x1 bromde bij ook, als de controller via de usb werd opgeladen. Werkte ook niet samen met wired mw2 controller. Dus "de brom" oorzaak ligt bij de xbox360 usb poorten. Dus om nu de a40 te gaan bashen...is wel makkelijk...maar goed...ik rijd het hele land rond en een ritje apeldoorn kan er nog wel bij. heb hier voor de liefhebber nog een fijne koop-tip voor de TB41 http://www.computeruniverse.net/products/90356165.asp?agent=509
Ik weet niet wie dit topic heeft gestart, maar een openingspost zou ik toch wel kunnen waarderen. Een overzicht met verschillende koptelefoons die geschikt zijn voor xboxlive en dus met mic en natuurlijk de 5.1/7.1 surround koptelefoons compleet met specs en prijzen Die laatste is wel een mooie prijs. Als ik dat had geweten dan was ik wel voor die gegaan.
Of een paar dagen vrij nemen en eens rustig de boel gaan nalezen. Ruud, ik bash helemaal niks, vind het alleen een beetje slecht van Astro dat dit voorkomt. Hij zal helemaal über zijn, ik geloof je, mag ook wel voor dat geld. Enne je mag samen met Frank best naar Apeldoorn komen hoor, je hoeft alleen geen headset te brengen. Ik heb daar zoveel centen niet voor over, bedankt voor het aanbod.
je hebt helemaal gelijk. Het is een dure dure headset, en als je dan idd nog zelf moet uitvogelen, hoe en of je van een statische-zoem afkomt Kan beter maar gelukkig gaat de zoem eruit\o/ ..en ja ik ben ook een fan-boy. Als onze kennis uit de us deze kant op komt, laat ik hem de "military green brx" editie meenemen... isuk
Die military green brx ziet er fantastisch uit inderdaad. Is er ook een manier om zo'n brx editie hierheen te shippen? Vraag me dat gewoon af, wellicht wil een vriend van me ook nog ze bestellen namelijk. En hij is nogal van uiterlijk enzo, die brx edities zien er echt heel goed uit.
Inderdaad heb die jij gekocht hebt en diezelfde nog een keertje alleen dan een nieuwer model en 5.1 digital.
Moet hierop reageren 055 rules hmmm lang gelden voormij ben, heb jaren in apeldoorn gewoond. Leuk wonen daar blij dat ik er weg ben. niet dat friesland veel is maarja kan natuurlijk ook slechter
Nee, maar wel met zijn bedraade broer de x1. Turtle beach vond ik (op mijn nieuwe headset na) de beste die ik gehad heb. Goede chat en game-sound regeling\o/ De x31 is stereo(geen dolby) en hier te koop voo 80 euri http://www.computeruniverse.net/products/90356164/mad-catz-turtle-beach-ear-force-headset.asp Als ik ooit een dikke tft beneden heb, dan haal ik ook een draadloze variant van TB erbij