Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Sega Online

\o/

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Welke sonics zijn er nu allemaal uit voor XBLA/PSN? Ook de 1e Sonics?

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Sonic 1,2,3 en Sonic en Knuckles volgens mij

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ten tijde van de Dreamcast was dit toch een hele goede titel?
    Ik dacht dat dit de enige 3D Sonic was die wel goed is volgens de media.
    Ook al vond ik Sonic Heroes ook erg tof.
    Dus voor een leuk prijsje wil ik Sonic Adventure wel downloaden.
    Heb toch altijd een zwak voor die blauwe egel.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, Sonic Adventure en Sonic Adventure 2 waren (zijn) de enigste geslaagde 3D Sonic games.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Adventure vond ik toendertijd erg goed, de platform levels zijn minder spannend maar het echte sonic gevoel zat er in, zeker bij de "race" levels. Heerlijke game gewoon, zelfs het liedje van dat snowboard level aan het begin kan ik nog helemaal meezingen :+

Yep mee eens, de rest was/is gewoon een soort half gare platformer of poging tot. Toch jammer want het heeft zoveel potentieel.

Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Was vanochtend even met mijn japanse account op marketplace aan het kijken. Daar kwam ik Indie games tegen. Kwam een spelletje tegen voor 80 punten waar je met je poppetje zo diep mogelijk in de mijn moest graven.

Is dit niet mogelijk om in nederland te downloaden? Ik vond het voor 80 punten namelijk echt een super leuk spelletje. |:-

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand vanavond Castle Crashers doen?
    Voeg me maar toe, rond een uur of 7 ben ik wel online:)

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Aan het filmpje te zien is het ook op de Amerikaanse? Moet je daar een account aanmaken en dan 800 punten kopen of zo. Of wachten tot het hierkomt.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat Miner spel zal wel een onderdeel zijn van die Indie Games. Dus zowel voor Japan als voor Amerika. Indie Games zie ik hier voorlopig nog niet verschijnen.

Nog 2 dagen en dan eindelijk Serious Sam. MW2 ben ik nu wel beu, na een playtime van 10 dagen O-), dus het wordt hoog tijd voor een andere shooter waar de foute balance tenminste een voordeel van het spel is. Op de Xbox heb ik deel 1 helemaal kapot gespeeld in co-op dus ik ben benieuwd of dit deel net zo lang leuk blijft, maar dat zal wel goed komen.

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heb het origineel nooit gespeeld, maar GiantBomb had een tijdje geleden een 20 mins preview van de HD versie, en ik lag helemaal dubbel om die AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!! mannetjes!

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die waren in deel 1 al geweldig. Soms werd je ook helemaal panisch omdat het er echt te veel waren :lol:

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand eigenlijk of die Super Happy Fun Time Mode er ook echt in zit? :+
    [yt]ZACf2F1dQaU[/yt]

Anyway. Het is al zeker dat ik em ga kopen. Heerlijke 'mindless' shooter. :cool: Die zichzelf gelukkig niet serieus neemt.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vraag me af of er weer cheats in zitten. In de PC versie is dit wel mogelijk maar met de 360 werkt het toch anders. Net als bij GTA, SR2 en Doom voegen cheats bij dit spel ook echt wat toe omdat je dan helemaal als een kip zonder kop lekker kan knallen :cool:

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, met 4 man :cool: Alleen jammer dat, als ik xbox.com mag geloven, er wéér geen splitscreen in zit. Dat maakte deel 1 juist zo tof.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er vet uit maar toch lijkt me DIT meer een game voor de pc met al dat gedoe dat er gebeurd. Plus ik heb die SS op de xbox dus nieuw is het niet.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    SS:HD nog steeds niet op MarktPlace, de trialert zegt ook de 13e pas.

Hoezo is dit meer PC? :{ Dit is juist een geweldige titel voor 360!
    Ik heb zelf ook beide games de grond in gespeeld maar ga deze toch halen voor de Co-Op en het hersenloos knallen, op 360 met vrienden is het toch allemaal veel leuker.
    Scalen de vijanden trouwens met de hoeveelheid spelers in het spel? Anders word het met 4 wel erg makkelijk.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Normaal post ik geen achievements voor XBLA games, maar ja... het is Serious Sam! :+

Uitdagend lijkt me... ;)
    Jammer van de co-op achievements als je inderdaad alleen maar online co-op kunt spelen. =(

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm best leuke achievements, beetje balen dat je de meeste -niet- in co-op kan doen en ik daar eigenlijk de game voor koop. Mja je bent er iig ff zoet mee zo.

(Singe player is zooo 2006!)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina