[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zou de game dan echt bijna eindelijk komen?
    Bij de Time Trial zit ik nu op 1.42 damn die Solar knakker is echt goed!

ps ik vind die mercedes render echt te clean en je kunt goed zien dat het een render is

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind deze renders ook niet super. Ben nu even GTPlanet.net aan het doorspitten. Nu houd ik me natuurlijk intensief bezig met Gran Turismo 5, nu ik 'm zelf ook daadwerkelijk kan spelen! :+
    En sommige filmpjes zijn echt super!

[yt]Pmx9QITCfyY[/yt]

[yt]fFZZ0Fjtb94[/yt]

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Sinds die gare PSN "demo" is mijn interesse in deze game helemaal weg. De volledige versie moet wel HEEL goed zijn wil ik hier de volledige prijs voor betalen.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die demo was ook gewoon gaar. Totaal niet representatief voor de uiteindelijke game lijkt me. De demo was ook maar 230MB groot.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens aan.. nachtraces, weerseffecten en 1 van mijn favoriete klasses, indy car!

Kan niet meer mis gaan dit.. embargo lijkt van de game af te zijn omdat er nu allemaal magazines en websites info beginnen te onthullen... PD en sony maken zich klaar voor een maart release.. dat is wel duidelijk (hopelijk ook in europa).

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Japan release is sowieso maart. Nu maar hopen dat het niet lang daarna de beurt is aan EU.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Probleem van het geen geluid hebben in de Time Trial demo is ook opgelost. Blijkt dat de demo geen DD5.1 ondersteund, alleen DTS. En de demo is niet slim genoeg om zelf te schakelen naar DTS. Moet dus in de System Settings Dolby 5.1 uitschakelen zodat hij gedwongen wordt om de DTS stream te pakken. Nu heb ik dus wel geluid.

Hoop dat dit niet in de uiteindelijke versie ook zo is, want dat is wel irritant. Want Uncharted 2 pakt weer de Dolby 5.1 stream (al is de Naughty Dog intro wel DTS..) Blijf anders maar switchen met de settings, niet erg handig.

8. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 2 heeft ook DTS ;)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar dat pakt ie toch niet. Want toen ik Dolby 5.1 had uitgeschakeld en alleen DTS pakt ie de stereo track tijdens de game. De Naughty Dog intro aan het begin doet ie wel in DTS maar de game zelf niet. Zet ik Dolby 5.1 weer aan, dan doet ie het wel goed. Of is dat nog een ingame instelling apart? Zal zo 's kijken.

/edit: Ah, dat kun je ingame veranderen. Daar stond het inderdaad op Dolby Digital 5.1

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hier pakt ie gewoon DTS terwijl Dolby 5.1 in de systeeminstellingen is aangevinkt. :eek:

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vreemd. Zou het dan aan de Logitech Z-5500 liggen? Wel apart, aangezien het bij alle andere games/films wel gewoon goed gaat.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Release date is in japan nu ook weer TBA :mad: Begint nu een beetje belachelijk te worden.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het wordt gewoon een world-wide release! :cool:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    haha, dat is het natuurlijk , hoe kon ik zo pessimistisch zijn :)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Releasedate US op Play-Asia is nu Q2 2010 geworden! :cool:

*niet dat dat veel zegt though..

/edit: En trouwens, dit heeft toch geen effect op de rest van de wereld. De releasedate van Japan is uitgesteld. De releasedate van de rest van de wereld was sowieso al niet bekend. Dus niet treuren! :+

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    LOL @ Delphiki mooi plaatje!

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Benieuwd wat PD gaat laten zien op de Brussels Motor Show. Misschien releasedate Europe? :cool:

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben toch bang dat we dat pas op de E3 te horen krijgen :'-(

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoeft niet. Detroit Motorshow is ook deze week.
    Bekendmaking EU releasedate in Brussel, bekendmaking US releasedate in Detroit! :cool:

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet het maar.. "due to development issues".. staat er in dat persbericht op de PD website.

Ze gaan nog maar eens wat dingen verbeteren wat al die zeikerds op het internet willen.. beter geluid, betere schade, shift animaties zijn weer niet goed genoeg, etc.

Begint nu wel echt belachelijk te worden.. in 2006 kocht ik mijn PS3 met de gedachte dat ik GT5 wel binnen een jaar of twee zou kunnen spelen.. we praten inmiddels mid 2010 voor een eventuele japanse release date.. wordt nou wel wat zuur.

Zometeen kan ik nog eerder forza 4 spelen en kunnen ze GT5 net zo goed een launch titel maken voor de PS4. (met alle respect voor het feit dat deze game wel gigantisch schijnt te worden, maar genoeg is genoeg).

Deel Deze Pagina