Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me bij Ruud aan de X1 was qua prijs en prestaties super.. Gewoon goed geluid, degelijk, en een super voicechat.. De Astro is net iets beter..
     
  2. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Firesland is leuk om te wonen net als apeldoorn.
    Maar heb het daar wel gehad ben nooit zo plaats gebonden geweest.
    Het bevalt me beter in friesland :+
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wachten op je Astro's is niet leuk meer, argh.
     
  4. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    heb je trackingcode? Kun je precies zien waar ie is\o/
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat lijkt mij ook wel wat. Er komt of is ook een 7.1 koptelefoon die draadloos is :thumbs:

    http://www.turtlebeach.com/products/efx4/home.aspx
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zonet godzijdank inderdaad een mail binnen gehad met de tracking code. Ze hebben nu alleen nog maar de billing information binnen, UPS. Verwacht hem dus woensdag/donderdag? De mail zei dat het op de post gedaan was. Geen idee hoelang het duurt voordat het uit Engeland hier is.

    Kan niet wachten!
     
  7. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    para altijd dat tracking. keek vandaag even waar mn mixamp was staat er het volgende:

    INCORRECT ROUTING AT UPS FACILITY / DELIVERY RESCHEDULED

    is nu een paar keer heen en weer gegaan in Engeland en laatste update is dat ie in Brussel is. ben benieuwd of het allemaal goed komt *fingers crossed* ;)
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat mag dat betekenen dan? Incorrect routing at UPS Facility? Ze waren naar Brussel gereden om erachter te komen dat Brussel toch niet in Nederland was? Haha.
     
  9. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    @ rudeboy en monkey brain:

    Wat is er nu zo top aan de astro?
    Wat maakt de astro beter dan de sharkoon of andere headsets?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    * eigen kanaal voor voice
    * Custamisation
    * Betere mixamp
     
  11. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    you-tube maar op astro. check de verschillend reviews aldaar, check de podcast van major nelson.

    en net wat fardo zegt. Je kunt hem lekker "pimpen".

    De "interface"van de mix-amp is het best wat ik heb meegemaakt. 2x draai-knop en in je game meteen zo aangepast waar op dat moment je behoefte ligt. Game-fx of chat-sound.

    Kijk dolby/surround geven meerdere (en goedkopere) headsets ook. En een medion-laptop zal ook het zelfde kunnen als een air-book en dat is juist wat het verschil maakt. Het is een style-gadget, voor de liefhebbert. Spec zijn perfect maar style is über.
    Als het goed is krijg ik komende week de tritton ax720 binnen, deze is 100 euro goedkoper dan de astro en dan kan ik die ook meenemen in mijn vergelijking.
    Maar op de astro's ben ik echt verliefd\o/
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevoeging:

    Het ingame geluid is super, niet teveel bas.. En de voice is kraakhelder beter dan mijn telefoon.. En het draagcomfor is ook super, je kunt gewoon 3/4 uur de headset op je hoofd laten zitten.. niet zwaar, en de oorschelpen gaan niet zweten..
     
  13. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee vind het maar eng allemaal. die status was trouwens nog in Engeland, daar is hij nog een aantal keer heen en weer gegaan en ge-rescheduled. vervolgens in Brussel terecht gekomen. hoop dat ik later vandaag iets zie als 'arrived at postoffice sorting The Hague' of dat ie ineens verschijnt op mn werk :)

    UPS schijnt wel vaker problemen te hebben in het distributieproces. of Astro UK print zelf niet netjes de adreslabels o.i.d.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen bij onze bestelling van 12 in de tracking Brussel stond, hadden wij ze de volgende dag voor 1500 uur in Eindhoven op plaats van aflevering.. Dus wel vreemd inderdaad, eerst in Brussel daarna weer terug?? strange..
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, misschien worden ze eerst vanuit Engeland naar een groot UPS-distributiecentrum gebracht in Brussel en vervolgens naar Nederland gebracht via vrachtwagen? Klinkt onlogisch, maar dat is het enige wat ik kan bedenken.

    Dat Astro slordig iets op de labels zet kan ik inderdaad wel bij inkomen. Ik woon in IJsselmuiden, en op op de UPS delivery adress stond Ljsselmuiden. Hopelijk kunnen ze het vinden:emo:. Anyway, hij is geshipt vanuit Barking naar het vaste land, dus morgen binnen denk ik. Jeuj!

    Waarom gebruiken mensen de battery pack eigenlijk? Of waarom zou je die erbij willen? Je kan toch gewoon de mixamp aan je xbox360 koppelen via USB en dan hem opladen?
     
  16. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar mensen hij is binnen :) klote alleen dat mn goedkope toslink kabeltjes er nu nog niet zijn (wel alvast een handige splitter) en ik moet langer doorwerken vandaag, dus vanavond nog geen plezier er van :mad:

    en Zeroch je hebt inderdaad gelijk, ik heb hem met mn stomme kop per ongeluk er bij besteld terwijl ik die volgens mij niet nodig ga hebben.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Battery pack is handig als je een meter of 5 van de xbox zit.. scheelt weer een kabel van 5 mtr.. Post je ervaringen even met de astro..
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Headset is net in Brussel aangekomen, dus het klopt inderdaad. UPS zal daar wel een distributiecentrum hebben zitten.
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem morgen in huis..:thumbs:
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien al eerder gevraagd maaar: doet die (dure:+) Astro het ook op de PC?
     

Deel Deze Pagina