[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word altijd uitgemaakt voor een 13jarig jongetje :+
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zowiezo, als je niet Amerikaans of Engels bent, dan hoor je er niet bij ... boe-fucking-hoe!
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik kwam een Amerikaan tegen en die zij dat ik niet in de lobby welkom was omdat ik niet in Amerika woon. :emo: Maar dat was niet iets nieuws, hoor het wel vaker van andere mensen.
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoor je zeker ook van bepaalde mensen in Nederland:)
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik wordt lastig gevallen door amerikanen of UK'ers. maar als ze echt te erg bezig zijn dan begin ik met " you do'nt own the world, you don't own the internet, you're not untouchable, 9/11 bitch.:D"

    ik weet, dan ga ik eigenlijk te ver, maar heb het niet zo op die amerikanen die denken dat ze alles bezitten.

    standaard pakken ze mij met. TheDevilM8Me, oh you got maid by the devil, maar goed, dat vind ik niet zo erg.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zijn er mensen online nu? Ik wil eindelijk wel eens met wat NEderlanders spelen, zit altijd tussen de random Amerikanen en andere lui.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    :)
     
  8. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie echt allemaal zoveel last van die amerikanen enzo dan??...

    misschien helpt het dat ik niet altijd een headset op heb...

    merk alleen wel dat ze gigantisch onsportief zijn... komt het perongeluk een keer voor dat je ze team kilt komen ze je de rest van het potje afschieten |:-

    Groetjes,
    Peter
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja, zeker.

    @ Koennn

    Als ik met vrienden speel worden we meestal uitgescholden met French Bastard etc etc. Maar als we zeggen dat we uit NL komen is het meteen van 'Ok Cool'. Das wel grappig.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel met iedereen eigenlijk, ook met Nederlanders. Mijn algemene ervaring met dit is: speel gewoon met vrienden. Amerikanen lijken alleen meer klootzakken, maar dat is omdat de userbase van COD voor een groot deel Amerikaans is.
     
  11. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet heel vaak van zo'n kut Amerikanen meegemaakt.

    Wel teveel 10 jarige Engelse kinderen met zo'n onmogelijk hoog stemmetje (Ik heb toch echt nooit ZO'N hoog stemmetje gehad) die dan gaan zingen ofzo. Maargoed, standaard als ik een potje binnenkom: MUTE MUTE MUTE MUTE MUTE MUTE
     
  12. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom eigenlijk best vaak bij Nederlands in de game.
     
  13. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, herkenbaar :lol:
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff dikke haat weer :+. Zitten er weer 2 gastjes in mijn team die gezamelijk -25 hebben. Stond zelf 23 - 9, maakt wel wat goed maar net niet genoeg. Verloren weer eens met 7200 - 7500 :mad:
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan speel je wss meer overdag, als ik later op de avond of in de nacht speel is grotendeels Amerikaans.
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nu wel vaker tegenkom is dat ik bij mensen in de game kom, en dan zijn ze al gemute door mij in een potje dat ik een keer daarvoor met ze heb gespeeld:+
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bleeegghh, wat is Hardcore TDM een trieste verpeste kut mode. Sorry voor het taalgebruik maar het is gewoon echt verpest. IEDEREEN zit in een of ander hoekje te campen en te wachten tot er iemand langs komt. Je kunt ze niet opsporen want iedereen heeft Cold Blooded etc aan. Het is gewoon dun. Ik heb normaal gesproken geen hekel aan mensen die even ergens campen. Ik camp zelf nooit meer, maar je kan gewoon amper een goede score halen als je 'normaal' gaat rondlopen/ rennen door de map. Echt gewoon geen zak aan, al die skilloze campnerds.
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook met sabotage. Daarom speel ik nu altijd normaal TDM & S&D, en probeer ik me er niet al te druk over te maken.

    Wat ik ook wel zie is mensen met marathon aan om zsm bij hun lievelingscampplekje te komen. =(
     
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, ik was laatst met een M240 aan het schieen door een muurtje en dat ventje daar ging maar niet kapot, loopt er een friendly door mijn schietstraal heen, met zijn hoofd (Headshot)

    Dus ik kon er niks aan doen en hij schiet mij de hele tijd dood, twee potjes lang..
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk hoe mensen hatelijk reageren altijd op mijn speelstijl bij hardcore s&d (door mic en privé berichtjes), maar ik toch altijd wel ergens bovenaan de lijst eindig met bijna altijd immortal accolade.
    Ze noemen het "campen". Ik zie het meer als op een tactische plek zitten, claymores tactisch neerzetten en in je eentje hun halve team uitmoorden.

    Ook als ik in m'n eentje ben tegen bijv. 4 man.. en ik moet de bom planten, laat ik het lekker voor wat het is en ga ik gewoon verder waar ik mee bezig ben om toch nog wat kills mee te pakken (als het 4 vs 1 is, hebben ze de neiging je op te gaan zoeken).

    Mijn motto is sowieso bij Hardcore S&D: zorg dat je in de eerste anderhalve minuut niet dood gaat. Ze komen je toch wel opzoeken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina