Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, dat is zo.

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    WOW! 5 à 6 uur co-op campaign! WOW!!! Dat is ongeveer de tijd die ik me vermaakt heb PER POTJE SvM :emo:. Nee ik ben er klaar mee, wat een faalhazen daar bij Ubisoft zeg...

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Euh.....

5 a 6 uur co-op campaign, en DAN krijg je nog de singleplayer. Ze hadden ook gewoon geen co-op erin kunnen doen? En wellicht zal de singleplayer campaign zich niet echt lenen voor co-op.

4. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de vorige delen hebben gespeeld om hier iets van te snappen/er van te genieten?

5. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    6 uur aan coop campaign vind ik aardig wat hoor.. Coop betekend samen spelen, en samen spelen kan je veel langer volhouden dan in je eentje spelen. Coop maps kan ik wel 100x blijven spelen als het leuk is en dan kom je toch al gauw binnen de paar weken aan de 40-50 uur en je kan het spel elk moment van de dag uit de kast trekken om het weer te spelen, gewoon omdat het coop leuk blijft. Speel chaos theory nog vaak zat met mijn zusje coop. :): weet dat je bedroeft bent dat er geen SvM inzit, maar om het spel dan zo de grond in te boren vind ik niet terecht.

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat Snike888 bedoelt is dat de voorgaande delen ook een Versus mode had.;)

Probleem met conviction is dat ubisoft gewoon de hele Multiplayer mode heeft gedropt uit deze game.
    Ben je nooit zo een fan geweest van de versus mode dan zal het je waarschijnlijk niet zo heel veel uitmaken.
    Maar zoals ik speel de Multiplayer al vanaf pandorra tommorow en speel zelfs tot de dag van vandaag nog de versus mode van chaos theory.

Waar het dus op neer komt is dat heel veel mensen gewoon teleurgesteld zijn in het feit dat er geen mutliplayer versus meer inzit.
    Ubisoft heeft de hele Versus community achterban laten stikken.

Dus ja erg leuk zo een co-op die je na 5 uur uitgespeelt hebt,en daarna waarschijnlijk nooit meer speelt.
    Maar het weglaten van de versus mode is gewoon het slechtste wat ubisoft had kunnen doen.

(bedoel bungie gaat de toekomstige halo toch ook niet zonder MP op de markt brengen :confused: ff een voorbeeldje)

Daarom zijn mensen zoals snike en ik en heeeel veeel andere teleurgesteld en kunnen we niet echt blij zijn met de co-op..

Meteen ook de reden dat de meeste van de splinter cell community de game massaal links laat liggen,en hun pre-orders cancellen...

Alles moet mainstream!!!

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah op die manier, ja dat is best shit inderdaad dan. Ik weet nog hoeveel fun de versus mode was in Pandora Tomorrow, toen ik nog een pc gamert was. Was er niet genoeg vraag naar dan?

Hoop trouwens wel dat ze die framerate problemen nog fixen voor release, die zag er bij bepaalde stukken belabberd slecht uit in een van die filmpjes. Een beetje framedrops zo nu en dan is geen ramp, maar dit sloeg alles.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nou het probleem is niet dat er geen vraag na is... integendeel zelfs!
    Maar ubisoft vond de versus mode niet echt "passen" in conviction,s verhaalllijn etc..

Sufste reden die ik ooit gehoord heb if you ask me...

Alsof de Multiplayer van andere games "in het verhaal moeten passen"

:x

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las laatst ergens iets over een demo, hoe zit dat?

10. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren er geruchten dat je de demo kreeg bij Assassin's Creed 2, maar dat was dus niet waar. Ik hoop zelf ook voor een demo. Kan echt niet wachten. :)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dacht dat hij in Januari kwam.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]60641[/GT]

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Splinter Cell: Conviction krijgt splitscreen co-op

Heel vet. Ik speelde Chaos Theory altijd co-op.*)

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dat is goed nieuws! ,Maar waarom verticale co-op? ik vind horizontaal toch veel fijner werken..

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Splitscreen was toch al een tijd terug bevestigd? Wat zijn sommige sites toch traag. :+
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3590315&postcount=427

wut? :'-(

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    WTF, die zag ik echt niet meer aankomen. 8) Misschien reden wegens het verwijderen van Versus mode en ze er nu toch wel mee aan de slag gaan?

17. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz nou versus is bij splinter cell niet zo vanzelfsprekend als bij halo denk ik zo.... Daarnaast heb je het misschien gemist maar naast de ong. 5 uur durende coop campaign, zijn er ook kleinere coop challenge levels die tientallen uren coop plezier kunnen leveren. Dit plus het feit dat coop op 1 tv kan(splitscreen) maakt het voor mij en vele andere mensen een stuk interessanter. Tuurlijk rijden ze mee met de populariteit van coop op dit moment, en laten ze daarom versus maar ff voor wat het is. Hoewel versus me tof had geleken, had dat betekent dat het spel nog een half jaar later was uitgekomen ofzo!

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    november 2007 was de orginele release date....

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat echt nergens meer over, hoe fucking vaak is dat ding wel niet uitgesteld. Misschien dat die behoorlijk slechte framerate er onder andere mee te makenheeft uit dat filmpje, en dat ze dat nu wegwerken. Een VS mode zou heel nice zijn,maar betwijfel het.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.944
    Uitstellen is toch een gerucht??
    Of is t al bevestigd??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina