[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    *schrijft zich in voor LOI cursus |:-
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een potje Domination op Afghan, holy shit. Ik krijg al vrij snel een Predator, daar een multikill mee, vervolgens een multi kill met mijn Harrier. Krijg ik in de emergency airdrop een chopper gunner, harrier strike, predator en stealth bomber. Bij mijn chopper gunner zaten ze vast op C, dus ze spawnden allemaal op die richel bij C. Eindigde 68-4. Haha.
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    68 - 4, Ho-ly shit. Geef mij ook maar zulke scores en binnen no-time heb ik een 1.00 K/D. :p Wij moeten eens vaker spelen, Zero. :p
     
  4. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar je K/D kijken bederft echt je speel plezier.
    Je moet spelen voor de fun.

    In mijn ogen dan.
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat zeggen altijd de mensen met een lage K/D ratio O-) Zelf zit ik nu op 0,75 dus ik ben het roerend met je eens.

    Komt grotendeels omdat ik gewoon niet zo goed ben als de rest, maar komt ook omdat ik alle weaponchallenges wil proberen te halen en met de meeste wapens kan ik niet zo goed overweg.

    Ook spelen met het Shield levert weinig kills op maar wel een hoop lol (en XP trouwens) maar is ontzettend slecht voor je ratio. Tja, jammer dan.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ook, heb eigenlijk zomaar een Harrier, dan ga ik wel op een rustig plekje zitten uiteraard totdat ik de CG heb, en dan lekker knallen :+. (Alleen raakt m'n Harrier vaak niet zoveel dus moet ik er toch nog op uit voor die paar kills :9)
     
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    die commando perk slaat echt werkelijk nergens op.. je wordt door mongolen gerushed en neergeknifed... echt niet normaal soms spelen ze zelf met die perks op afgan enz.. zielig spel
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, inderdaad. Maar dan moet ik wel mijn headset binnen hebben. Zonder headset doe ik het lang niet zo goed. Ik hoor dan echt geen flikker als ik een objective aan het securen ben, met headset hoef ik maar 1 kant op te kijken en dan hoor ik wel of er achter me iemand aan komt vaak.

    Heeft vanavond nog iemand zin om te spelen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd imo.
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe je zou toch denken dat juist op afghan dat gratis kills zijn. Je moet wel schieten he als er iemand op je afkomt rennen:b:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee maar voor objectives gaan ze ook niet.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Als je met domination 50-2 haalt dan kan je mij niet vertellen dat je het spelletje juist hebt gespeeld. Ook al verdedig je een punt, dan nog heb je wel meer dan 2 deaths. Helaas zie je dit soort mensen erg vaak bij dit soort modi. Hierdoor verlies je ook nog eens regelmatig, maar in ieder geval heeft die persoon dan weer zijn K/D wat omhoog gekrikt :emo:
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol als je niet je killstreak kan halen zonder te campen dan zegt dat (met alle respect) meer over jouw vaardigheden.
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik niet met je eens, als een persoon weinig dood gaat en juist zijn killstreaks op een effectieve manier inzet heb ik weinig te klagen. Als ik merk dat wij verliezen ben ik ook bereid om meer dood te gaan hoor, dan ga ik ook gewoon vol voor de objectives. Maar killstreaks verkrijgen is ook een manier om Dom te spelen. Alleen moet je niet alleen voor je kd spelen, dat is zo kut.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer maar eens HC HQ en dan steeds voor de HQ gaan. Wedden dat vaak dood gaat.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Join een potje, maak 7 kills -> harrier -> chopper, bam 25 kilstreak nuke. :cool: Was echt in 2 minuten gebeurd 8)
    Nummer 7 van de 2e prestige.
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    8):emo:

    Ging het bij mij maar zo makkelijk....Kan niet makkelijk 7 Killstreak halen, omdat ik te veel rush. Ik ga altijd dood bij 6 ongeveer. En als ik me Predator instel ga ik vreemd genoeg bij 4 dood. >.> Zijn de zenuwen denk ik. Hmm, misschien werkt Predator-->Chopper Gunner-->Nuke beter.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gelijk het potje erna een 18 killstreak volgens mij.
    Haat het als mensen me chopper uit de lucht schieten of me harriers weinig kills maakt. :+ En het ook nog is TDM is waarbij het potje bijna afgelopen is en ik nog meer moet gaan rushen. :mad:

    Predator -> Chopper vind ik niet beter omdat als je de 5 haalt kan je makkelijk de 7 halen.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ga die nuke killstreak niet eens unlocken, gaat me toch nooit lukken. :+
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tegen mij halen die toch nooit. CG gaat meteen uit de lucht :)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heeft het in prestige trouwens nog nut op bepaalde challenges nog een keer te halen (bijv UAV, Counter UAV killstreak challenges) als ik die al gehaald heb voor prestige? Krijg je daar dan nog nieuwe titels voor of is het alleen handig voor de extra exp?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina