[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    Niemand in mijn lijst gebruikt care packages (hoogstens sentry guns). Ikzelf ook niet. Bij zowel Terminal als Afghan zit ik zowat nooit bij die trappen (tenzij ik daar toevallig voorbij loop of HQ speel).

    Heb al mijn emblems/titles "legaal" behaald. Wat is anders de lol eraan om die dingen te halen? Zie zoveel mensen met een draaiende nuke... Maar hoeveel daarvan nu daadwerkelijk die gewoon behaald hebben zonder tactical insertion met een vriend... Betwijfel het.

    Ooit gedacht aan het feit dat jouw hersenen simpelweg gemaakt zijn van gatenkaas en mijn superieure naam dacht gezien te hebben? :lol:

    Te grappig gewoon. Blijf lekker in je waan dat ik alles boost _0/
    Zal je waarschijnlijk wel te vaak een headshot door de muur hebben gegeven oid. Geeft niets. Zij gij vergeven Mr Rampage.
    Als ik mét jou zou spelen zou mijn K/D flink naar beneden gehaald worden ja. Dan krijgen de vijanden zoveel killstreaks dat we onze kont niet meer kunnen keren :+

    Seriously. Dat is echt net zo triest als "Kom 1 op 1 dan" _0/
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  2. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ja.. bij Terminal zit ik altijd beneden bij de trappen, achterin zegmaar. Daar zit ik te snipen, en ik gebruik trouwens wel care packages.. omdat ik slecht ben haha! En aangezien Reef nog weleens mij wil "helpen" door mij te verdedigen, kan het kloppen dat wij vaak bij elkaar in de buurt lopen.

    Als iemand hier een camper is, ben ik het wel :+
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar jou reken ik niet mee :+ ;)
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    EDIT
    Dat is ook net zo triest als een flinke beurt van je vriendin krijgen :+ Toch? Alhoewel ik dat prefereer boven COD:MW2.
    Maargoed, je maat is hier ook al geregistreerd. "Hey Kees! Kom godver is registreren jongúh! Want zo'n kerel heeft met door!" Voor de rest kloppen jullie verhalen gewoon voor geen reet. IJsjuh zegt dat hij een camper is, maar loopt wel HEEL vaak bij jou in de buurt. Riiighhtt...


    ONTOPIC
    22 januari komt er schijnbaar wel een TITLE-update. Wat fixes en iets nieuws schijnbaar. Heeft eventjes op de Twitter gestaan van 402 :eek: Ben benieuwd. Moet ook eerlijk toegeven dat ik de mappen nu onderhand wel zat ben. Voor Derail en Favela. In elk hoekje zit wel zo'n knuppel met een shotgun. Can't blame 'em though... k'zou ook alles voor m'n kills doen!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei speel ik al sinds ruim voor kerst geen MW2 meer. Komt nog wel weer'n keer :)

    Maar ja... Ik heb natuurlijk ook in alle andere CoD games geboost.... _0/

    Ruitjes in gegooid? Als je goed kijkt dan zie je dat Ijs al veel langer geregistreerd staat... En dat is inderdaad mijn kameraad.... Maar dan in de vorm van mijn vriendin ;) fail dude. Fail.

    *edit* Ga je nu vlug lopen editen? _O/
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed. Gezien je blijkbaar idd zo blind ben als ik dacht... Dit staat bij Ijsjuhh haar profiel : Geregistreerd: 11 oktober 2009

    ...... _0/

    Boosten zeker ook éh :+
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    damn, jullie kibbelen als oude wijven :+
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben weer terug :+ De poep raakt de ventilator hoor. Sommige mensen voelen zich op hun edele delen getrapt als je d'r iets over zegt. Zal overigens niet de eerste keer zijn dat ik een booster op heterdaad betrap.

    Daar is het toch een topic voor? Feit blijft, ik heb Meneer Ratio 3.51 gezien tijdens het boosten.
     
  9. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat van die beurt was flauw. Maar ik ben nog steeds niet mannelijk :p En ik camp wel, maar zit in hetzelfde team als Reef altijd..

    Ik kan gewoon (en ja dat is vast heel dom) niet rennen en schieten tegelijk.. dus ga ik altijd in hoekjes zitten sniperen.. Niet constant op dezelfde plek trouwens, dat heb ik wel afgeleerd :+
     
  10. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Feit ? Crap dude. Je zal de politiek in moeten. Kramen ze net zulke bullshit uit :+

    Maar goed. Afijn. Ik boost. Want Rampage heeft het gezien. Duidelijke zaak natuurlijk :lol:
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, neem een kamer of gebruik even de PM functie.:): En betrek mij er ook niet bij.:mad: Prima dat je vraagt of die een keer mee wil spelen, maar dat je mijn naam noemt vindt ik niet supertof nadat je hier zo loopt te bitchen (ja ik heb je post gezien voor de Edit, Big Wouws is watchin you}:]).
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed. Van mij part voegen jullie me toe @ xbox. Username : Reefun

    Zodra ik dan weer'ns MW2 ga spelen invite me maar. Zullen we zien wie er boost :)
     
  13. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Domination spelen wij meestal :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Domination?

    Dan vind ik het knap dat Reefun zo'n hoog ratio heeft. Als hij het eerlijk behaald heeft, petje af hoor.

    Maargoed, we zullen binnenkort allemaal eens samen gaan knallen. Vond het eerste met COOKIE en andere wel leuk. En WOUW5, ik zal je naam niet meer gebruiken ok WOUW5?

    Damn ... :emo:

    Baal er een beetje van dat mensen gelijk pissed zijn als je iets over hun stats gaat zeggen. Gelukkig weet ik wat waar is. Anyway, succes hier nog.
     
  15. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Lijkt me gezellig om eens met je te spelen :) Al ben ik er dan heel niet goed in haha! Voeg me maar toe hoor :)

    Daarbij, iedereen heeft zijn eigen waarheid. Daar kun je niets aan veranderen tot je het zelf gezien hebt. In dit geval is het alleen op te lossen door tegen elkaar te spelen. So be it :)

    Ohja en mijn ratio is 0.67 :')

    En, zou je svp me niet steeds een kerel willen noemen :+
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Met domination of HQ kun je juist veel meer kills halen als met TDM. Snap ook nog steeds niet waarom mensen die puur voor kills gaan alleen TDM spelen :lol:

    Maar goed. Eerlijk is eerlijk, De kills gaan niet zo hard bij "dichte" mappen ala skidrow/subbase. Ik zweer heilig bij de AC-130 (en uiteraard ook de emblem/title voor de 1000 kills ermee, maar ja die zal ik dan natuurlijk weer geboost hebben :emo:).
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Eenmaal een private match gestart met een paar vrienden en ik ben in staat om mensen te quickscopen alsof het niets is, hierbij was ik in staat om allemaal rushers(commando, lightweigt etc) ook nog neer te knallen op het laatste moment. Kogels gingen precies waar ik ze wou hebben en had een stuk minder last van hitmarkers, eenmaal online tegen US gastjes was het weer allemaal "WTF ik raakte hem!!!"

    Anywayzz ik ging met een clubje van 5 andere mensen op favela spelen en we hadden afgesproken dat iedereen met riot shield zou spelen, de vijand wist niet wat ze met ons aan moesten:lol:

    Het daarop volgende potje gingen we allemaal rushen met een knife class, erg leuk voor ons maar ik zou dan niet graag de vijand willen zijn. De hele tijd flanken we hun en op een gegeven moment hadden 3 van ons een carepackage waardoor ze nog extra snel waren...

    Terug in de lobby werden we natuurlijk uitgescholden door de gebruikelijke woorden die in zo'n situatie passend waren...:+
     
  18. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nou allebei eens ophouden met het hanengedrag, en het gewoon even uitvechten samen. Jij zegt dat Reef boost, Reef zegt dat hij niet boost. Ik weet dat zeker trouwens, maar jullie moeten er echt zelf uitkomen, dus betrek niet de rest van het forum erbij oke?

    In jullie mand!

    (Kruipt maar gauw weg)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry meid.

    Maar ik heb absoluut GEEN goede ervaring met meiden hier en VOORAL niet op 'n forum :+
     
  20. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahah dan krijg je zo'n "kiekeboe!" effect! Briljant vind ik dat! Doe ik soms ook :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina