Zover ik nu al kan zien (en lees) kan je kaarten unlocken en bepalen welke je daarvan gebruikt, echter je kan kaarten uit je basis deck niet verwijderen precies. Dat is wel wat vervelend omdat er sommige echt wel onnodig (zelfs onnuttig) zijn zoals sommige 'walls'.
Je kan ook niet van scratch een mix-deck samenstellen, blijkbaar uit vrees omdat uiteindelijk online dan iedereen met hetzelfde 'beste deck/speelstijl' zou battlen... vind ik maar een zwak argument. In elk geval is dat zeker wel spijtig, maar er zijn toch genoeg decks en kaarten te unlocken om het interessant te maken/houden.
Misschien (in vgl. met hun PC game) ook wel logisch dat ze niet alle mogelijkheden/kaarten ter beschikking stellen aangezien je daar wel kaarten apart moet kopen alsof ze echt waren.
Verder hoop(te) ik eigenlijk wel op wat DLC content als dat mogelijk zou zijn, eventueel voor extra kaarten/decks..
Edit: Kopen maar, voor 400(P) kan je het niet laten liggen als je het vroeger gespeeld hebt. Meteen weer een mogelijke online/coop (is er blijkbaar ook?) opponent erbij
Edit 2: Extra DLC packs zijn er blijkbaar! En hier vind je een overzicht van de decks trouwens.
Laatst bewerkt: 11 jan 2010