Ik zit er aan te denken om een PS3 aan te schaffen maar ik heb een aantal vraagjes:
welke modellen zijn er NU te koop in NL in de winkels? Want je hebt volgens mij een 40/60/80/120/160 en een Slim 250GB model die ooit zijn uitgebracht.
(toch? )
Ik weet wel dat de 40Gb versie inmiddels weg is, en dat het 60Gb model overweg kon met oude PS2 spellen (inmiddels ook uit de schappen verdwenen?).
Dus dan komen we uit bij de 80/120/160Gb modellen. 250Gb Slim versie is leuk en aardig maar ik heb op het moment geen budget van €300+.
Voornaamste reden dat ik de PS3 aanschaf is door de blu-ray speler. Ik zal er ook wel op gaan gamen maar dan echt alleen maar de exclusive titels zoals GT5, LittleBigPlanet enzovoorts.
Welk systeem is voor mij dan het beste/goedkoopste?
Als ik het zo terug lees beantwoord ik mijn eigen vraag eigenlijk al , gewoon voor de 80GB versie gaan lijkt me?
-EDIT-
ik lees net ook in een post van Rivanov dat hij de 120Gb slim versie heeft, dat deze er was wist ik helemaal niet.
Wat zou de goedkoopste 80GB fat model en de goedkoopste 120GB slim versie ongeveer kosten, en kan iemand de belangrijkste voor-en nadelen van de Slim t.o.v Fat op een rijtje zetten aub?
Klik om te vergroten...