FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoldEagle ken ik al vanaf 2007, hij is op elke Fifa leaderbord tot nu toe heel hoog geranked geweest. Dus het is zeer zeker een goede spelert

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het gaat ook niet over zijn kwaliteiten wat hij wel en niet kan.
    Het gaat er gewoon over dat hij tegen mij en viktor met heel veel geluk scoort en gaat juichen alsof hij de beste is en alles op eigen kracht heeft gedaan ...

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hoog geranked of niet.

498 wins en 354 loss is nou niet bepaald goed;)

4. Ach, wat is geluk. Hij deed die celibrations ook tegen mij, doet hij alleen maar om je uit je tent te lokken. Als je je eraan ergert speel je automatisch ook slechter omdat je dan teveel gaat forceren

Ja maar Ralluf, als ik het me goed herinner speelt die gozert wel alleen maar tegen goede spelers. Dan is het natuurlijk ook een stuk lastiger een goede win ratio op de been te houden. Heb meer respect voor hem dan die andere nitwits met 80% win ratio en al bang worden van iemand met level 20

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2010
  5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het bovenste is misschien wel een kleine punt maar als ik je de details geef hoe belachelijke goals ik soms tegenkrijg, het lijkt gewoon of het spel vind dat je MOET verliezen omdat je te veel hebt gewonnen en dan schiet jij in een positie waar je eigenlijk 100% moet scoren mis de speler omdat hij op de keeper afschiet en niet in de hoek waar jij hem naar toe wilt schieten

6. Ja, dat heeft iedereen wel eens. Weet je wat het is, als het jou tegen zit dan onthou je dat altijd beter dan de keren dat het je mee zit.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, want je speelt automatisch tegen 'ongeveer' hetzelfde niveau als dat je zelf bent.
    Ik ben level 27 en krijg altijd tegenstanders rond de 25. Soms ook 30.

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @ Ralluf nee er ook sommige Sadfaces die naar een Lobby gaan en daar tegen mensen gaan spelen die een lage level zijn

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je kan achter je losses zien wat je gemiddelde niveau tegenstander is, als je 800x hebt gespeelt en daarvan 60% hebt gewonnen dan ben je niet geweldig, (en ook niet gezond:+)
    Ik heb uit me hoofd 210 gewonnen, 60 verloren en 20 gelijk, me gemiddelde niveau tegenstander is 22 (volgens mij).

Maar ik doelde niet of zijn skills maar op zijn manier van doen, ook dat hij me een message stuurt dat hij baas is en ik meer moet oefenen, ik sta toch echt hoger dan hem op de leaderboards..

10. Hahaha, je hoeft me niet te vertellen hoe het werkt hoor :+

Maar inderdaad, als je zo zoekt dan krijg je spelerts automatisch jouw level. Maar er zijn er zat die in de lobby zitten en mensen ver onder hun level blijven uitnodigen.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    201 gewonnen, 28 gelijk, 72 verloren ja! :+

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Owh sorry:+
    Laatste keer dat ik keek had ik 190-20-55 dacht ik, my bad:+

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het begin is echt makkelijk ookal zoeken ze tegenstanders van mijn eigen niveau maar als je 23 wedstrijden hebt gespeeld en maar 6 tegendoelpunten heb gekregen en ongeveer er 90 hebt gemaakt en dan nog zo weinig punten krijgt voor winst dan wil je gewoon dat je een hogere lvl bent dan nu .

Ben nu level 12 iig

14. Fifa is ook niet zo'n moeilijk spelletje, als je de vorige Fifa's regelmatig online hebt gespeeld dan heb je het al snel onder de knie bij een nieuwe. Ze kunnen nog zoveel veranderen aan het spel maar het basis principe blijft altijd, en dat is het essentiƫle.

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Toch wel als ik van sommige mensen met meer dan 7-0 win of zelfs 9-0 bij FIFA 09 won ik is een keer met 17-0 vond het wel zielig voor die gene maar hij maakte wel zijn match af.

Viktor zo ff een potje doen ?

16. Dat zeg ik, als je bekent bent bij Fifa dan is het niet zo moeilijk. Als je nieuw bent dan is het wat lastiger. Ook is het zo dat niet iedereen het altijd even serieus neemt, sommige spelen met 1 hand in de broek en in de andere de controller puur alleen voor de ontspanning dus.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    VfB Stuttgart Ralluf 2-1 Galatasaray HB Kune Do
    Skill-niveau: 27 Skill-niveau: 30

Was best een zware wedstrijd.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist in de laatste 5 minuten een 4-2 achterstand goedgemaakt om vervolgens na de verlenging 7-4 te winnen :cool:

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Had ik laatst ook. Stond 3-1 achter, scoor ik nog 2x in de 90ste minuut.
    Hij wou echter niet meer verder en wou dus een gelijkspel, helaas.

20. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Mensen,

Mijn vraag is of ik meerdere virtual profs kan aanmaken. Als ik er twee aanmaak kan ik wanneer in manager mode ga slechts 1 speler in voegen in mijn team en dat is de pro die ik als aller eerste gemaakt heb dus die tweede kan ik niet selecteren. hoe kan ik bijvoorbeeld 10 eigen gemaakte spelers in een team plaatsen in manager mode.

Hoop dat jullie het snappen en iemand een oplossing weet,

Dank je wel alvast

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina