Ik vind wel dat er over de nieuwe Fallout erg snel informatie wordt gegeven.. Weet iemand hoe lang Fallout 3 in ontwikkeling is geweest btw? Toenet nog ff gespeeld ik kwam een fucking vage vault tegen, met allemaal gecloonde Gary's Gary 15, Gary 33, Gary 1 enz.
Bethesda is begonnen met het uitwerken van ideeën voor Fallout 3 in 2004, maar zijn pas in 2006 volledig aan het spel gaan werken. Zo gauw The Elder Scrolls IV klaar was zijn ze met Fallout 3 aan de slag gegaan. En ja, die Vaults zijn zó vet. "Gaaaaary".
Ik schrok eenn paar keer best hard ja maar hoeveel gary's zijn er nou in totaal dan? Gary 43 ofzo was het hoogste getal bij mij, maar ik heb ze lang niet allemaal gevonden denk ik. Maar welke DLC is het vetst vinden jullie?
Broken steel heeft verhoogde level cap en meer perks + je gaat verder in de main quests (die ik zelf nog niet aan toe ben gekomen) Maar dat is iig wel nice. Point Lookout afgelopen weekend gespeelt en vondt het een zekere toffe toevoeging. Heel stuk nieuwe map dat zeker sfeer heeft. (vindt het eerlijk gezegt toffer dan de wasteland zelf.) Mothership Zeta, Pittsburg en Project Anachore nog niet gespeelt hoewel ik ze wel allemaal heb.
Hoezo een heel stuk nieuwe map dan bij Point Lookout? Kan je dan gewoon van de normale map/wereld naar de wereld van Point lookout lopen??? Ik ga binnenkort microsoft points halen en dan haal ik sowieso eerst Broken steel. The pitt en Mothership Zeta lijken me ook wel nice en Point Lookout stiekem ook wel.
das wel vet. Al die DLC's lijken echt helemaal niet op de normale fallout jo. lijken net andere spellen
Ik raad je ook Broken Steel en Point Lookout aan. Download eerst Broken Steel, speel het spel uit en ga na de credits verder met die uitbreiding. Speel daarna Point Lookout! Normaal kan je na de credits niet verder spelen, met Broken Steel dus wel!
Ja ik het het gelezen, echt tof. Ben wel benieuwd Spoiler hoe die purifier zn job doet Maarja, eerst maar ff nog wat quests zoeken in de 'normale' Fallout
Broken Steel en Point Lookout vond ik de beste (Broken steel verhoogt de level cap dus dat is een must have) The Pitt vond ik ook een leuke uitbreiding, stuk kleiner dan Point lookout maar zeker interessant. Mothership Zeta vond ik maar matig, erg lineair en weinig tot geen relatie met het spel zelf. Operation anchorage vond ik ronduit slecht. Extreem lineair en actiegericht met saaie voorspelbare quests die beter in een scifi shooter pasten. (blaas dit op , verover dat etc)
Huh ?? Dat doet Fallout toch ook? Tis natuurlijk geen shooter, maar toch knalt ie volgens mij lekker weg ??
Nah, vind het maar matig. In een spel als Call of Duty kan je toch veel preciezer schieten op bewegende doelwitten? Je kan makkelijk headshots maken, en dat vind ik in Fallout 3 véél moeilijker. Ook zou het fijner geweest zijn als je door de L-Trigger in te drukken het wapen recht voor je kreeg, en niet alleen zo'n kleine zoom. Shooting mechanics van Halo / Call of Duty / etc. > Fallout 3. Fallout 3 doet het niet slecht, maar er is ruimte voor verbetering. V.A.T.S. is wel super trouwens!
Ik gebruik alleen maar VATS eigenlijk. Door fallout 3 ook verzot geworden op de muziek, had al de soundtrack gedownload maar itunes is ook geweldig met meer muziek uit die tijd
Ik gebruikte ook voornamelijk VATS. En het blijft natuurlijk wel een echte RPG. Het is geen shooter, maar voor de fps fanaten kun je het toch redelijk als een shooter spelen...
ja hallooo.. Fallout 3 is een RPG, geen FPS. Ik vind het beter dat je niet optimaal schiet. Anders was het te makkelijk om vijanden te killen Edit: Gakkie zegt het ook al
VATS is essentieel voor Fallout 3, zonder het is heel moeilijk bewegende doelwitten op afstand te raken. Ik had er trouwens geen problemen mee.
Natuurlijk, en ik erger me er niet aan. Maar zoals je zegt, redelijk als shooter te spelen. Het is een punt ter verbetering, if you ask me.