Ook bij je 360 gehad. Snap ook niet dat ze het nog steeds voor €30,- aanbieden. Terwijl je mijne in SEAL voor de helft kan kopen.
Starting today, the following Games on Demand are now available for a lower price: BioShock, Saints Row, MX vs. ATV Untamed, Prey and Sid Meier’s Civilization Revolution. Van majornelson.com blog Prijzen moeten nog aangepast worden Goed bezig
Denk dat de service meer is voor dudes met een minderwaardigheidscomplex die niet naar buiten durven te gaan ofzeau..
Dan nog... Kun je beter gewoon bij een online shop bestellen. Nog steeds goedkoper en je hoeft ook niet de deur uit.
Pakjes gaan via de brievenbus, je moet dus even naar de voordeur lopen Maar ik hoop niet dat het US only is
Vind het wel handig dat je géén hoesjes meer hebt, maar de prijs is weer iets minder. Maar betaal je met MP of met cc of dergelijke?
Dus als je met MP betaald kun je het goedkoper maken d.m.v. bestellen van points in het buitenland als ik t goed begrijp.
Echt belachelijk, in amerika wordt GRAW 2 aangeboden bij games on demand voor $20 en hier vragen ze er 30 euro voor, waar slaat dit in godsnaam op?!
Content: skate. Price: Check pricing for your region Availability: Not available in Australia and Japan Dash Text: (Online Interactions Not Rated by the ESRB) This game supports English only. Download the manual for this game by locating the game on http://marketplace.xbox.com and selecting “See Game Manual". The authentic skate experience. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. En nog een game die hier niet beschikbaar is.
Ik denk niet dat we rouwig moeten zijn dat we die game hier niet hebben. Brave - A Warriors Tale Wel weer lame die prijzen... in de US: $19,99 In de UK £19,99 In NL/EU €29,99 Ach ja... dat weten we inmiddels wel, maar ik blijf me erover irriteren.