Binnenkort een nieuwe Nederlandse clan!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tumble, 11 jan 2010.

  1. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste leden van Xbox world,

    Binnenkort begin ik met een nieuwe clan in Nederland.
    Vroeger heb ik altijd clans gemanaged onder andere team aVIP, dirtyDutchz, Team Sirox. In deze clans ging het niet altijd zoals geplanned en ik wilde vaak beslissingen nemen die niet mogelijk waren of niet konden op dat moment. Ik dacht dat alles makkelijk was maar had het bij het verkeerde eind. Alles wat ik wilde doen ging eigenlijk stuk. In Team Sirox had ik shirtjes laten bedrukken doormiddel van een sponsor en voelde me gelijk "DE MAN" maar ik overdreef teveel. Zo kunnen we wel even doorgaan met fouten die ik heb gemaakt maar daar heb ik uiteraard van geleerd! En ik denk dat ik nu klaar ben voor een nieuwe start met natuurlijk een verleden die niet meer mag voor komen in het heden. En daar ga ik vandaag een begin aan maken.

    Jullie zullen me nu ik dit allemaal heb verteld wel kennen. Ik was "Gamble"
    Op dit moment heb ik nog geen Xbox 360 omdat die naar Duitsland vertrokken is voor een reparatie. Maar zodra hij terug is ga ik beginnen aan de nog naamloze clan. Een naam verzin je niet zomaar dus wacht ik hier even mee zodat ik en hopelijk toekomste leden over kan discussieren.
    Ik ben veel dingen van plan met de clan en heb een beeld ervan maar zoals ik hierboven heb beschreven wil ik dingen niet te snel gaan doen en alles stapje voor stapje gaan aanpakken.

    Wat kunnen jullie verwachten zodra er leden in de clan zitten en er een naam bekend is die pakkend en strak is en goed over komt op de mensen.
    - Een strakke, nette website.
    - Een forum waarop gediscussierd kan worden


    Dus ben jij een beetje bekend in de gamingscene en heb jij intresse om Nederlandse clan te joinen en ben jij in het bezit van een headset en kun ook nog eens SuPeR goed gamen. Dan ben ik opzoek naar jou! :thumbs:

    De games die er gespeeld zullen gaan worden.
    - Call of Duty 4: Modern Warfare 2.
    - Halo 3.
    - Fifa 10.
    - Gears of War 2.


    En misschien wel andere spellen maar daar moet intresse voor zijn en kun je dit uiteraard melden in deze thread.

    Zodra er leden en een website is zal ik deze thread aanpassen en er een normale clan thread van maken! Met informatie over de leden en logo's erin bewerkt noem het maar op het zal er in staan.

    Vriendelijke groeten,
    Tumble.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooie beginpost! Succes met je clan!
     
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er wel in. Naam: Dutch best windmils :p
    Als je ff alles regeld via gamebattles met leden erop en je naam doe ik mee.

    p.s. family settings(iets doms) Ik kan geen friends toevoegen.
    Hoeft niet, je joint me gwn tijdens een match of stuurt een message.
    Ik kijk dan ook wanneer de wedstrijden zijn.

    Goed?

    Ook leuk als de clan goed vol is. een keer wat samen doen?

    en mijn gamertag is veranderd in NLJamesbond007
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  4. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gaming4life,

    Dat family settings aan staat bij je is niet erg handig inderdaad haha.
    Maar ik wil het gaan proberen zodra ik mijn Xbox 360 terug heb, je hoort zo snel mogelijk van mij.

    Groetjes.
     
  5. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook interesse in een nederlandse clan ;) Speel vooral MW2 en FIFA10.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eventueel ook wel weer interesse in een clan, ben een jaartje clan-loos geweest, maar met MW2 heb ik wel weer zin in een goede clan. Ben vooral een teamspeler en een allrounder. M'n gamebattles account is jackbauer4evr, evenals m'n XBL gamertag.

    btw: K/D is 3.24
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed initiatief. Met zo'n instelling kun je ver komen.

    Beginpost is duidelijk, overzichtelijk en denk dat het mensen aanspreekt dat je je hand in eigen boezem durft te steken. Als de clan van de grond komt zal ik hem zeker in de gaten houden. Succes
     
  8. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het slim is hier te posten, beter doe je dat @ decerto.net, want ik denk als je niveau wilt halen met de games als clan hier niet de mensen op zitten ( no offence, maar het is een feit)
     
  9. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wat je bedoeld en ik was ook al bezig met een engelse versie voor op Decerto. Toch bedankt dat je dat even wilde melden _O_
     
  10. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) your welcome
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    he's right
     
  12. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijke beginpost en mooi initiatief .

    Ik zou best wel willen meespelen als deze clan van de grond komt, alleen val ik denk ik niet onder de categorie "Super". Alhoewel ik ook weer zeker niet de slechtste ben.

    Natuurlijk kan ik altijd gewoon een potje spelen om te zien of ik goed genoeg ben, hopelijk hoor ik het dan.
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat heb ik nou ook. Ik zou graag willen joinen, alleen nog even een headset regelen ::p

    GamerTag: TheOnlyRico
     
  14. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gamertag is NLJamesbond007.Dat had ik je nog niet verteld Tumble.
    Hoe verander je dat eigenlijk op dit forum? In dit linkse menutje staat mijn oude, hoe doe ik de nieuwe gamertag erin?

    +Mensen die namen weten voor clan?

    +Ik ben erg goed in Cod 5/6 geworden en groei steeds door.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  15. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    #lol Tumble check je decerto PM
     
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Quiknezz. Weet jij hoe ik minn gamertag verander in dat linkse menutje?
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Klik op 'Privéberichten, recht boven
    Ga naar 'Profiel wijzigen' en dan naar onder scrollen en je ziet gamertag staan.
     
  18. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je toevoegen zodra ik mijn xbox terug heb en vindt het tof dat je steeds meer groeit in Cod 5 en 6 dus dan zal het wel gewoon mw2 worden en dan zullen we het aan kijken hoe het gaat he.

    Vindt het wel tof dat je even vermeld of er al mensen zijn die een naam weten voor de clan, Toppie!

    Dus zoals "James bond" al vermeld weet er iemand een naam voor de clan dan kun je die natuurlijk hierin vermelden en zal er over nagedacht worden. En de beste zullen er uitgehaald worden en zal er een poll komen in dit forum waar je kunt stemmen op een naam ;)
     
  19. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe iets met latijns is in tegenwoordig hahah :) en wanneer denk je de site te releasen:)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  20. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij was toch Hef?.. ik heb je een pm gestuurd op decerto.
    En wat bedoel je met iets in het latijns, zoals? En ik zou eerst een naam moeten hebben natuurlijk anders kan ik geen domeinnaam aanvragen en moet eerst nog een designer zoeken die echt kan wat ik wil en wat ik wil is zoals de team aVIP site. Die was voor iedereen gemakkelijk, niet teveel poespas.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010

Deel Deze Pagina