Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je button inhoudt voordat je dodge kan je daarna weer verder met je combo. Goede combo voor die honden vind ik Y-B-Y , korte combo maar laatste hit heeft een erg grote reach waardoor je je afstand kan bewaren. Doet tevens best wel veel damage voor een korte combo.

    Game inmiddels uitgespeeld en wanneer ik met AC2 klaar ben ga ik maar eens voor de hard mode. Vind de game persoonlijk niet moeilijker als DMC4, komt voornamelijk door dat dodgen. Als je dodgen redelijk beheerst en je heb die vleermuizen unlocked dan wordt de game op normal wel erg easy, gewoon veel dodgen en meeste dmg vangen die bats dan op.
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    GameTrailers Invisible Walls
    Praten een tijdje over Bayonetta

    [GT]60661[/GT]



    [​IMG]
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben er volgens mij nog niet heel goed in, ga best vaak dood in m'n eerste run. Zijn er manieren om sneller meer ringen te krijgen?
    Als ik in de gates of hell ben is alles nog belachelijk duur voor mij. :mad:

    Topgame verder :D
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    dikkere combo's maken levert meer ringen op. Ook gewoon eerdere levels herspelen om zo halo's te farmen is een goede bezigheid, in diezelfde tijd kan je beetje oefenen om beter te worden.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Thanks voor de tips.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dodgen gaat me nu beter af. Ik werd vaak geraakt na een torture attack omdat ik dan te laat iets zag aankomen. Nu met de batform ben ik wel op tijd met dodgen en krijg ik zelfs sneller mijn magie vol. Die batform heeft me al meerdere malen gered, echt een aanrader die skill te kopen.
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb de game van het weekend ook zo'n 5 uur kunnen spelen en ik ben er erg tevreden mee. Kan nu al niet wachten op de hard-run straks en de combinaties van vijanden dan. Wel tof dat op normal al zo'n tien minuten na een sub-boss diezelfde gast met twee stuks tegelijk worden aangevoerd (en je toch nog wint haha).

    Moet alleen wel weer even aan mijn timing werken bij de combo's met een kleine pauze ertussen. Kan vreemd genoeg prima de Y,Y, (pause), B uitvoeren maar die Y, Y, (pause), Y verklooi ik steeds. Weet iemand of de timing net even anders is dan bij DMC4? Want of het is anders, of ik loop toch wel heel erg te klooien hiermee.

    Dit combo (als ie wel lukt) is namelijk heerlijk in combinatie met die stomp met je hakken die je kunt kopen bij de gates of hell (backward, forward, B).
    Eerst je vijand downen met een neerwaartse weave attack en dan die stomp move erachteraan is geniaal!:thumbs:
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Iemand al een idee trouwens waar die Bayonetta Gun blijft die sommige mensen krijgen opgestuurd thuis?
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had hem bij 12game besteld en ik kreeg er een brief bij dat Sega ze nu nog niet kon leveren, maar de verwachting was dat ze hem wel spoedig konden leveren. Voor de rest zie ik het wel. Je hebt er toch weinig plezier aan. Het is wel een leuke goodie, maar vind het niet erg als het de komende weken nog niet komt.
     
  10. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Gisteren weer wat verder gespeeld en begin het systeem nu echt wat beter onder de knie te krijgen. Speelt echt heerlijk en niet in de laatste plaats omdat ik tijdens witch time van die heerlijk deja-vu's krijg van het spelen van...............Viewtiful Joe.

    Ik zie het eigenlijk nergens in reviews of meningen terug, maar los van de "dancing a gogo" knipoog voelt de combat voor mij echt zo nu en dan aan als het spelen van de (voor mij) beste game gemaakt voor de cube.

    Ik weet dat het van dezelfde makers is dus de invloed is goed te verklaren, maar ben ik hierin de enige? hoor hier verder niemand over.

    Heb nu trouwens ook die moon armband waarmee je kan blokkeren/counteren, maar ik kan alleen steeds een aanval "deflecten" (komt een soort schild in beeld en we komen weer los van elkaar) als ik richting een aanval beweeg. ben ik dan te vroeg of te laat voor de echte countermove, of is dit het gewoon?

    Ook al doe ik het wellicht nog niet goed is het wel een ideale move, want veel makkelijker uit te voeren dan de royal block van Dante voor mijn gevoel.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je alleen de aanval tegenhoud en niet counters/terugaanvalt dan ben je inderdaad te vroeg. Over je viewtiful joe verhaal, ik denk dat te weinig mensen dat spel hebben gespeeld op dit forum.
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    In dat geval zou ik iedereen die goedkoop een cube en een kopietje van "joe" te pakken kan krijgen dit zeker aanraden. Echt een toppertje, zeker als je de witch time uit bayonetta tof vind:thumbs:
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb het gespeeld. Vond deel 1 erg leuk maar deel 2 was ruk.

    Ik snap wat je bedoelt. Als je bij Vietiful Joe een stuk hebt gedaan vergelijkbaar met een verse in Bayonetta deed Joe een pose en ging de barrier weg. Hier is dat ook, maar dan met die hand kus.

    Daarnaast zijn Joe en Bayonetta beiden cocky op dezelfde manier net als Dante overigens
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een enorm fan van VJ en vind die games echt veel vetter en vooral leuker om te spelen dan Bayonetta. Zelfs God Hand vind ik leuker (die staat net wat boven VJ)

    Ik heb toch minder met deze game dan ik had gehoopt. Alleen al dat stuk met die motor.... jezus, had dat nu niet anders gekunt? Tis een superwoman, maar steeds door die viaducten vliegen en daarna weer op de weg poppen is wel erg slordig.

    Ik ben tot nu toe nog steeds meer een Clover aanhanger. Er ontbreekt nu steeds iets waar ik de vinger nog niet op kan leggen. Of de game moet nog zn positieve uitwerking hebben op me.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap niet dat de game zo tegenvalt bij je. Dat met die motor begrijp ik wel, maar dat is slechts 1 level.
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het ook niet Syke, ik vind het wel een stoere game hoor en het combosysteem staat als een huis, maar dat is voor mij niet genoeg. Ik mis toch ook de adventure elementen zoals in DMC. Misschien had ik er teveel van verwacht?
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In DMC4 was het enige adventure element af en toe een (tja wat was het) pylon ding rondslaan om muren te breken of deuren te openen.
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde ook DMC 1 (omdat het van dezelfde maker is en hetzelfde genre is) DMC 4 is de naam niet eens waardig imho.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    [​IMG]

    Kwam ik tegen.
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Die middelste klopt echt niet.
     

Deel Deze Pagina