[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand voor een potje zo?
     
  2. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF!!! ik ben nu een potje aan het spelen waar alles 10 x zo snel gaat heeft meerdere mensen dit? het is wel grappig maar je rent wel met 200km\h langs je vijanden langs dus kan je niet zoveel kills maken
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Had ik zonet ook, heel apart.

    Ook een potje 24 - 3 - 2 gehad :D. Dat ging best nice :cool:
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat kut is dat snelle zeg, ongelofelijk. Wel nice, als je bij iedere bocht gewoon je sprintknop opnieuw indrukt, ga je die richting weer op. Leuk om zo met een shottie rond te lopen. Verder verveelt de game me een beetje, weet niet waarom, maar het doet het wel.
     
  5. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik eigenlijk nog doe is barret + acog + spas en throwing knifes. Puur funnen dus. Stats varieren van 30/2 tot 9/15 |:-
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die shotguns, van de SPAS tot de laatste, met GRIP is gewoon super dodelijk. De afstand is heerlijk ... heb net die automatische weer een beetje te pakken, ge-wel-dig!
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zweer bij de AA-12 .. heerlijk :9
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar de spas, samen met sleight of hand en steady aim. Dan kan spas èn sneller achter elkaar schieten en je hebt betere hipfire accuracy, wat bij een shotgun wel goed van pas kan komen. Zo net potje 30/6 met 30 spaskills:)

    Zijn er trouwens ook andere mensen die sniper + acog doen en dan gewoon een beetje gaan rushen? Ik vind dat echt zo vet!
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat doe ik heel veel.

    Ben weer echt een sniperfan aan het worden zoals ik bij Call of Duty 1 ook was. Net een speelsessie van ongeveer 5 uur gehad (tering, best wel lang :+) en maar twee potjes geen sniper gebruikt. Die Intervention is echt wel chill :cool:. Alleen werkt die voor geen meter met ACOG, dus voor wat sneller spel pak ik liever de Barret met ACOG.
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel nooit met de snipers en vind die Barret en Intervention echt kut, totdat ik gister met 1 van de twee, dacht de Intervention 2 one shot kills achter elkaar maakte op Rundown, dat gaf wel een fucking vet gevoel ;)
     
  13. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel af en toe met Intervention of Barret .50 cal. Heb wel meer kills en headshots met de Barret. Alleen af en toe wil ik gewoon Bolt Action, geeft echt zo'n fucking vet gevoel als je een quickscope maakt met de Intervention. :p
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Net 2 nukes gehad! Op Wasteland en Afghan, ideale maps voor de CG :D
     
  15. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja intervention acog lijkt mij ook niks inderdaad, als je dan mist moet je eindeloos wachten voordat je weer kan schieten.

    Ik speel nu op een nieuw acc en heb met nog geen een gun red dot sight gehaald. Alleen met sniper + spas (ohja wel 1 gun rds dus) iets van 700 kills nu, op level 21.

    Pff vandaag de hele dag gespeeld terwijl woensdag mijn SE`s beginnen, denk dat het een goed plan is om die 360 even in te leveren bij mijn ouders ofzo:x
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Doet zeker wat aan je verbinding....tijdens matches kunnen bepaalde pakketjes niet of niet snel genoeg bij de host komen waardoor lag ontstaat. Het is zeker niet alleen niet kunnen connecten. Als je bv een demo wil downloaden gaat hij ook veel trager als je op strict staa.

    Ja omdat er nog steeds genoeg gasten zijn die geen kills met hun primary kunnen maken. ;)

    Die zijn daarvoor idd ideaal.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zijn die gehackte servers er nu weer in overvloed? Ik lees het hier ook continu. Daarnet hadden wij ook zo'n game, na het potje gingen we terug naar de lobby om weer een normale server te zoeken en vervolgens krijgen we wéér een potje waarin iedereen als een idioot kan rennen. Eindelijk was al die zooi gefixt en dan is er weer iets nieuws, best hatelijk.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vloog uit de map met zo'n gehackte server. Knalde tegen een bus aan en vloog keihard de lucht in. Had die perk aanstaan dat ik niet dood kan gaan tijdens het vallen dus kwam weer op mijn voetjes terecht. :lol:
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik rende zelfs harder dan Forrest. Damn ..... 1 potje is geinig , maar meerdere............ Kan niet richten
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sabotage is echt niet leuk meer. Mensen zitten alleen maar in hoekjes met hun sniper te wachten en doen voor de rest niks. Drie potjes gespeeld en drie keer was ik gewoon echt de enigste wie elke keer de bom had, plaatste, vijand aanviel met bom en bom onschadelijk maakte. Laatste pot iets van 16000 score gekregen, is wel baas. :+

    Schijt kut resupply elke keer uit mijn care package. Laatste match 3x resupply en 2x UAV gehad, sterf. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina