[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, zit nu steeds vaker in van die speed-matches. Echt heel kut, aangezien ik vandaag al 5 keer in z'n potje ben gekomen
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar matches met Cookie en nog een paar xbw'ers gespeeld. Mijn Harrier op de eerste Scrapyard game ging echt als een gek tekeer. D: Had zelfs iets van 3 kills bij het Strike gedeelte.

    Jullie waren wel akelig stil, btw. :p
     
  3. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    % Kans uit CARE Package.
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een groepje van XBW nu aan het spelen ofwat? Het liefst gewoon Groundwar/TDM, heb net de hele tijd S&D zitten doen dus heb daar geen zin in.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heerlijk potje net op Afghan met mijn barret. 4 headshots achter elkaar met 4 kogels, care package = chopper gunner en daarmee een stuk of 10 gasten mee vermoord. 2 potjes, 2x chopper gunner. :cool:
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Eerst vond ik SnD geen reet aan want als je dood bent moet je weer anderhalve minuut wachten. Nu ik het vaker heb gespeeld moet ik zeggen dat ik het een stuk leuker vind, het is in iedergeval meer tactischer dan de andere speellijsten. Helemaal geweldig is is als jij diegene bent die het laatst leeft en iedereen van het andere team weet uit te moorden.

    Zo had ik dus op rundown iedereen gekilled nadat mijn team dood was en moest ik daarna nog de bom defusen, helaas zat er nog een verdomde harrier in de lucht en ging ik alsnog dood:mad:

    Vandaag weer SnD gedaan en ik ben in zo'n speed match terecht gekomen, een minuut of 2 gespeeld en weg gegaan. Nu ik telkens een match probeer te joinen is het ELKE keer zo'n speed match en dit is nu 10 keer achter elkaar gebeurd. Ik heb het maar opgegeven en de xbox uitgedrukt_0/
     
  7. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet ook eerste keer speedhack game. Wat een trieste ventjes die dit steeds voor elkaar krijgen. Heerlijk andere mensen hun spel lopen verzieken. grrrrr. Echt te triest voor woorden
     
  8. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam ook net in zoon speed lobby, dus ik zo'n marathon leightweight class maken, en rondjes rennen als de malle voor marathon pro en lieghtw. pro, en ik had op invasion dat ik tegen een tonnetje of auto rende en oppeens 100 meter de lucht in vloog. Ook op Terminal vloog ik 300 meter de lucht in over een trapje en kwam ik op dat vliegtuig terecht :D
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij telt dan niet elke stap als 0,1 mile ofzo hoor, dus dat heeft geen nut
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik had net een 360 Spas kill als Final Kill tijdens S&D:D:D .Bij Favela sprong ik van het ene naar het andere dak. In de lucht maakte ik een 360 en BOEMMM!!!! Iedereen uit z'n dak. Heerlijk gevoel.

    Ben nu 6th Prestige lvl 8. Ik ga tot 9 en dan stop ik. 10th Prestige vind ik echt zoo lelijk.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zat vanochtend Demolition te spelen op Estate en in die lobby zat vier man die al Prestige 9 waren!8) Best wel ziek. Ik zelf zou wel voor de tiende prestige gaan als ik eenmaal bij de 9 aankom, anders vind ik het ook zo zonde. Ben je zover en dan net voor het einde geef je op :9.
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu niet eens meer een normaal potje HC vinden, zijn allemaal van die speedhacks blijkbaar. IW is lekker bezig :mad:
    Wel makkelijk om je Lightfoot en Marathon te halen trouwens. Schiet op Derail helemaal lekker op.
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    En de hele game is weer glitched, godverdomme.
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al weer wat bekend over dat Momentum System oid?:eek:
     
  15. X-boxer xxx

    X-boxer xxx Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat met al die cheaters in Free For All zeg....Heb wel 10 x van lobby gewisseld en iedere keer weer raak.Het werd steeds gekker...Ze waren al met z'n vieren.2 op wacht terwijl de andere lekker aan het knallen waren met hun Tactical Insertions.Heb wel erg mijn best gedaan zodat er geen NUKE kwam maar toch..Heel vervelend spelen.Weet iemand of er een lijst is met de favoriete plekken van dit soort losers.En zo nee word het niet een tijd dat die er komt want dan kunnen we ze gewoon blijven afknallen. (kijk 1x zodat je toch je nuke hebt ok...maar 6 of 7 achter elkaar!!??)
     
  16. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al 6e prestige?? Hoeveel honderd uur heb je er al wel niet op zitten??
    Ben net begonnen aan 1e prestige na precies 2 dagen spelen, kom niet eens aan de 5e denk ik.
     
  17. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
  18. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ikzelf zit nu in de 3e prestige, lvl 43.
    speel behoorlijk fanatiek, ratio van 2,04.

    en moet eerlijk zeggen dat ik er op dit moment niet trots op zou zijn zou ik een hogere prestige hebben dan 4 of iets dergelijks.

    dit betekent mijn inziens namelijk dat je OF, je veeeel te druk bezig bent geweest met al de geglitchte rommel in deze game, of dat je toch eigenlijk stiekem wel heel erg veel gespeeld hebt.

    kreeg gister een message van een gast die compleet omver geschoten werd:
    USING HACKED MATCH , GET YOU TO PRESTIGE 10 IN UNDER 30 MIN. 900MSP.

    nou daar zakt mijn broek vanaf:mad:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja Care Package is ook gemaakt voor de mensen die geen hoge killstreaks kunnen halen. Ik gebruik die alleen in SnD omdat je daar vaak niet veel hoger komt.
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina