Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 1 was de health system toch wel anders dan ODST dacht ik?
    Bij Halo 1 ging je shield toch wel weer regeneraten als je health had verloren? :9

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Shield wel inderdaad, maar health niet.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat het spel een donkerdere ondertoon krijgt, niet dat je nog meer in de nacht speelt. :+ Maar daar ga ik eigenlijk van uit.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De meeste screenshots laten daglicht zien :confused:

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Eindelijk weer Covenant die in hun eigen taal spreken! Ik vond dat Engels zo jammer, want hun eigen talen gaven deel 1 zo veel meer sfeer. De vijand stond zo meer van je af.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mmmm vind het wel heel jammer dat we niet met sam, linda, kelly etc zullen spelen

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik niet, anders wist al hoe de campaign zou verlopen voordat ik het spel had.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zullen vast wel meer missies gehad habben. Denk wel dat er referenties gemaakt gaan worden naar de MC en hun blue en red team(right?)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt. Maar de info zegt toch dat het spel 'donkerder' is? Ik denk dus dat het spel grimmiger zal zijn, en niet letterlijk donkerder dan ODST. ;)

Dat vond ik eerst ook, maar ben na het zien van de shots plots helemaal met LocKuM eens:

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De Covenant spraken in hun eigen taal, alleen MC had een vertaalprogramma in zijn helm waardoor hij hun taal kon vertalen. :cool:

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    erg vet, dat ze weer naar de basics gaan van halo..

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet of jullie er ook zo over denken maar in het artikel staat je in staat bent om je armor aan te passen en hierdoor abilities hebt zoals camo en sprint. In het artikel staat dat in plaats van equipement(regenerator/powerdrain etc) de armors komen, en volgens mij is het niet zoals perks dat je deze in de lobby kan kiezen maar daadwerkelijk moet oppakken in de MP. Eenmaal dood drop je het waarschijnlijk voor om iemand anders het te laten oppakken.

Die super secret playlist waar bungie naar hint zal misschien een playlist zijn waar je classbased te werk gaat, dus aan het begin kiest iedereen een class. Voor de rest zal je in de MP niet gebruik maken van classes.

Dit alles is speculatie van mijn kant, maar sommige dingen leken mij logisch aangeziee Bungie hier beide groepen mensen tevreden mee kan maken(1 wil classbased, andere niet)

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    BUNGIE
    IK
    BID
    DAT HET HELE MATCHMAKING SYSTEEM GEWOON DE PRULLEBAK IN WORDT GEGOOID
    BID
    BID
    BID
    BUNGIE
    PLEASE DON'T DISSAPOINT ME
    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    (Custom) games search functie?

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    JAAA!!
    Kom op, dat zou toch GEWELDIG zijn.
    Gewoon potjes zoeken die jou bevallen, zelf maken etc.
    Net zoals in de PC versie van Halo 1!
    FREAKIN' AWESOME!

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vond het altijd prima werken moet ik zeggen.
    Vaak is het zo in games dat een aantal maps nooit gespeeld worden. Dat ga je met zo'n systeem redelijk tegen.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En ik denk dat het matchmaking systeem het meer toegankelijk maakt voor mensen die niet veel online gamen. Ik verwacht in ieder geval gewoon een matchmaking systeem, want dat hebben ze altijd al de hemel in geprezen. Je ziet het ook bij steeds meer games btw. Overigens joinen veel mensen een match met vreemden niet snel uit zichzelf denk ik. Nu worden ze er via een systeem automatisch ingeplaatst waardoor ze die drempel niet meer hebben.

18. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    En een optie dat als iemand blijft stilstaan in een match iedereen een optie krijgt voor vote to boot na een x aantal seconden en er dan iemand anders ervoor in de plaats komt dmv een speciale playlist ofzo
    Heb me redelijk geërgerd aan de mensen die de hele match stilstaan in Halo 3.

en wellicht komen er gewoon playlists onder
    - Social
    - Ranked
    - Class Based

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ziet er toch wel tof uit ondanks ik Halo 3 maar matig vond. Multiplayer was aardig, ik speelde alleen maar Big Team Battle omdat dat gewoon lekker lomp was. Helaas veranderde Bungie elke minuut de playlists en moest je al snel alle maps kopen om nog te kunnen genieten van de MP.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Niet dus, want in Halo 3 worden er ook altijd maar 7 maps uitgekozen in het matchmaking systeem. Totale mapaantal is 25 ofzo? Of overdrijf ik nu? :+
    Anyway, zo'n normaal systeem lijkt me veel doper. Is toch ook met MW2 het geval dacht ik?
    En met wat Fiasco zegt faalt ook een Matchmaking systeem, omdat je dan verplicht bent alle maps te kopen.
    Verder vind ik het er tof uitzien, grafisch ietsjes beter dan Halo 3.
    Verder vind ik dat groep-idee, net zoals bij ODST, niks.
    Hopen maar dat je gewoon met 1 persoon speelt ipv met verschillende. Dat vond ik zuigen.
    En die artwork op de GameInformer cover ziet er echt nice uit!

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina