He kut, dit kwam ik vragen. En er is geen code zoals bij Eat Lead om die Hard mode al eerder vrij te spelen? (game is een tientje bij de FRS, dus zit er weer over te denken om em eindelijk te halen. )
^Titels die niet willen zijn uitverkocht. Kon vanmorgen vroeg Wolveringe nog halen, nu niet meer. Zijn gewoon al uitverkocht.
Nee, willekeurige DVD's legt ie er ook niet in. Site is gewoon naar de klote. Maar daar krijg ik geen mooie kortingen.
hoi iedereen, ik zit bij mijn spelleke xmen in een deel waar ik niet verder geraak. three years earlier africa operation:firestorm mannekes kapot maken geen probleem, beeld naar beneden doen ook geen probleem maar dan moet ik naar een doodskop maar wat moet ik daar doen? alvast bedankt.
Ook maar eens begonnen, voor wat afwisseling. (was al lang genoeg stof aan het happen) En het bevalt me redelijk, toch zeker voor een filmgame. De cutscenes zijn mooi uitgewerkt. Wel vind ik hem redelijk hard en bloederig . Mss heeft dit iets te maken met dat het de Uncaged Edition is? Maar past wel in de sfeer, dat bloed die op je scherm spat . Zal een toffe game worden om af en toe als tussendoortje te spelen.