Vandaag snel 3 potjes gespeeld, alle 3 op GuadalCanal, 2x 7-0 , en laatste potje had ik ook 7 kills, maar helaas 1x zelf dood, dus ik respawn op de basis, is eigenlijk al vrijwel het einde van het potje (en we verloren), maar ik plak snel 3 bommetjes op en auto, en rij richting de Outpost, onderweg beschoten door mannetje op heuveltje, maar ik reed door, en vlak voor outpost een jeep met 3 tegenstander erop, zij schieten op mij, ik jump eruit, laat bommen afgaan, 3 kills in 1x maar zelf ook dood Vrijwel meteen daarna was potje afgelopen. Lekker einde dus na eerst de hele tijd te hebben zitten snipen
Oftewel vandaag 24 kills, 2x dood Zaten ook weer erg mooie 'lange' snipes bij, wat toch nog steeds een heerlijk gevoel blijft geven
edit: Ow, wel weer een keertje gezeik met die hit-detection. Stond een mannetje achterop zo'n wagen te knallen met die machinegun, maar bewoog vrijwel niet. Heb hem minstens 3 keer een head-shot gegeven die niet geregistreerd werd (oftewel, 100% in mijn vizier, maar niet raak). Blijft toch irritant.
Laatst bewerkt: 12 jan 2010