Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind wel dat er over de nieuwe Fallout erg snel informatie wordt gegeven..
    Weet iemand hoe lang Fallout 3 in ontwikkeling is geweest btw?

Toenet nog ff gespeeld ik kwam een fucking vage vault tegen, met allemaal gecloonde Gary's :9 Gary 15, Gary 33, Gary 1 enz.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bethesda is begonnen met het uitwerken van ideeën voor Fallout 3 in 2004, maar zijn pas in 2006 volledig aan het spel gaan werken. Zo gauw The Elder Scrolls IV klaar was zijn ze met Fallout 3 aan de slag gegaan.

En ja, die Vaults zijn zó vet. :9 "Gaaaaary".

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ah, die Gary vault was echt niet geinig. Duizenden Gary's achter je aan. 8)

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik schrok eenn paar keer best hard ja:9
    maar hoeveel gary's zijn er nou in totaal dan? Gary 43 ofzo was het hoogste getal bij mij, maar ik heb ze lang niet allemaal gevonden denk ik.

Maar welke DLC is het vetst vinden jullie?

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Broken steel heeft verhoogde level cap en meer perks + je gaat verder in de main quests (die ik zelf nog niet aan toe ben gekomen)
    Maar dat is iig wel nice.

Point Lookout afgelopen weekend gespeelt en vondt het een zekere toffe toevoeging. Heel stuk nieuwe map dat zeker sfeer heeft. (vindt het eerlijk gezegt toffer dan de wasteland zelf.)

Mothership Zeta, Pittsburg en Project Anachore nog niet gespeelt hoewel ik ze wel allemaal heb. :cool:

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo een heel stuk nieuwe map dan bij Point Lookout?
    Kan je dan gewoon van de normale map/wereld naar de wereld van Point lookout lopen???

Ik ga binnenkort microsoft points halen en dan haal ik sowieso eerst Broken steel.
    The pitt en Mothership Zeta lijken me ook wel nice en Point Lookout stiekem ook wel.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan naar Point Lookout via een boot.

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    das wel vet.
    Al die DLC's lijken echt helemaal niet op de normale fallout jo. lijken net andere spellen

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik raad je ook Broken Steel en Point Lookout aan. Download eerst Broken Steel, speel het spel uit en ga na de credits verder met die uitbreiding. Speel daarna Point Lookout! :thumbs:
    Normaal kan je na de credits niet verder spelen, met Broken Steel dus wel! :D

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja ik het het gelezen, echt tof. Ben wel benieuwd
    hoe die purifier zn job doet

Maarja, eerst maar ff nog wat quests zoeken in de 'normale' Fallout

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Broken Steel en Point Lookout vond ik de beste (Broken steel verhoogt de level cap dus dat is een must have)

The Pitt vond ik ook een leuke uitbreiding, stuk kleiner dan Point lookout maar zeker interessant. Mothership Zeta vond ik maar matig, erg lineair en weinig tot geen relatie met het spel zelf. Operation anchorage vond ik ronduit slecht. Extreem lineair en actiegericht met saaie voorspelbare quests die beter in een scifi shooter pasten. (blaas dit op , verover dat etc)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat op zich niet verkeerd was geweest, als Fallout wat lekkerder weg schoot! :eek:

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Huh ?? :confused:
    Dat doet Fallout toch ook? Tis natuurlijk geen shooter, maar toch knalt ie volgens mij lekker weg ?? :thumbs:

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nah, vind het maar matig. In een spel als Call of Duty kan je toch veel preciezer schieten op bewegende doelwitten? Je kan makkelijk headshots maken, en dat vind ik in Fallout 3 véél moeilijker. Ook zou het fijner geweest zijn als je door de L-Trigger in te drukken het wapen recht voor je kreeg, en niet alleen zo'n kleine zoom.
    Shooting mechanics van Halo / Call of Duty / etc. > Fallout 3.

Fallout 3 doet het niet slecht, maar er is ruimte voor verbetering. V.A.T.S. is wel super trouwens!

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik gebruik alleen maar VATS eigenlijk. Door fallout 3 ook verzot geworden op de muziek, had al de soundtrack gedownload maar itunes is ook geweldig met meer muziek uit die tijd :)

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik gebruikte ook voornamelijk VATS. En het blijft natuurlijk wel een echte RPG. Het is geen shooter, maar voor de fps fanaten kun je het toch redelijk als een shooter spelen...

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    ja hallooo..:9 Fallout 3 is een RPG, geen FPS.
    Ik vind het beter dat je niet optimaal schiet. Anders was het te makkelijk om vijanden te killen

Edit: Gakkie zegt het ook al:9

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  19. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    VATS is essentieel voor Fallout 3, zonder het is heel moeilijk bewegende doelwitten op afstand te raken. Ik had er trouwens geen problemen mee.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Natuurlijk, en ik erger me er niet aan. Maar zoals je zegt, redelijk als shooter te spelen. Het is een punt ter verbetering, if you ask me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina