Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn het alleen spelers van het huidige jaar of ook spelers uit het verleden??
    competitie begint al bijna :D:D

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn wel huidige spelers, alleen je hebt ook platina kaarten.

Dat zijn kaarten van spelers in hun hoogte jaren. Zo heb je bv. Zach Thomas. Dat is nu natuurlijk een oude uitgebrande lul maar er is van hem een platina kaart van z'n hoogte jaren bij de Dolphins.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jammer genoeg is hier geen ESPN te krijgen :mad: (Kabelnoord). Het zit dus niet standaard bij ieder Sport1 pakket in. Ik heb echter al een tip gekregen waar ik alle wedstrijden van het vorige seizoen kan downloaden, als leek lijkt me dat ook wel leuk aangezien ik toch niet een geweldige voorkeur voor 1 team heb.

Valt me overigens op dat veel Nederlandse AF liefhebbers je met alle liefde iets uitleggen. Ook als je kijkt naar de plaatselijke teams (Groningen Giants) staan ze ook te springen om een keer mee te komen trainen of samen Zondag-avond AF te kijken in de kroeg, ookal weet je niets van de sport.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echtwaar, Als chris de kneus collinsworthless ook in madden 11 zit ga ik m opzoeken en maak ik m kapot.

edit:

Echt niet normaal. Sta ik met dat pruts team op de 1 yard line van hun.
    -1st down: Play action Gooi ik precies in de handen van m'n TE. Dropped ie m terwijl ie niet eens gecoverd werd.
    -2nd down: Laat m'n linker slot een slent in lopen. Gooi m weer recht in z'n handen. Dropped, daarna werd ie pas gehit
    -3rd down: same play, same result.(slot heeft nu 7 dropped passes)
    -4th down: QB dive. Die lul laat zichzelf op de één yard line vallen. word niet aangeraakt maar blijft liggen. Turnover downs dus.

erg frustrerend dus, maar het word erger. Nu krijgen zij de ball op hun eigen 1 yard line.
    -1st down: pass. Incomplete omdat ik m precies op moment van gooien tackel.
    -2nd down. Dive, haalt ie 4 yards mee
    -3rd down. pass. Ik sack m in de endzone. En ja hoor, krijg ik een facemask penalty tegen. 15 yard penalty + auto first down.

Toen m'n xbox maar uitgezet omdat ik anders een hartaanval zou krijgen denk ik. Man o man wat was ik pissed zeg!!!

Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  5. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen van vorig seizoen he (ook eerdere seizoenen)?
    Ook van dit seizoen.
    Alles is meteen vanaf de volgende dag te downen.
    Zo zijn de playoff games van afgelopen nacht al te downen!

@Flix:

Heb je het nu over dat Madden Ultimate Team?
    Ik had het al gedownd, maar nog niet bekeken.
    Daar zag ik wel staan over iets met kaarten.
    En dat je die kan kopen, maar moet je ze dan met MS Points kopen?

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Je moet de kaarten kopen met de coins die je krijgt als je een game wint o.i.d. Geen MS points dus (gelukkig).

Ik ben nu een aantal games aan het downloaden, heb je nog leuke games die ik zien moet? Ik zie al een topic van beste games van 2009 enzo.

Overigens vergiste ik me met dat het games van vorig seizoen zijn. Ze zijn nu bezig met week 18 van 2009. Vandaar dat ik me erop verkeek.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Met m'n hoofd account heb ik een fout gemaakt. Je moet god opletten dat je spelers maar een bepaald aantal wedstrijden kan spelen. nu had ik geen coins meer en m'n spelers konden geen games meer spelen. Al met al was ik dus fucked. Enigste manier om verder te spelen is met MS points coins te kopen(mogelijkheid is er wel).
    Ik heb het opgelost door met m'n 2e xbox account een nieuw team te starten. Heb met deze nu Carson Palmer, Quintin mikell en Jeremy Shockey gekocht met veilingen. Ik ga nu sparen voor een setje Silver spelers. Hoop dat er in één zo'n setje genoeg spelers zitten om door te blijven spelen als je contracten op zijn.

Edit: Echt ik hoop dat iemand binnenkort het hoofdkwartier van EA in de brand steekt!!
    Is nu al de zoveelste keer dat in de laatste 20sec van de game je gewoon disconnected raakt met de EA servers!!!
    Dag dag punten, Dag dag coins.

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hou de komende dag de tracker maar in de gaten, want hier heb je een aardige tip (zonder results te spoileren uiteraard, want de meesten moeten deze game nog zien gok ik):

Net afgelopen, de laatste wildcard playoff game:

Green Bay Packers @ Arizona Cardinals

man o man!
    :thumbs:

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Spannende & interessante wedstrijd dus? Dan check ik de eindscore nog niet & ga ik hem toch maar even zien. :)

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb gister NY Jets tegen Cincinnati gekeken en NE tegen IND (Week 10). Best leuk om te kijken! Maar een potje duurt wel lang zeg!

Hoe zit het eigenlijk met het publiek bij American Football? Je hebt niet echt een 'harde kern' o.i.d. lijkt me :p Een vrij rel-vriendelijke sport.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook sinds zaterdag m'n mail en twitter niet meer gechecked in angst een voor een spoiler:9
    Zo is de BSC bowl van donderdag ok nog voor me gespoiled:mad:
    Heb hier wel alle playoff games op m'n pc staan behalve de GB @ ARI game want die is nog niet geupped.
    Het is een super vriendelijke sport wat toeschouwers betreft. Supporters van beide teams zie je ook regelmatig naast elkaar zitten.
    Er mooi om te zien dat het niet hoeft zoals die idioten bij het voetbal=(

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Klopt, in Nederland en Engeland is het echt water en vuur, de uit en thuis supporters. Het heeft ook wel weer iets, maar toch liever niet.

Ik ben 2 maanden geleden ook naar Duitsland geweest, een voetbal wedstrijd van Bayern Munchen tegen Eintracht Frankfurt. Hier zaten circa 66.000 supporters waarvan 8.000 uitsupporters. Deze zaten wel soort van 'apart' en waren tijdens de wedstrijd bloedfanatiek. Na de wedstrijd echter lopen ze gewoon lachend door elkaar. In Duitsland schijnen er ook nooit rellen te zijn omtrend voetbalwedstrijden, dus het kan ook gewoon oke zijn.

Anyway, het American Football boeit me wel en dankzij Richvd zijn gouden tip kan ik dus alle wedstrijden ook 'the day after' kijken. Vanmiddag komt Madden 09 binnen als het goed is, dus kan ik ook nog even XBox gerelateerd over football praten :).

13. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Madden 09 gaan ze geloof ik in Europa de online servers sluiten op 2 feb. , dus dan kan je niet meer online gamen.....
    =(

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ach, ik kon er leuk aankomen (Ruil voor een wat oudere game). Mijn gold is momenteel toch verlopen en ik heb nog geen aanleiding gehad om het weer te verlengen. Ik speel vaak met 8 vrienden in systemlink dus heb geen gold nodig, maar ik ben bang dat ze niet zo snel een football game gaan kopen. Er zit toch ook wel een competitie element in als Single Player.

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Tuurlijk, en je werkt je wel doorheen de carreer, misschien zelfs een paar keer. Maar uiteindelijk (zo is het toch bij mij) pak ik het toch dikwijls/meestal op om even snel als verandering een quick match game te beginnen.
    Nog niet zoveel online gespeeld met Madden 10 eigenlijk, moet ik zeker eens doen. Op de (oude) xbox herinner ik me dat ik toch wel wat werd ingemaakt door die Amerikanen, toegegeven toen was m'n technische kennis van de sport ook wel heel wat minder.

16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind online spelen met madden veel te frustrerend het is niet zoals echt football mensen lopen maar beetje te cheaten!

over ultimate team die drops zijn zooooo frustrerend niet normaal??

kunnen we al over het wild card weekend hebben?? of willen jullie de uitslagen niet weten?

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet nog alle wedstrijden kijken:9

En die drops zijn verschrikkelijk ja!!
    Ben nu aan het sparen om een set silver cards te kopen. En zodra ik die heb ga ik voor een set gold cards. Hoop zo m'n team te beteren.
    Wat ik me alleen afvraag, als je zo'n set kaarten koopt, krijg je dan maar een aantal spelers of net zoveel als in het begint die je standaard krijgt?

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nu bij Madden 10 nog steeds? Het zelf nog niet opgemerkt maar ook met deze nog niet veel online gespeeld. Vroeger was het alvast schering & inslag, lijkt wel bij al die sportspel competitie ranglijsten zo te zijn.

Doe misschien maar even in spoilertags anders zit de kans erin dat je toch wel wat gegrom hoort volgens mij. :)

19. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste wildcard game is ook maar sinds vanmiddag online, dus denk dat mensen iig die nog moeten kijken.

Dus lijkt me spoilertags de beste oplossing ja!

*)

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht tot de 720P versie.

Deel Deze Pagina