[PS4] [PS3] Heavy Rain

Discussie in 'Games' gestart door egelhunter, 27 mei 2009.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk niet dat ik de demo ga spelen tenzij hij binnen 2 weken in de store staat....

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Beter dat er een demo komt, heb namelijk geen idee of Heavy Rain iets voor mij is. Probleem met een game als deze, misschien geeft de demo toch geen goed beeld van het uiteindelijke product. Even afwachten.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat denken jullie over de limited edition (kostwise)?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    prijs is dikke prima en ik verwacht een mooie ost, maar die site is echt de enige?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Blijkbaar ja. Al zou Bartsmit hem ook moeten hebben maar ik zag hem niet en de gewone versie kost 65 euro. Muizenshop (go figure) of zo had hem voor 85 euro.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik verwacht gewoon hetzelfde als bij Fahrenheit. Mooie graphics, leuk verhaal en quick time events. Ik vind QTE altijd wel leuk, dus Heavy Rain wil ik zeker halen. Het spel spreekt mij erg aan, maar ik verwacht niet dat de grote massa erg onder de indruk zal zijn van het spel. Het is gewoon een interactieve film, qua gameplay wordt het denk niets bijzonders.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon een heerlijke game om lang de tijd voor te nemen. Must-buy waarschijnlijk!

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik ook wel ja... Denk dat het echt een unieke ervaring gaat worden...

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Lastig te zeggen nog. En goed of slecht ik ben bang voor tegenvallende verkopen.

Misschien komen er nog reviews voor de release en laten me anders denken maar ik denk dat ik de gok waag en vandaag of morgen die L.E. preorder.

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoeveel verzendkosten zijn er bij de hmv aanbieding? Want dit is ook wel erg cheap

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    HMV.com heeft Free Delivery.

/edit: Oh, dat is alleen in de UK. Was ook te mooi om waar te zijn. Europe verzending kost 2,50Pound.

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en die van videogames komt op 45,- incl verzenden. Voor die 5,- meer haal ik wel de limited :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De HMV versie is toch de Limited Edition? Die komt op €43,- incl. verzending.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope die komt op 47,23?

edit: ik ga er gewoon voor :+

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand een idee hoe lang het verzenden bij HMV duurt? Bij Blahdvd of Amazon heb ik mijn spul meestal na 4 dagen binnen terwijl het bij Play altijd wel 2 weken duurt...

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nog nooit wat besteld, maar aangezien mij de LE erg gaaf lijkt en HMV de enige is doet het er voor mij ook niet echt toe :)

Echter mijn ervaring met engelse sites is wel dat het tegenwoordig erg lang duurt (idd twee weken oid)

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hou er wel rekening mee dat HMV vanuit Guernsey (Kanaaleiland) verzend, dus er wordt geen BTW afgedragen. Kan dus zijn dat de douane je pakketje eruit pakt. Ik bestel regelmatig cd's en blu-ray's bij HMV en heb m'n bestellingen meestal na een week of twee tot vier binnen.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb bij game.co.uk een PS3 controller en NFS Shift besteld. Vorige week donderdag verzonden. Zal hier wel even plaatsen zodra hij binnenkomt. Dan hebben we een indicatie voor verzendingen vanuit de UK.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tot 4 weken....*slik* dat voelt dan wel weer erg lang

@ Rivanov: laat maar even weten, maar ik bestel regelmatig uit de UK (met idd als grote voordeel nooit belasting afdragen) en twee weken is redelijk standaard.

Deel Deze Pagina