[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vind je dan onrealistich veel kills maken. bedoel je de 2500 kills. is niet onrealistich, meer een kwestie van je wapen blijven gebruiken. ik gebruik nu bvb veel de barret en spas als secundary. met de barret heb ik 1265 kills 417headshots (harcore gaat ten koste van je headshots.) en de spas 860 kills en 103 headshots. ik ben nu eerste prestige 66 en ga dus eerst me barret en me spas volbrengen voordat ik prestige.
     
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wederom had het niet specifiek ove dit filmpje. bedoel meer dat er een verschil zit tussen montages van mensen waarvan je weet dat ze kunnen wat ze laten zien en van mensen die prachtige montages hebben en waarschijnlijk 6 uur hebben opgenomen voor een filmpje van 3 minuten.

    vond zzirGrizz eerst ook goed, maar heb al vaker gehoord dat hij cheat en ook aimbots gebruikt. bewijs heb je er dan niet van, maar als je dan die gasten in de leaderboards opzoekt dan is het duidelijk zat dat er iets niet klopt.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en? Wanneer jij een mooie documentaire op TV ziet van een uurtje, ga je toch ook niet lopen klagen dat ze daarvoor meer dan 30 uur beeldmateriaal hebben opgenomen? Het feit blijft, dat jij het nog steeds niet kan, en dat het 'mooi' blijft.

    Wat ik dan weer niet snap. Als het cheaters zijn, wat jij beweert, waarom moeten ze dan nog 6 uur opnemen? :+

    And stop dubbelposting!
     
  4. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    om de een of andere reden hebben meerdere mensen op dit forum echt moeite met begrijpend lezen.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je hebt ook mensen die niet inhoudelijk kunnen reageren en denken een monopolie op de waarheid te hebben. :)
     
  6. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    kan best inhoudelijk reageren wanneer jij eerst begrijpt wat er geschreven wordt, daar dan op reageert zodat ik vervolgens kan reageren op jouw reactie. en niet steeds leesfouten van mensen moet herstellen.:b:
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de een of andere manier hebben mensen op dit forum ook de neiging om klinkklare onzin te gaan verkondigen.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Inderdaad, dit gaat gewoon nergens over 8), wat een troll man..
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ok misschien onrealitisch voor mij persoonlijk dan, heb namelijk neit zoveel tijd om te spelen. Maar goed vond wel dat ze creatiever mochten zijn met prestige challenges. Zoals bijv get 3 headshot in a row with shotgun within 10 secs; get a 5 kill streak using only semtex/grenades; Stun/blind a enemy and stick a semtex on his head. Ik noem maar wat.:cool:
     
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okay, als je minder tijd hebt dan ben je idd lang bezig. maar goed als jij van 1 tot level 70 1 of 2 wapens gebruikt dan moet het alsnog te doen zijn als je per ronde redelijk wat kills maakt.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Prestige challenges gaan mee toch als je opnieuw Prestige ingaan? Na verloop van tijd haal je hem echt wel ;)
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies..:thumbs:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ben nu level 48 eerste Prestige, en heb al bijna SCAR-H Veteran helemaal klaar :+, moet nog wel iets van 650 headshots though, maar dat komt wel :+
     
  14. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het gewist werd. anders kan ik dalijk gewoon in prestige gaan en verder gaan in me kills. maar dan vind ik het niet echt een challenge meer. gewoon een kwestie van blijven spelen. denk dat de meeste hier toch wel over de 10.000 kills zitten in totaal. gozer van me fl zat al op iets van 28.000
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De wapen specifieke Mastery/Veteran challenges (die van #kills/#headshots) blijven normaal gewoon doortellen over Prestige(s) heen.
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bevestig dit, ben gisteren 2e prestige in gegaan en had meeste prestige dingen nog.
    wapen prestige challenges behoud je, van de prestige challenge lijst word de heads up challenge en de onderste 5 wel gewist. de rest niet.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeker Reefun, zeker :+

    Lekker campen in Terminal met een maat, helemaal achterin het level, achter de trolleys. In het begin wist ik niet waar je zat, maar een aantal potjes daarna wel.

    Bovendien is hetgeen wat je zegt ook lekker geloofwaardig. Je moet bij je team-maten blijven plakken? Ik weet niet hoor, maar mijn team-maten ( 3e prestige en daarboven ) zijn goede spelers maar ook die gaan dood. Jou ratio van 3.5 is geboost. Weetje je uberhaupt ZELF wel wat je moet doen om 3,5 te halen? Dat is 50 kills maken in één potje en niet dood gaan. 44 Nukes voor de kerst ... yeah bro' _0/

    EDIT
    3,5 ratio ... prima. Maar dit heb je niet behaald d.m.v meegaan met je team. Al helemaal niet in een maand tijd ... ( want voor kerst heb je het laatst gespeeld ) tel daarbij ook nog je Nukes op en het klinkt allemaal maar net meh-meh.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind dat van z'n nukes precies ook wel erg weinig geloofwaardig, maar dat doet er nu niet toe. Op internet moet je wel meer met een korreltje zout nemen. :)

    Maar waarom 50 kills in een potje en niet doodgaan? Een K/D ratio van 3.5 duidt er toch gewoon op dat je 3.5x meer mensen hebt gedood dan zelf te sterven.. Als je 50 kills haalt in een potje mag je 14x sterven voor zo'n KD dus, als je helemaal niet sterft heb je dat potje toch gewoon een KD van op de kop 50.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb gemiddeld 30 kills in een potje, ben dan 10 keer dood. Sterker nog, ik sta zelden negatief. Speel het spel nu al sinds z'n release maar boven de 3.0 heb ik nooit gezeten :+ Ach, zoals jij zegt ... lekker laten.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    [yt]z5nTK9dRIMg[/yt]

    aimbot voor de win :D:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina