[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  2. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu alweer paar dagen geleden een bericht gestuurd naar TheHut via hun site, hoelang duurt het meestal voor een reactie? Want wacht nog steeds op me spel.

3. mem0

mem0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met gamecardWinkel.nl ik zag daar namelijk 12 maandenlive karten voor € 36 is wel lekker naturlijk.

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Niet specifiek, maar er zijn zo echt veel (dezelfde soort, ook .nl) winkels die normaal allemaal betrouwbaar zijn. Zelfs voor dezelfde prijs kan je waarschijnlijk nog enkele alternatieve sites vinden, zoek even in dit topic, waar mensen al wel hebben besteld als je dat veiliger vindt.

Zelfde dag 's avonds nog, maar dat is daarom niet altijd of bij iedereen zo blijkbaar. Heb je ook zo geen standaard bericht ontvangen dat ze je order nog niet kunnen verschepen, maar dat ze het verwachten op xx/xx/xx? Indien zo zal het afwachten zijn en zullen ze je ook niet meer kunnen vertellen (alhoewel een standaard reply zonder info desnoods voor hen toch ook weinig moeite kost). Indien niet, moet je zeker nog eens terugmailen en duidelijk zeggen wanneer je besteld hebt en dat je wel degelijk een antwoord verwacht (stond er 'in stock'?).

Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  5. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat bij mijn orders dat alles al verzonden is, heb ook de mail dat die al verzonden is. Maar dat was nu al voor kerst. Uit mijn hoofd de 17e..
    Dus verlies wel beetje me vertrouwen omdat ik een spel wat ik een weekje later besteld heb al wel binnen heb ;)
    Toch raar idd dat ze nieteens de moeite nemen om mij een standaard mail terug sturen. Dus stuur ik ze vanavond wel weer een mailtje. Tnks voor je antwoord!

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gooien ze het op die toer :emo: Zeg dan gewoon dat je door je voorraad heen bent want er zijn er genoeg geleverd. Maar dit gaat dus helaas niet meer door.

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Cookie was eerder :9

Maar idd, en dan ook nog vragen of je voor 50 euries die 2 games wil kopen...

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Omg wat een !@# verhaal... :lol:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    €49,50 :lol:

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb ze een mailtje gestuurd waarin ik lekker klaag. Dat anderen de games wel ontvangen heb en dat ik ze alleen wil ontvangen voor 4,95. Eikels

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gezien het feit dat ze het op een fout gooien hoeven ze er verder niets mee te doen. Maar het is wel vreemd dat ze dit niet over de hele lengte doen en pas nadat de voorraad op is. Normaal heb je met dit soort acties/fouten dat óf niemand het ontvangt óf iedereen en dat het snel van de site wordt gehaald. Niet dat een deel het spel ontvangt en dat het vervolgens 3 dagen online staat.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :emo:

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat een aanbieding 8) Gelukkig heb ik 'm al.

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Tjsa, dit geeft dus ook aan dat ze dus wel aan de games kunnen komen als je ineens 49,50 ervoor betaald en voor 4,95 zijn ze dus niet beschikbaar, dat klopt dus ook gewoon niet

15. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze doen ook alsof ze aan niemand geleverd hebben, alsof iedereen zo dom is dat te geloven.. En ze zouden moeten leveren want het is geen op=op actie. Of stond dat er wel bij??

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game namelijk vorige week gewoon bij BCC gehaald voor die 4,95 nadat ik me bestelling had laten zien. hij stond trouwens ook gewoon voor 4,95 in het systeem bij hun

17. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier het zelfde mailtje gekregen met leugen, ik vind het belachelijk, gewoon iedereen leveren of gewoon helemaal niet.

18. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bcc moet gewoon leveren hoor. zijn ze wettelijk verplicht. Alleen als een prijs echt overduidelijk een fout is geweest hebben ze een poot om op te staan. In dit geval is de prijs volledig terecht, zeker omdat ze ook gewoon hebben geleverd tegen die prijs. En daarnaast is het algemeen bekend dat die bundels gratis worden geleverd vanuit microsoft en winkels die dus niet betalen..

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zal ik even een boos mailtje sturen omdat sommigen van jullie wel 1 binnen hebben gehad? :+

Wat is hun emailadres? 8)

20. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    order@bcc.nl dacht ik, ik heb er ook een gestuurd. Ze zullen wel niks terug sturen, smerige streek van ze

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina