helemaal handig als je secundary een shotgun is.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Geen Steady Aim hebben op een shotgun heeft ook voordelen, als die krachtig genoeg is, hoef je niet te mikken :+.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is steady aim trouwens goed op een M4A1, M4 of Scar. Ik gebruik die altijd bij mijn scar en M4A1 maar volgens mij is het een beetje nutteloos met dat soort wapens, niet?

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Deze wapens zijn al redelijk accuraat, dus het verschil is niet heel erg groot tussen met en zonder. Steady Aim is meer bedoeld voor Subs, LMG's, shotguns en dit deel ook snipers.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een klasse gemaakt om mee rond te fucken met wat lastige wapens. Holy hell wat maak je hier een boel assists mee. :p

F2000 (met granade launcher nog, net begonnen; nogal slecht)
    Desert Eagle (nog zonder iets erop; extreem belachelijk slecht)
    Semtex
    Flashbangs
    Sleight of Hand Pro
    Stopping Power Pro
    Steady Aim Pro
    Painkiller

Eerste potje 19-12-17...

/edit: De hell, maak ik opeens een streak van 17 ermee op Derail...zonder wapen wat verder kan schieten dan like 5 meter; beetje hulp gehad van de Pavelow, maar toch...

/edit 2:

Tijdje mee gespeeld en m'n k/d lekker wat omlaag gehaald. ;) De F2000 heeft zo z'n goede kanten, al is het nog steeds verreweg de zwakste AR en een van de zwakste wapens in het spel, maar de Deagle kan je helemaal niks mee. Heb nu dit staan:

F2000 met FMJ
    Desert Eagle met FMJ
    Semtex
    Flashbangs
    Scavenger Pro
    Stopping Power Pro
    Steady Aim Pro (nu ff Scrambler omdat ik die nog pro moet)
    Painkiller

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen handig als je een slechte sniper bent. Je kunt beter Ninja Pro hebben zodat ze je niet op heartbeat sensors zien. Je zit immers vaak stil en bent dan makkelijk te vinden.

16. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

Ik zit zelf niet altijd even stil met mijn sniper, en als ik probeer te no-scopen is steady aim pro ook wel eens handig imo. Ninja Pro gebruik ik eigenlijk alleen voor de silent footsteps, want ik kom echt haast nooit iemand met een heartbeatsensor tegen _O_

17. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik als ik ga snipen meestal:

Barret .50 cal/Intervention(kan nogsteeds niet kiezen :mad: )
    PP2000 + Silencer
    Scavenger Pro
    Cold Blooded
    Ninja

Voor de snipers gebruik ik geen silencer, je kan bijna geen kills meer halen zo, tenzij je alleen maar headshots maakt. =/

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb maar een sniper class en dat is:

Barret .50cal - Heartbeatsensor.
    .44 Magnum - Met knife.
    Claymore en Smoke Grenade.
    Sleight of Hand + Sleight of Hand Pro
    Cold-Blooded + Cold-Blooded Pro
    Steady Aim + Steady Aim Pro

Heartbeatsensor is altijd handig. Sleight of hand voor sneller reloaden, cold blooded zodat niemand me ziet omdat ik altijd de hele map door ren, ik blijf nergens ooit zitten en steady aim voor langer inhouden adem.

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hoezo kun je geen kills maken met een silencer? *)

20. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat veel moeilijker dan normaal als je van een hele afstand killt.

Heb net trouwens een paar potjes gespeeld met Skarjan, WOUW en nog wat xbw'ers(althans, dat denk ik :p). 'k Ging in het begin heel slecht, maar dat werd iets beter. Had zoals gewoonlijk weer First Blood op Highrise. :p
    Duurt trouwens best lang, een match zoeken als je met zijn 5'en bent...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina