[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangenaam, Ijsjuhh! Vrouwelijk, 24, en lid van dit forum :D (Van meerdere trouwens :p )
    Ohja.. en ik Game.. maar dan wel échte games hahah (dus niet wii blabla)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hanengedrag? Ik dacht meer aan een kippenhok :D
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal hij vanzelf wel merken als hij ons toe voegt @ Xbox :p

    Gamende chicks komen niet vaak voor. But I am blessed :cool:
    You shall learn my padawan.... You shall learn ;)
     
  4. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben de enige kip hier hahahahha :+
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor. Maar ik kan er echt niet tegen als ik vals word beschuldigd. Het is ook echt puur toeval dat ik dat bericht las gezien ik al paar weken niet meer op dit forum had gekeken gezien ik toch geen MW2 aan het spelen ben opt moment.

    Nu krijg ik via PB te horen dat ik dan dus schijnbaar tactical insertions zou hebben gebruikt met een vriend(in) maar hier irriteer ik mezelf ook mateloos aan. Sterker nog, Deze mensen jagen wij graag op.

    Maar goed. Alle gekheid op een stokje, Voeg maar gewoon toe en dan spelen we binnenkort wel gewoon i.p.v. discussie erover te voeren.
     
  6. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit fricking een meter verderop. Vecht het met hem lekker uit per PB en als je er iets over te zeggen heb tegen mij, dan zeg je het maar gewoon "ouderwets" met je mond.

    (Even klein detail, maar als hij boostte met de tegenpartij, en jij zat ook in de tegenpartij, dan moet er toch iemand uit jouw team ook aan het boosten geweest zijn???)

    Ik vind het best, ik ga naar bed. For crying out loud, het is een fricking spel!!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zal je toevoegen, ik voer ook geen discussie hoor ;) Ik zat gewoon te geinen over het geruzie hier \o/
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed hoor :)

    Via PB toch weer allemaal onzin van Mr Rampage. Krijg geen eens de kans om mezelf recht te zetten want hij wil niet samen spelen. Hij speelde tegen me, Dus zal ergens gewoon simpelweg huilie gedrag zijn.

    Diegene die me wél willen toevoegen ga je gang. Binnenkort gamen we wel gewoon :thumbs:
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nu ga je hier gewoon verder? Wat een kansl... ( oh nee, dat woord gebruik ik niet :+ ) ... wat een dwazig figuur ben je ook. Toch vind ik het leuk dat jij bijna elke keer samenspeelt met IJsjuh ( Met een Silver abbo ) en deze een ratio heeft van 0.70 en jij van 3.5... maar dat ligt aan mij waarschijnlijk. Ik heb mijn best gedaan om het via PM op te lossen, jammer.

    Maar ik ben er nu ook helemaal klaar mee. Je gaat wel heel lang door om te bewijzen dat je het niet was. Jammer genoeg heb ik geen HARD bewijs, had ik het graag gepost.

    Only on the Internet can you be the fool you claim to be ...
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Reefun, ook jij zit in mijn ogen nu fout. Als je het via PM te horen krijgt, houdt het dan lekker bij de PM's.

    Waarom moeten de topics van mooie games altijd vervuild worden met gebitch over anderen?=( Camper hier, n00btuber daar, knifer in m'n kont en is deze boost discussie nu eindelijk klaar (omg, nice rhyme :9)?
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    K'heb overigens SitRep PRO gehaald. Ik snap eigenlijk het NUT hier niet van.

    Het enigste wat ik hoor zijn voetstappen, kijk ik om me heen is er niemand. Wat blijkt, hij loopt aan de andere kant van de map. Het is gewoon BIJNA hetzelfde als Ninja, maar dan ... ja, anders? Heb ik daarvoor nu zoveel moeite moeten doen ... Perks blijven me een beetje tegenvallen.
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Door al dat gezeik gaat er bijna nog VEEL belangrijker nieuws aan ons voorbij...

    We hebben gvd een gamechick in ons midden die Modern Warfare speelt! Laten we ons daar op focussen!:9

    Reefun, ik begrijp dat het jouw vriendin is? You lucky bastard...;)
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow big deal :D

    Net echt weer een belachelijk potje op sub base. In dat lange open stuk aan het water zit een sniper aan de ene kant. Mijn team gaat proberen hem te killen (wat ze automatisch kanonvoer maakt) en voor dat ik het weet krijgen we een Harrier Strike en AC-130 op ons hoofd. Ik heb veel prutspotjes gespeeld maar dit was toch wel het toppunt.
     
  14. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zei al dat fourzerotwo getwitterd had over een Title-update.
    Dit zie ik bij zijn twitter:

    Hij heeft het dus over DLC, en dan begint hij over wat een mooie nieuwe callsign zou zijn. Ik mag toch hopen dat de DLC niet alleen titles zijn, want dat zou een flinke naaistreek zijn.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    ZO te horen klinkt het als een BEEST van een Perk, geluid is zeker 1 van de meest belangrijke aspecten van COD imo. Ik heb op bijna al mijn classes ninja pro puur omdat ik de vijand wil kunnen horen lopen. Misschien heb je geen goede audio setup of koptelefoon want anders zou je denk ik wel anders praten over zo'n perk...

    Over die nieuwe title update/dlc:
    Als het inderdaad gewoon callsigns zijn dan faalt IW in het luisteren naar hun community, want die wil namelijk dingen zoals nieuwe mappen/playlists en patches om die verdomde glitches/mods te fixen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben beiden een silver. Waarom denk je dat we geen MW2 spelen ;)

    Blijf lekker in je waanzin. _0/

    Je hebt gelijk. PM's zijn de moeite ook niet meer waard dus ik laat het lekker hangen voor de rest :)

    1 "voordeel" (of nadeel :emo:) ; Ik kijk weer vaker op xboxworld.nl :+ ;)
    Read all about it... Ijsjuhh is een gamende chick :b:

    Ik voel me ook een lucky bastard. Maar niet per definitie omdat ze gamed hoor ;) Dat is gewoon een leuke bijkomstigheid :+

    Toch wel grappig dat we mekaar wel beetje aanvullen qua gamen. Ik ben bijv. goed met fps (rennen en schieten tegelijk :+) en strategie games. Zij kan dan weer enorm goed puzzels oplossen (je moet d'r Zelda zien spelen, master quest en alles banjert ze zo door heen :)) en ze weet de raarste creaties te maken in games :+

    Maar moet wel zeggen dat als ik soms 1 tegen 1 met d'r gaat met CoD dat ik nu echt moeite begin te krijgen... Ze kan wellicht niet altijd even zuiver mikken (alhoewel dat ook steeds beter begint te worden) ; Maar ze weet me wel altijd goed aan het denken te zetten waar ze nu weer zit. Loop je ergens vrolijk en inene *BAM* headshot... what the fu... :p
    Maar ze is niets voor niets mijn padawan :+ ;)

    OT :

    Toch grappig dat 402 praktisch alleen maar via Twitter reageert op alles en nooit op het forum. Ansich is dat natuurlijk ook een beetje onbegonnen zaak maar ala.

    Hoe zit het nu trouwens met die update die ze uit willen brengen waarbij ze de killstreak rewards verwijderen en iets met momentum willen toe voegen? Was dit alsnog gewoon een gerucht of gaat dit écht gebeuren?

    Daarnaast vind ik sowiesow dat IW vrij weinig luisterd naar de community. Heb zo'n vermoeden dat op een gegeven moment MW2 net zo uit bloed als MW1. Daar brachten ze ook wel geteld 1 mappack voor uit...
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Was bullshit.
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah gelukkig maar. De kracht van MW2 zit hem ook in de killstreaks als je het mij vraagt.

    Maar goed ; Het zou wel voordelen gehad hebben. Je verliest je killstreak niet... Maar ja, dan zou het ook geen killstreak meer moeten heten :+
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou imo alleen maar n00bs helpen en dat als 1 team veel beter was dan de andere je de nuke zou kunnen oproepen vond ik ook maar onzin, je zou dan totaal niet meer terug kunnen komen in de match lijkt me.
     
  20. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja goed, Het zou voor- en nadelen met zich mee brengen. Het zou uiteindelijk teamverband een extra push geven. Teams welke nu al goed spelen zullen dan nóg beter spelen.

    Maar als speler alleen zijnde heb je er dan veel minder aan gezien je dan alles zou moeten delen. Samen spelen is 1 ding, maar je killstreaks dan delen... Nee :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina