Beter dat er een demo komt, heb namelijk geen idee of Heavy Rain iets voor mij is. Probleem met een game als deze, misschien geeft de demo toch geen goed beeld van het uiteindelijke product. Even afwachten.
Blijkbaar ja. Al zou Bartsmit hem ook moeten hebben maar ik zag hem niet en de gewone versie kost 65 euro. Muizenshop (go figure) of zo had hem voor 85 euro.
Ik verwacht gewoon hetzelfde als bij Fahrenheit. Mooie graphics, leuk verhaal en quick time events. Ik vind QTE altijd wel leuk, dus Heavy Rain wil ik zeker halen. Het spel spreekt mij erg aan, maar ik verwacht niet dat de grote massa erg onder de indruk zal zijn van het spel. Het is gewoon een interactieve film, qua gameplay wordt het denk niets bijzonders.
Lastig te zeggen nog. En goed of slecht ik ben bang voor tegenvallende verkopen. Misschien komen er nog reviews voor de release en laten me anders denken maar ik denk dat ik de gok waag en vandaag of morgen die L.E. preorder.
HMV.com heeft Free Delivery. /edit: Oh, dat is alleen in de UK. Was ook te mooi om waar te zijn. Europe verzending kost 2,50Pound.
Iemand een idee hoe lang het verzenden bij HMV duurt? Bij Blahdvd of Amazon heb ik mijn spul meestal na 4 dagen binnen terwijl het bij Play altijd wel 2 weken duurt...
nog nooit wat besteld, maar aangezien mij de LE erg gaaf lijkt en HMV de enige is doet het er voor mij ook niet echt toe Echter mijn ervaring met engelse sites is wel dat het tegenwoordig erg lang duurt (idd twee weken oid)
Hou er wel rekening mee dat HMV vanuit Guernsey (Kanaaleiland) verzend, dus er wordt geen BTW afgedragen. Kan dus zijn dat de douane je pakketje eruit pakt. Ik bestel regelmatig cd's en blu-ray's bij HMV en heb m'n bestellingen meestal na een week of twee tot vier binnen.
Heb bij game.co.uk een PS3 controller en NFS Shift besteld. Vorige week donderdag verzonden. Zal hier wel even plaatsen zodra hij binnenkomt. Dan hebben we een indicatie voor verzendingen vanuit de UK.
tot 4 weken....*slik* dat voelt dan wel weer erg lang @ Rivanov: laat maar even weten, maar ik bestel regelmatig uit de UK (met idd als grote voordeel nooit belasting afdragen) en twee weken is redelijk standaard.