[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alleen de Japanse release is uitgesteld. Een release voor de rest van de wereld was nogeens niet bekend. Stel, ze hadden juni in gedachten voor de rest van de wereld.
    Japan zou in maart uitkomen, dat gaat nu niet door. Schuiven ze Japan ook gewoon naar juni, hebben ze direct een world-wide release!

Tevens is het allang bevestigd dat de uitstel maar één maand is.

2010 wordt hét jaar.

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In 2007 lachte Yamauchi toen hem werd gevraagd of we de game in 2009 gingen zien.. in 2009 riepen ze al dat de game zo goed als klaar is en dat ze het elk moment uit kunnen brengen... en nu 2 maand voor de maart release date zijn er opeens development issues?
    Dat klinkt niet goed en dat de game 1 maand is verschoven geloof ik ook niet.. sony leek er juist veel baat bij te hebben om deze game in het fiscale jaar van 2009 nog uit te brengen (die eindigt in april 2010).

Vindt het te vaag momenteel.. en het feit dat we nu weer de handen mogen vouwen en op onze knieen kunnen voor een eventuele trailer op E3 2010 voordat de game zelf uitkomt vindt ik belachelijk.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En wat denk je van Sony? Denk dat de marketing van Sony schuldig is aan dit alles. Aangezien God of War III in maart uitkomt, wachten ze mooi even met GT5. Zo kunnen ze de toppers spreiden zodat de verkoopaantallen van de PS3 het hele jaar goed blijven.

Het is puur een marketing issue.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.. dat bedoel ik ook met het fiscale jaar 2010 verhaal.. nu GT5 in het nieuwe fiscale jaar zal vallen kunnen ze weer lekker uitstellen totdat sony een mooie datum heeft gevonden.

Even een gok.. najaar 2010 voor europa.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is in ieder geval niet meer stil omtrent Gran Turismo 5 en dat is alleen maar goed nieuws. Vorige week de boxart, bijna iedere dag nieuwtjes vanaf de CES. Nu de Brussel Motor Show waar Gran Turismo 5 een eigen stand heeft. Het balletje is steeds harder aan het rollen..

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Huh weet ik niks van,op de autosalon dan ?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk,bedankt voor de info:thumbs:

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat GT5 niet op iedere autobeurs sinds de PS3 werd gelanceerd?

Oh en Rivanov: waar haal je vandaan dat de game slechts een maand is uitgesteld?

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Forum op www.gtplanet.net wordt dit meerdere malen verkondigd. Maargoed, in hoeverre dit waar is. Maar PD heeft allang bevestigd dat dit alleen gevolgen heeft voor Japan niet voor de rest van de wereld. Nee gek he, die hebben nooit een releasedate gekregen! :+

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat mij betreft kunnen ze beter opzouten met die game. Dat eeuwige uitstellen van GT 5 is gewoon zielig. Die game is al in ontwikkeling sinds Adidas Power Soccer op de PSX.

Het begint nu werkelijkwaar irritant te worden. Ik heb lang interesse gehad in die game, maar ze kunnen beter nu hun mond houden totdat ze de game werkelijk gaan uitbrengen. Verder gewoon lekker kop houden daar lijkt me. Al dat gepraat en weinig game.......

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Adidas Power Soccer :lol:
    Dat was toch een game,die spelers waren beton.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Lieverd, ook jij koopt de game zodra hij uit is..

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Posts op fora van fansites neem ik altijd met een berg zout. Maar goed, ik denk niet dat het uitstellen van GT5 in Japan te maken heeft met het feit dat er tegen die tijd ook andere toptitels van Sony verschijnen. Heavy Rain en God of War zijn in Japan nu niet bepaald verkoopkanonnen, GT is dat wel. Het uitstellen ervan doet toch vrezen dat we de game niet in de eerste helft van 2010 gaan zien.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    We zullen wel zien. Gewoon afwachten, meer kunnen we toch niet doen.
    Als het goed is ligt nu GT5:prologue in de brievenbus, dus kan me tot die tijd wel bezig houden..

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Prologue is vrij magertjes vind ik. Aardig wat auto's maar een klein aantal circuits. Het enige waar ik me echt aan erger op de PS3 is het racen met de controller, werkt gewoon niet zo goed als op de 360 wat te danken is aan de triggers op de controller.

Moet eigenlijk voor de release van GT5 die Driving Force GT kopen, maar goed daar is toch nog genoeg tijd voor, Polyphony Digital kennende.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat gaat je vies tegenvallen. De tracks zijn matig, het aantal auto's ben je ook vrij snel op uitgekeken. Ik heb destijds het Prologue pack gekocht in de hoop dat ik het met de Prologue wel zou kunnen uitzingen tot de full version uit zou komen. We zijn nu bijna 2 jaar verder en nog steeds niks.

Ik laat hem iig links liggen. Ik hoop dat meer mensen dat gaan doen.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben maar niet bang. Zodra hij in de schappen ligt koopt iedereen massaal GT5. De massa weet namelijk niet hoelang PD er al mee bezig is. Die zien de game in de schappen staan en kopen het. Die maken zich niet zo druk als wij. :+

En ik heb GT5:p voornamelijk gekocht om 'm in de collectie te hebben. Heb vandaag ook NFS:confused:hift binnen gekregen, ben nog bezig met Uncharted 2. Heavy Rain komt er aan. Dus nog genoeg te doen.

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ik denk dat de "massa" dat prima weet hoor. GT is altijd een prachtige franchise geweest die vaak tot de verbeelding sprak. Dat er nu al zolang niks uit is gekomen zal veel mensen niet zijn ontgaan.
    Maar die zullen het waarschijnlijk ook niet boycotten.

En laten we eerlijk zijn, Forza 4 gaat er straks qua mogelijkheden dik overheen.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wacht nu eerst maar 's af. Heb je de laatste ontwikkelingen meegekregen over GT5?
    Licenties, dag/nacht etc etc. Wordt gewoon awesome.

Deel Deze Pagina