[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb liever niets dan die rommel die vorige keer een kleine 100 eps duurde. Je gaat dan nl elke keer toch weer kijken, hopen op wat leuks. :b:

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij juist leuk. Soms merk ik niet eens of het een filler is maar lijkt het net de gewone main serie.

Een filler die ik echt slecht vond was in Bleach met die kopierende honden in de stad zelf.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nog 1 episode en ik ben weer bij.

Echt geweldig dat Itachi eigenlijk toch een good guy blijkt te zijn. _O_

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Good guy? Hmmm niet echt denk ik.

Omdat hij hem op het voorhoofd "tikte"? Hij wou zijn ogen hebben om weer te kunnen zien en dan Madara Uchiha vermoorden. Toen dat niet lukte implanteerde hij die powers om bij het zien van Madara Uchiha af te gaan om hem alsnog te proberen te vermoorden.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat jij fout zit.

Ga nog maar eens zien naar het verhaal dat Madara aan Sasuke vertelt, daaruit blijkt wel duidelijk dat Itachi "de goede" was en alles deed voor Konoha en om zijn broertje te beschermen. Dat hij Madara nog wou vermoorden op het einde was om er voor te zorgen dat Madara de waarheid niet zou vertellen en Sasuke dus op het slechte pad ging. Jammer genoeg voor Itachi is Madara niet daardoor gedood en heeft Madara Sasuke op het slechte pad gebracht.

Itachi was van plan om dood te gaan in het gevecht van Sasuke omdat hij bijna blind was en last had van een of andere ziekte (dacht ik). Hij gebruikte dat ik-heb-je-ogen-nodig verhaal enkel om de bad guy te blijven in Sasuke's ogen en eventueel Sasuke's haat tegen hem nog meer te voeden.

Vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag... Itachi _O_. Was dan ook m'n favoriet character in The Broken Bond.

6. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Itachi was altijd goed
    , ga de manga opnieuw gaan lezen 8)

of lees dit

7. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Wie denken jullie trouwens dat sterker is? Itachi of Pain? Had er laatst een hele interessante discussie over met een vriend.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Éen tegen een zal Itachi sterker zijn (misschien afhangende van welke Pain) maar door dat Pain meerdere personen zijn zal Itachi waarschijnlijk het onderspit moeten delven.

Binnenkort (een zeer lange binnenkort dankzij de filler arc) zullen we meer zien van Pain en zijn krachten.

9. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Hier denk ik anders over. Ik denk dat zijn Susanoo schild bescherming biedt tegen alles wat Pain heeft. :) (en ja ik ben up to date met de manga als je je dat soms afvraagt).

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn er nog vergelijkbare series trouwens? Net even eerste twee afleveringen van Bleach gekeken maar denk niet dat het format mij ligt.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar wat dan met die Pain die... oh shit, dat is nog manga denk ik. Moet eerst even de episodes bekijken van Pain vs Jiraiya voor ik hier verder kan discussiëren :+.

2 Afleveringen? Voor zo'n serie moet je zeker minstens de eerste 10 bekijken om een iets of wat goed beeld te hebben van wat voor serie het is. Zo vond ik de eerste episodes van Naruto ook wat tegenvallen (afgezien van een paar vette momenten) tot dat gevecht tegen Zabuza en Haku op die brug.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Naruto duurde fftjes om in te komen. Echt zo'n raar achterlijk kind met streepjes op zijn gezicht. :+

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ben hem sinds gister via Internet aan het volgen, maar ik zit toch veel liever onderuit gezakt op de bank naar een groot beeld te kijken :p Zijn er ook nog Nederlandse sites of winkels waar ik iig seizoen 1 kan kopen?

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij bleach wordt het pas leuk rond ep25 in Soul society

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan download je de episodes toch en kijk je ze op PS3/Xbox/Mediaplayer?

16. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    fillers zijn gedaan \o/\o/

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ep 12 gaat het geloof ik pas los bij Bleach

Bleach en Naruto zijn zogenaamde Shonen anime's. Daar zijn heul veul van te vinden ;) (One Piece is de grootste denk ik)

http://en.wikipedia.org/wiki/Shōnen

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben inmiddels bij 190 ;)
    Wel wat stukken overgeslagen, en de hollows vind ik nog steeds niet lauw. Mjah daar gaat het allang niet meer over :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Volgens mij moet jij in het Bleach topic zijn. :+

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deze serie is echt weer helemaal super geworden. Naruto ontwikkelt zich echt op een gave manier, de shit rondom Konoha is heftig en het verhaal is interessant.

Meer mensen die er zo over denken? :)

Deel Deze Pagina