[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn tip (die je maar beter kan waarderen want mijn k/d is 0,92 :cool:):

    Rondrennen en alles wat je ziet volpompen met lood!}:]
    Maar wel op je omgeving letten anders ga je dood!:eek:

    En het rijmt :cool:.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Net 2 goede potjes gespeeld, eerste in een bestaande match, 14-4 en de tweede 16-6, was echt blij, speelde ook gewoon zo lekker, veel killstreaks, lekker flanken, keertje knifen van achter, iemand zien, achter een muurtje, granaat eroverheen en raken, mooie headshots met M16, goed gebruikt gemaakt van de UAV, ging echt super!! Ik heb mn K/D weten op te krikken van 0,71 naar 0,75 !! ;)
     
  3. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    schijt avond!

    1-15
    4-22
    1-9

    Toen ben ik maar gekapt! kolere zooi!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    1-15 wtf wat ging er mis? :9
     
  5. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zag ze gewoon niet 8-). ze staan letterlijk voor me, maar het leek alsof ik blind was. Kijk ik achteraf kill cam denk ik van fuck. hoe kan ik hem nou niet gezien hebben, ben ik blind ?
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Balen is dat ja, sommige avonden gaat het gewoon beter dan andere ;) Als het echt heel slecht gaat probeer ik me te focussen op zo min mogelijk deaths en van daaruit proberen kills te maken, maar gewoon behoudend spelen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik liep gister een trap af op Karachi, terwijl ik aan het herladen was, en liep zo tegen een tegenstander aan waardoor we allebei vastzaten. Maar hij schoot niet en ik kon hem gewoon neerschieten toen ik uiteindelijk klaar was met herladen, was wel heel apart en het was ook nog eens een tweede prestige. Soms vraag ik me echt af hoe ik bepaalde dingen overleef. Maar ook gaat het bij mij vaak op wat Broodplank zegt en dan vraag ik me toch af hoe ik bepaalde vijanden over het hoofd heb gezien...
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, das een handige tip! En het rijmt ook nog, dus het moet wel kloppen. :)
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof er niet meer zo in met dit soort filmpjes. er zijn nu gewoon teveel cheaters. lag switches, aimbots.....noem maar op. als je dan dit filmpje ziet en goed kijkt hoe hij af en toe ergens schiet zonder dat je ziet of daar iemand zit en dan maakt hij een kill. sorry hoor, dan heb je een aimbot of superogen.
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Omg, geloof je nu echt wat je zegt?:emo: Er zijn wel meerdere complete commentary gameplays op youtube waar ze gewoon door muren heen schieten. Ik doe het zelf ook wel eens, het is gewoon gokken waar de enemies kunnen zitten. 9/10 gaat het mis, maar als het een keer goed gaat is het fantastisch om te zien in montages. Er zijn geen aimbots op de 360, geloof me, anders hadden we dat allang gemerkt. Glitches wel, maar ik zie hem serieus niet gebruik maken van glitches. Het is ook gewoon weten waar enemies kunnen spawnen, de meeste spelers zijn zo voorspeelbaar in deze game. Ze kopieren elkaar allemaal wat betreft plekjes om te campen, deze meneer haalt daar gewoon voordeel uit.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Aimbot?? :eek:
    Kan dat ook op een console dan?
    Ik verdacht mensen al van een aimbot, maar ik maakte mezelf wijs dat ik niet zo zielig moest zeuren en denken dat het maar een spelletje was en me neerleggen bij het feit dat ik gewoon slecht was.
    Ik wist wel dat ik ownde, maar iedereen cheat dus met aimbots. Goed om te weten.
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn geen aimbots op de 360, get real, de 360 is niks anders dan een pc in een ander jasje. zal je nog verbazen.

    ik heb het niet over door muren heen schieten perse. ik heb het over die onmogelijke kills, niet alleen specifiek dit filmpje maar dit soort filmpjes. het is idd een montage van 90% shit waar dan de beste shots uitgehaald worden of er wordt gecheat. wel met uitzondering van een aantal zeer goede spelers. maar dat zijn meestal pro's met sponsors.
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    It's a conspiracy!:emo:

    Iedereen heeft 1 keer per dag wel eens een lucky shot, als je een maand lang je capture card laat brommen heb je een mooie montage.
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]eMIJX8wKpmE&feature[/yt]

    _O_!
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is het nog wachten totdat iemand met een spinbot komt. :cool:
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    :D

    nee, maak je maar geen zorgen, niet iedereen cheat met aimbots. het zijn meer de gasten die heel erg graag mooie montages willen maken maar niet pro zijn.
    valt wel op dat vooral UK graag met cheaten bezig is. modded controllers, extra atachements op je controller, lag switch..
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Met FMJ kan je door muren schieten, maar kan je ook door die zandzakken schieten? Ik ben nu bezig met het halen van de mastery. Alleen die fmj challenge blijkt wel lastig.
    En die prestige challenges vallen wel tegen. Ik had iets creatievers verwacht ipv onrealistisch veel kills maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk zo hoort het. dit soort gasten seananners, hutch....en wel meerdere van machinima zijn een stuk geloofwaardiger.
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je maar blijft spelen komen die prestige challenges vanzelf, dat is de hele insteek..
     
  20. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    enige cheats waar ik iets van merk zijn die eikels die in free for all met een tactical insertion nuke proberen te halen door telkens een vriend te killen.

    Leuk is dan weer wel als je weet waar ze zitten dat je meestal stuk of 6 kills hebt (1 + 1 + tactical insertion gast (1) en dan 2 minuten later kijk je er nog eens en dan zitten ze er weer)

    Verder lach ik om mensen die smoky drft met aimbot bestempelen, hij zal het als compliment zien;). Of mensen die het wijten aan zijn "Luck" en hem "niet echt goed vinden", tuurlijk zitten er wat lucky kills tussen maar kijk is hoe verdomd goed die gast kan sniperen. 3 snelle quickscopes op rij maken is geen luck, maar gewoon puur skill.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina