FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je bent een beginner maar zit te wachten op je eigen custom tactic?

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet zeggen dat ik zelf ook een irritant tintje heb aan mijn spel. Ik ben dus niet zo lame dat ik die filmpjes allemaal ga afkijken enzo, maar na elke goal laat ik m'n poppetje de robot doen.:emo: Ik had een keer bij toeval ontdekt dat dat kan (was eerst nooit bezig met dat vieren van die goals) en nu doe ik het gewoon automatisch. De Engelse commentaren zijn wel grappig.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Weken niet gespeeld.. en dan dit..
    Oke 4 levels verschil maar toch.. damnnnn wat een heerlijke pot (in 80' minuut ging die weg)

Chelsea Reflex Aernhem
    Skill-niveau: 22
    10

Liverpool joshholden
    Skill-niveau: 18
    0

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, maar ook stabiliteit is weg. De verdediging is 70+ en alle ballen moeten zowat op Torres :emo: Anders leg je het gewoon zwaar af tegen andere clubs. Vergis je overigens niet in Arsenal. Nasri en Arshavin zijn do-de-lijk!

Oh, kijk eens in de spelers-biografies. Moet je de spelers opstellen die acceleratie hoger hebben dan 90%. Frankrijk heeft zo'n speler, Gomiz .... niet normaal. Op Ribéry na de snelste ..

5. Ja, ik begin nu toch pas weer? Dat ik 2 maanden geleden speelde maakt verder niet uit

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik denk dat een custom tactic niet echt veel uitmaakt. Dat komt over een 50-100'tal wedstrijden wel. Geloof me, dat heb je nu nog echt niet nodig. Als je eenmaal over de level 15~20 heen bent, dan wel.

7. Dat weet ik ook wel

Duurt ook niet lang voordat je bij level 20 zit, rond de 40-50 wedstrijden en zit al op de helft. Ben allang blij dat iemand de mijne heeft opgeslagen

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ben nu level 15 ofzo na 30 wedstrijden gespeeld te hebben

9. Ik zit nu op 12 geloof ik en ik heb er 18 gespeeld

10. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fifa 10 toch maar weer opnieuw gekocht(Trouwens wel goedkoop, was maar 30 euro) En ik moet zeggen dat het spel net zo verslavend is als toen ik het net had. Is er al bekend wanneer de wintertransfers komen?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nooit waarom mensen deze game verkopen. Je weet toch dat je hem gewoon weer gaat spelen na een paar maanden. Zou je wel wat geld besparen. Of is het meer een hevige gemoedsbeweging veroorzaakt door het al dan niet onterecht verliezen van een potje? :+ Want dan heb ik af en toe ook wel eens de neiging om die game gewoon weg te doen(of de controller uit het raam te gooien). Nu probeer ik dan ook maar zoveel mogelijk 'voor de lol' te spelen, ranking boeit me niet.

12. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkocht het spel omdat ik gek werd van die Barcelona/Chelsea spelers. Die zelfs als je een team als NEC kiest nog voor barcelona gaan

13. Meowth

Meowth Guest

Victor, Seqi hier, die Defdon was aan het zeiken over je custom tactic, en ik vroeg me af of ik 'em kan proberen?

:D

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2010
  14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat is heel grappig.
    Ik gebruik geen custom tactic:emo:

Ik heb gewoon een formatie gemaakt, gebruik tijdens de wedstrijd veelvuldig quick tactics met de D-pad maar verder niks.
    Wel ben ik van plan er één te maken..

Trouwens vind ik dat Defidon niet geweldig goed speelt.
    Hij scoort vrijwel al zijn goals vanaf de aftrap, dat is ook een kwaliteit maar als ik de volgende keer de (X) knop wat meer gebruik zullen er weinig goals meer vallen.

15. Meowth

Meowth Guest

En je legendarische corners? ;)

16. Ik heb me custom formatie en tactics al, beetje dom aangezien ik was vergeten dat ik ze zelf natuurlijk ook had ge-upload. Ach, voor de stats maakt het verder ook niet uit

17. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, kun je de training mode in de arena ook spelen met een vriend? Dus als een soort Co-op?

18. soccersv

soccersv Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag FIFA 10 aangeschaft(een beetje laat)
    Als ik online wil dan zegt hij de ea-servers zijn op dit moment niet beschikbaar.
    Terwijl ik GTA IV wel gewoon online kan spelen en ik heb ook nog gewoon xbox live gold

Vrienden van mij kunnen wel gewoon online wat kan ik hier aan doen?

hopende op snelle reactie

19. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    aanmelden op easports.com?

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand morgen een potje als ik FIFA 10 binnen heb?
    Was level 19 en heb al 2 maanden niet gespeeld maar dat maakt niet uit.
    Ranked wil ik ook wel eventueel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina