[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk waar ik me nu het meest aan erger is de connectie.
    online in je eentje ligt het er maar aan met wie je speelt.
    ga je in een party van 6 online en dan begint het gedonder. barret vol in tegenstander zijn borst en hij loopt door alsof je hem niet geraakt hebt. soms gebeurt dit zelfs twee keer achter elkaar.
    dan pak je je spas en denk je iemand overhoop te schieten. wederom teleurstelling dat je iemand van een meter afstand op ze kanus schiet en wederom loopt hij vrolijk door.
    dit soort zaken verpesten het een beetje, meestal heb je er na 21:00 uur meer last van.

mijn mening over campen:
    er zijn een aantal mensen die campen en tactisch spelen met elkaar verwarren.
    campen = een hoekje opzoeken en daar wachten tot er iemand voorbij komt om hem af te knallen. dit doe je tot je dood gaat. ben je een ubercamper dan ga je weer naar dezelfde plek. zo niet dan zoek je een nieuw plekje op en je herhaalt dit tot einde van de match.
    dit mag je doen en je kan zelfs beweren dat dit tactish is. prima, meningen verschillen.
    maar een beetje online-zichzelf-respecterende-fps-speler doet dit niet en weet dat dit dus echt een BIG NO DO is. wederom, who cares, maar bedenk dan wel dat je scores, k/d..enz niks waard zijn. het is een laffe manier van spelen.
    doe je dit tijdens de match omdat je die twee kills voor je CG wil halen, prima, nog steeds niet heldhaftig maar niet iedere speler is even goed, dus is het best voor te stellen dat een mindere speler ook een keer zijn CG wil hebben.

campen is gedoogd als je:
    een objective moet verdedigen: S&D, zeker als je alleen over bent dan kan je best een tactishe plaats op zoeken om toch voor je team die meekijkt nog iets te betekenen.
    doe je het in TDM, dan behoor je naar mijn mening tot het bovenstaand verhaal.
    sniper: de basis regel voor een sniper is een mooie plek zoeken waar je goed overzicht hebt op de vijand en nog beter ook je team backup kan geven.
    als je dan ondekt bent moet je je zien te redden met je secundary. vaak merk je dat als je team dan ver van je is dat je vijand dus om je heen spawnt, mooie gelegenheid om je secundary te pakken en ook een paar te kniven.

tactisch spelen= rustig door de map lopen en goed elke hoek nakijken voor campers. niet te veel staan en rennen maar goed van cover naar cover lopen en vanaf elke cover even de map/radar bekijken. zie je een vijand dan besluip je hem ipv te rushen. zie je meerdere vijanden op je af komen en je ben alleen, duik achter een cover en pak ze vanaf daar, zijn ze met teveel, ga liggen en laat ze voorbij lopen en knive ze van achter.

uiteindelijk bestaat het spel dan uit: rushers, snipers, tactisch en campen.

ik weet dat het een lang verhaal is, maar ben echt benieuwd naar de meningen van anderen hierover.
    dit is natuurlijk een gevoelig onderwerp waarin de meningen en emoties hoog oplopen.
    om de een of andere reden lokken mijn posts vaak heftige discussies uit. dat is prima, maar laten we bij deze dan accepteren dat meningen verschillen en geef je mening met respect tot die van een ander zonder mensen persoonlijk aan te vallen.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    18 smileys in 1 post, damn 8)

Wat me wel op valt is dat mensen met een hoge K/D vaak een zeer lage win ratio hebben van iets boven de 1. Ik merk dit zelf ook wanneer men in tactische game modes voor de kills gaat. Dan speel je eigenlijk met een man minder en moet je zelf alles cappen. Daarom speel ik alleen maar TDM omdat dit zelfs het geval is wanneer je met vrienden speelt, men kan de drang van het kills maken niet weerstaan.

Die discussie over het campen heb ik maar opgegeven. Het gebeurd gewoon veel maar wat wil je met deze maps. Ik ben MW2 nu ook weer even beu. Straks Serious Sam HD downloaden en dan kan MW2 weer even de kast in, heb het nu ook wel lang genoeg gespeeld.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook wel toe aan BFBC2 of iets anders nieuws. In MW2 speel ik alleen nog maar wat 3rd person team tactical (omdat dat voor mijn gevoel ook echt iets tactischer is ook al wordt daar uiteraard ook wel gecamped en geboost)

Ik zie mezelf dit in ieder geval niet tot november regelmatig spelen, ik vermoed dat hij definitief de kast ingaat zodra bfbc2 uit is

4. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2

ook ik word tijdens het spelen vaak voor CAMPER uitgemaakt.... dit gebeurt echter alleen door verliezend volk dat dus gewoon niets kan.

je hebt simpel weg op de maps overheesende punten waar iedereen hoe dan ook naartoe rusht, ik noem op estate het huis. en zo heb je eigenlijk in iedere map wel een plek waar dat simpel weg iedereen op af komt.

ik blijf bij mijn voorbeeld, ik speel estate, spawn ver van het huis af en zie het als mijn doel zsm bij het huis te komen omdat ik dan helemaal gecoverd zit, iedereen aan kan zien/horen komen door de voetstappen ( heb een turtle beach 4.1) en ja ik gebruik ook de ranger! zelf vind ik het ook een erg noob wapen die shotties en belachelijk van hoever je kills kan maken..... maar als ik hem vannuit dat principe niet ga gebruiken word je simpel weg overhoop geschoten.

de discussie over campen is er, en ze zitten er wel degelijk tussen, de mensen die in een hoekje zitten en lekker zitten te wachten maar dat weet je na 1 keer toch ook wel.

wat betreft dat je op 1 plek blijft zitten en de vijand naar je toe laat komen is simpel weg map control hebben.

ik praat hier echter over FREE FOR ALL.

team deathmatch is het toch weer een ander verhaal.

5. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Geen woord aan toe te voegen, Helemaal mee eens :thumbs:

Ik "camp" ook vaak genoeg; Maar nooit in een hoekje. Altijd op plekken waarbij je genoeg overzicht heb over belangrijke, tactische punten.

En uitzonderingen daar gelaten, als ik nog bijv. 1 kill moet voor bijv. een AC-130 dan ga ik ook veel rustiger spelen. Dan blijf ik langer op 1 cover punt zitten voordat ik ga bewegen bijv.
    Adrenaline rush krijg je dan... Heerlijk :9

6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is het hem nou juist. als je een punt covered waar iedereen langs wil ben je eerder tactisch bezig dan met campen.
    bvb skidrow als je de tunnel even dichthoud door daar met je sniper of assault voor te liggen. of de lange gang in het gebouw in het midden.

als je bij estate het huis in wil omdat je daar veel cover hebt, prima. maar wat velen doen is dan in de badkamer gaan zitten wachten tot hij iemand hoort. dat is gewoon campen.

met het in een hoekje campen kan je idd zeggen dat je dan in de kilcam ziet waar die camper zit, klopt, maar het is gewoon te erg als je killstreak door zo'n ventje verneukt wordt.
    helemaal als het dus geen noobcamper is die dus op exact dezelfde plek zit maar even 2 meter verder weer campt zodat je weer genaaid wordt. dit zijn naar mijn mening de ergste campers, degene die het altijd doen en nooit anders hebben gedaan en er dus erg goed in zijn geworden. :mad:

7. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een striker als 2e wapen, dat is handig als ik rondren om van een plekje te wisselen :)

En ik zet altijd een claymore op de vlag.. haha en mensen lopen er áltijd in :+

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet bijdehand doen, maar: Indien die camper vervolgens twee meter verderop gaat zitten, dan is het geen camper meer, maar iemand die tactisch speelt.

Of, kan ik weer niet begrijpend lezen? :emo:

9. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dan is het nog steeds een camper. als je elke keer in een hoekje kruipt om een kill te maken ben je een camper, maar zoals ik al zei, de meningen verschillen erover en het verschil tussen tactisch spelen en campen wordt vaak niet begrepen of gezien. vooral de ubercampers beweren dat ze tactisch spelen en niet campen.

ennuh, over dat begrijpend lezen, get over it, is oud nieuws. was het allang vergeten, moet jij ook maar doen, het is maar een forum.;)

@ ijsjuhh: dames die fps spelen mogen van mij campen, noobtuben, akimbo models gebruiken en alles wat nog meer niet gewaardeert wordt. zulke vrouwen zijn helaas schaars en het feit dat ze fps spelen betekent voor mij een groene kaart voor alles. vond vooral het stukje leuk dat je je vriendje weer eens te grazen neemt door weer een nieuw plekje te vinden om te verstoppen die hij nog niet kende of niet voor mogelijk beschouwde.

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  10. IJsjuhh

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ja nouja, hij leert het me.. op een dag word ik beter dan hem.. (i keep dreaming ;) )
    Noobtuben en dergelijke doe ik niet, ik vind het al gruwelijk irritant als anderen het doen :p Ik heb me gewoon op het sniperen gelegd, en dat gaat goed :D

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee. :emo:

12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    sniperen is zeker een goed alternatief. wat ik merk met fps is dat net als al het andere in het leven, als je er goed in wil zijn moet je er uren insteken.

nee??? op wat:confused:

13. IJsjuhh

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik ben ook al beter in deze dan dat ik in CoD4 was. Maar dat ligt er misschien aan dat ik nu serieuzer speel :p

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat.

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, okay..tja ik zie het zo, er zijn er zo weinig die het doen dat het van die paar dames niet uitmaakt. alleen wel lullig als je voor je nuke gaat en bij 24 pakt zo'n meisje je.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jij mag idd bij de tegenstander spelen. Speel je trouwens wel een HC of alleen core?

In Domination haal ik die ratio's ook wel als ik niet voor de vlaggen ga. Als ik echter 100 punten voor sta wil ik gewoon nog steeds de 3e vlag overnemen.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tis echt vreselijk soms als je een meidennaam hebt op Live. Heletijd wordt je naam geroepen, 06 nummers worden genoemd, en andere schuine taal 8).

Zonet lekker met Meneer Stefan gespeeld, wat een kereltje is het ook :cool:

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, Domination is leuk. Datzelfde geld voor Sabotage. Vaak zit ik dan ook over de 50 kills. Tuurlijk heb ik ook wel eens potjes waarbij ik gewoon 50-50 heb, oftewel, hetzelfde aantal kills als deaths heb.

Vandaag heb ik echter geen tijd, moet m'n vriendin gaan "batsen" :+ Lucht op, want ik heb stress van COD ... sheesh :lol:

Mark, waarom heb je eigenlijk een meiden naam?

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Anders laat je dat andere even voor je ;) (Die zin die nu weg is). Meidennaam? Omdat toen we nog een PGR3 clan waren, waren we 1 van de beste van EU. Kregen het idee om met allemaal vrouwen namen te gaan spelen, maar alleen ik veranderde en niemand deed mee 8). En nu vind ik het zonde om 800 punten voor een naamsverandering neer te leggen. Heb mijn naam al 5x verandert, daar had ik veel leukere dingen van kunnen doen.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    MARIEKUUUUUH! <3

Sowieso, iedereen valt andere mensen lastig online. Ik krijg ook vaak te horen 'Damn, that Fiasco guy is really a fiasco hihihih'. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina