Gisteren weer wat verder gespeeld en begin het systeem nu echt wat beter onder de knie te krijgen. Speelt echt heerlijk en niet in de laatste plaats omdat ik tijdens witch time van die heerlijk deja-vu's krijg van het spelen van...............Viewtiful Joe.
Ik zie het eigenlijk nergens in reviews of meningen terug, maar los van de "dancing a gogo" knipoog voelt de combat voor mij echt zo nu en dan aan als het spelen van de (voor mij) beste game gemaakt voor de cube.
Ik weet dat het van dezelfde makers is dus de invloed is goed te verklaren, maar ben ik hierin de enige? hoor hier verder niemand over.
Heb nu trouwens ook die moon armband waarmee je kan blokkeren/counteren, maar ik kan alleen steeds een aanval "deflecten" (komt een soort schild in beeld en we komen weer los van elkaar) als ik richting een aanval beweeg. ben ik dan te vroeg of te laat voor de echte countermove, of is dit het gewoon?
Ook al doe ik het wellicht nog niet goed is het wel een ideale move, want veel makkelijker uit te voeren dan de royal block van Dante voor mijn gevoel.
Laatst bewerkt: 12 jan 2010