Deal of the Week

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nog geen aanbieding gezien van een spel dat ik wel wil hebben.
    Magic the Gathering hoef ik niet te hebben.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Shadow Compex en Battlefield 1943 waren in de aanbieding, en zijn eigenlijk wel must-haves.

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    en castle crashers ook

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alhoewel ik de trial van magic veels te veel op het toeval vond hangen met je winkansen toch maar halen, echt zo'n zondagmiddag game!

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tadaaa!

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hmz...Magic was in andere regio's ook al een keer deal of the day in december, zou dat betekenen dat binnenkort Braid deal of the week wordt??? Daar hoop ik wel op, want dat was de enige deal of the day waar ik naar uit keek (en die dus niet door ging voor ons)!!

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Yay:+
    Maar niet mijn spel om te halen..

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof je m'n gedachten kan lezen.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Braid was leuk maar geen heilige graal ofzo, veel van de oplossingen in de demo vond ik echt te ver gezocht.. Maar ik zou m wel kopen als ie voor 400 wordt aangeboden ja..

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wacht nog steeds op Trials voor 800 punten. Dan heb ik weer een goede reden om punten te kopen. :+
    En misschien dat ik anders toch wel een keer punten koop en hem dan maar voor 1200 punten koop. In dat geval voor niets zo lang gewacht. Geen flauw idee of die nou nog gaat zakken in prijs.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Iemand een planning gespot ergens voor de rest van januari?

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nostalgie gallore! Ik twijfelde eerst een tijd of hij wel het aanschaffen waard was, vnl. of er wel genoeg kaarten enzo in zouden zitten, maar voor 400(P) kan je niet sukkelen! (voor 800 misschien ook wel niet, maar zo'n deal voelt toch net wat beter :))

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vroeger magic gespeeld, heb wel zin om de game te halen als ie maar 400 punten kost. Heb helaas niet genoeg punten @ the moment gok ik :mad:

Kan je trouwens een eigen deck maken? Als dat niet kan zie ik geen reden om de game te kopen.

Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zover ik nu al kan zien (en lees) kan je kaarten unlocken en bepalen welke je daarvan gebruikt, echter je kan kaarten uit je basis deck niet verwijderen precies. Dat is wel wat vervelend omdat er sommige echt wel onnodig (zelfs onnuttig) zijn zoals sommige 'walls'.
    Je kan ook niet van scratch een mix-deck samenstellen, blijkbaar uit vrees omdat uiteindelijk online dan iedereen met hetzelfde 'beste deck/speelstijl' zou battlen... vind ik maar een zwak argument. In elk geval is dat zeker wel spijtig, maar er zijn toch genoeg decks en kaarten te unlocken om het interessant te maken/houden.
    Misschien (in vgl. met hun PC game) ook wel logisch dat ze niet alle mogelijkheden/kaarten ter beschikking stellen aangezien je daar wel kaarten apart moet kopen alsof ze echt waren.

Verder hoop(te) ik eigenlijk wel op wat DLC content als dat mogelijk zou zijn, eventueel voor extra kaarten/decks..

Edit: Kopen maar, voor 400(P) kan je het niet laten liggen als je het vroeger gespeeld hebt. Meteen weer een mogelijke online/coop (is er blijkbaar ook?) opponent erbij ;)

Edit 2: Extra DLC packs zijn er blijkbaar! En hier vind je een overzicht van de decks trouwens.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Een extra gamemode voor eigen decks zou prima kunnen.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb de game gekocht en ff gespeeld. Ik heb nog geen deck kunnen vinden die past bij m'n speelstijl(rushen). De groene deck is wel tof, vroeger had ik ook een deck vol met giant growth en trampleshit.

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja wat meer deck customization opties & kaarten pakketten zijn zeker welkom. Dat je bv. echt specialty decks zou kunnen samenstellen zoals een zwart mercenary deck. Hoe noemde die kaarten nu weer, Cateran slaver etc. waarmee je telkens je deck mocht doorzoeken en nieuwe mercenary kaart in play mocht leggen.
    Of een low-mana versie van groen met elven kaarten in combinatie met elvish piper, giant growth, enzo zeker niet slecht.

Toch blijft het vermakelijk. Ik stond er versteld van hoeveel kaarten er me nog bekend voorkwamen ondanks dat het echt jaren & jaren is geleden.

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox LIVE Deal of the Week:

January 18th: Mass Effect’s Bring Down the Sky and Pinnacle Station, 240 Microsoft Points each.

January 18th: Hasbro Family Game Night: Battleship, 400 Microsoft Points.

January 25th: Portal: Still Alive, 800 Microsoft Points.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die zit er in :p

Alleen jammer dat de beste elf-kaart imo er niet in zit. Ik heb het over de kaart van een green-mana die je kon tappen voor green-mana. De beste kaart om te spelen in turn 1.

Deze:

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Is Portal dezelfde als die in de The Orange Box zat? Zo nee, is ie uitgebreid genoeg voor 800 punten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina