FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sergen

sergen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat is wel jmmer

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nummer van de wereld is level 602:emo:
    Kijk je in z'n player hub, staat er: Current streak 403

Ga je naar 'Head tot head results', en zie je dat hij de afgelopen 10 wedstrijden, 'maar' 6 heeft gewonnen.

Klopt ook geen fuck van:emo:

3. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn meestal van die leipe gasten die op zichzelf geilen dat ze bovenaan staan. Bijna ieder Leaderboard heeft ze. :'-(

Stel me dat soort mensen ook al helemaal voor me. Zitten met 2 xbox-en zichzelf uit te nodigen met een Kloon-account. En dan avonden lang alleen maar met 40 - 0 winnen van niemand. :+

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog 4x verliezen. :+

5. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vergist ie zich en heeft tie de controller van z'n kloon-account nog in z'n handen, kan je die mensen ook niet kwalijk nemen natuurlijk. :+

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  7. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nu ook online een kutverbinding met allemaal lag door de sneeuw? Of ligt dit gewoon aan mijn netwerk, want gister deed alles het nog primaa.|:-

8. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gruwelijke goals worden er gemaakt bij die online Pro, niet normaal :D

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Die leaderboards zijn echt nep, heel slecht van EA, de top 100 bestaat alleen maar uit boosters die als niveau al over de 100 zijn, het is toch niet zo moeilijk om al die neppertjes een perma-ban te geven?
    Nederland is volgens mij het enige land waar geen booster in de leaderboards zit..

En moet nog ff benadrukken dat SoldEagle de meest trieste fifa speler van Nederland is,. Ik verloor net 3-2 van hem, bij alle 3 de goals ging hij alle herhalingen kijken en juichen met een vingertje voor de mond of een handje naast het hoofd.
    Somigge mensen hebben volgens mij echt een kutleven en moeten dat uiten in het juichen met fifa..

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Boeiend? Zij juichen gewoon op de manier wat zij willen.. al kan ik het met de replays wel begrijpen, dat is gewoon irritant.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die gast staat ook hoog in de top 10 van Nederland geloof ik. Maar hij heeft ongeveer net zoveel verloren als gewonnen. Ik vind die leaderboards gewoon echt niet kloppen.

Bij fifa 09 was het veel beter. Als je verloor, verloor je ook echt veel meer punten dan dat je een wedstrijd won.

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zullen wij een potje doen en bij elke goal, maakt niet uit hoe hij erin vliegt, doe ik een robot.
    Dat is echt irritant, ik ken weinig mensen die dat niet irritant vinden.

Ja de leaderboards zijn inderdaad verslechterd, bij FIFA 09 moest je 4x winnen als je één keer verloor, om dat goed te maken.
    Hier kan je 2 potjes winnen om ééntje goed te maken.
    Wel valt het best tegen als je hoog staat de top 3 van Nederland staat een aardig stuk boven de nummers 4 tot en met 10, het is niet heel makkelijk om dat goed te maken.
    Ibracadabra is imo wel de beste van Nederland, hij staat bovenaan en heeft een streak van 27, dat is echt knap als je alleen maar tegen level 25-33 speelt.

SoldEagle viel trouwens wel mee, ik speelde echt als een natte krant.

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Komt er een achter .....
    Ook wel een paar keer tegen hem gespeeld en elke keer stoer doen als hij een lelijke frummel goal scoort waardoor je spelers niet reageren op wat jij doet -.-

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ^^ 1.000 berichten Alpine

Nja ze motto is ook ''Jeweet Zelluf Swa''.
    Dus was ook duidelijk, ik kende hem ook al van fifa09.
    Weet iemand trouwens of Demolition Higor dezelfde persoon is als Higor da Silva?
    Hij staat nu op 3 in de leaderboards, en TMKill staat op 2, deze stonden beide ook hoog met FIFA 09.
    Wie wil er vanavond een potje doen?

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil wel een potje doen als je wilt.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ben nu aan het leren voor tentamens, ik stuur je vanavond wel een invite als je online bent.

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dat irritante gejuich en die herhalingen laten lopen doen ze juist om mensen het bloed onder de nagels te halen, deel van hun spelletje, zo proberen ze jouw op de kast te krijgen en het lukt ze nog ook. ;)

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel wel onder Alpine20O9 dus niet Alpine2009

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ben jij Shariff,Seqi,Meowth,Reflex Nethris, Shariff LMAO, etc..?
    Want je staat in me friendlist maar ik ken je niet;)
    En ik denk dat het niet werkt, hij was de hele wedstrijd op mijn helft, maar kwam wel verrasend van 0-2 naar 1-2 en van 1-3 naar 2-3.
    Alleen tijdrekken is echt manipulerend aangezien je dan volle druk moet zetten en de tegenstander het dan kan uitspelen als de ruimte er is..

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat duurt het lang om in de rankings te staan hoef nog maar 3000 punten om in de top 100 van Nederland te staan :p.
    Maarja heb ook maar 22 wedstrijden gespeeld online , net iemand geowned met 6-1 in 45 minuten.Wat is Lazio toch beest :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina