[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    "Gast" ; Again... Wat versta jij onder boosten?

    Was sowiesow al een nutteloze discussie. Beetje andere mensen zwart zitten maken _0/
     
  2. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Klopt niet helemaal want je had ook campers op CoD4. Als je het met Halo vergelijkt zoals jij deed, bij halo heb je meerdere schoten van een BR nodig om iemand te killen, campen heeft dus weinig nut aangezien het je maar een klein voordeel oplevert, daarnaast zijn halo maps niet ontworpen om op te camperen.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Halo met COD vergelijken is voor mij echt een koning en een straatveger even veel salaris geven, serieus, Halo is zo overhyped, wat een tyfusgame is dat zeg, vooral multiplayer, met al die ADHD konijnen en iedereen die als een gek in het rond loopt te schieten, neej, geef mij maar COD met zn flaws dan, veel beter en leuker ;)
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je weet waar iemand campt dan kill je hem toch (killcam)? Jij hebt het voordeel je weet waar hij zit, hij weet niet waar of wanneer jij te voorschijn komt.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad.
    Met COD bedoel je dan wel COD5 he?! :+
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Uiteraard, de beste uit de serie :lol:
     
  7. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel zeker dat hij het was? Ik speel namelijk bijna altijd met hem, en ik weet zeker dat hij nog nooit geboosd heeft.

    En zelfs als hij het wel deed, waarom maak je je daar zo druk over?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Weet ik. :)
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, hoeveel kills heeft reef je gegeven om dit te posten?

    :+
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, nu raakt de poep de ventilator! :+
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat voor gamemodi spelen jullie trouwens dat je 60 of zelfs 150 kills krijgt? :confused: Ik speel over het algemeen TDM, heb ook een aantal andere modi geprobeerd.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Niet mee eens, Halo vind ik een betere shooter, die verveelde me na een paar jaar pas, CoD na 2 maanden al :+
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    juist. en dit is wat COD zo vet maakt die killstreaks. in een ging het ook al zo dus iedereen die dit spel gehaald heeft had kunne weten dat het nu weer zo gaat, dus geen gezeur meer
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo veel glitchen in dit spel zo te zien..
    Zit nu iemand die loopt met C4's rond maar hij kan mee schieten, je hoort een geweer. MAar als hij iemand killd staat dat hij hem killde met een c4 :p
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Sorry meneer :eek:

    ..

    Met CoD4 had je 3 killstreaks, wat een heel andere spelervaring oplevert.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    merk idd wel wat jorrie zegt, dat cod snel verveeld. Echt een spelletje dat ik nu nog maar soms speel als ik zin heb om te knallen, maar niet iets zoals idd bv halo dat je heel lang kan doen en echt hooked aan bent.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb meerdere mensen die jou gezien hebben tijdens het boosten.
    Terminal zat je achter een stel trollies ( vlakbij de roltrappen ). Toen een teammaat een care-package daar neer zag komen hadden we je pas door. Je ging niet weg, game ging door.
    Vervolgens ging je op Afghan vlakbij de trappen zitten weer met dezelfde kerel. Ook te laat door, vond het al vreemd. En om het nog erger te maken deed je op Derail precies hetzelfde. Ja, is niet zo lastig. Nogmaals, daarna heb ik je niet meer gezien.

    Boosten = het halen van Challenges m.b.v vrienden van het andere team. Perks, Killstreaks, callsigns, emblems. Noem het maar op.

    Goed, genoeg tijd aan jou besteed. :emo:

    Deze COD speelt gewoon veel anders. Met die killstreaks en al dat geneuk om het halen van die Pro-Perks. Ik heb sinds kort pas de SitRep Pro gedaan, is ECHT niet goed voor je ratio. De rest gaat allemaal wel wat makkelijker. Het is leuk dat je erachter komt dat je Cold-Blooded kan halen d.m.v schieten op een neergaande Chopper :+
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Net een potje 12-2 gespeeld op Highrise in TDM met P90, ging lekker, had zelfs nog een care-package, maar we hadden al 7500 punten ;) Ghostride Title gehaald.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    HQ kan ook op Rust

    Vergelijk je nu een PC titel met deze....:'-(

    Kom anders eens lekker met ons HC HQ spelen. Krikken we meteen even je K/D flink naar beneden bij ^^
     
  20. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een goeie beurt gehad :+ Moet je ook eens proberen met je vriendin, word je heel relaxed van en dan boeit het niet wat er in Cod gebeurt :D

    En volgens mij zijn jullie nog steeds in de war met iemand anders :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina