Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik heb wel ff een flinke nacht met Morrigan gehad. Wie wil dat nu niet, lol. Tevens is Alistair nu koning, maar kan helaas de Archdemon nog niet bereiken omdat ik niet tegen als die hordes Darkspawn op kan.
     
  2. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah! Gaxkang verslagen! viel eigenlijk best mee, gewoon een dikke spin gesummoned, af en toe group heal en heel veel cleanse area doen.

    ik dacht dat die extra dlc vandaag uit zo komen? klopt niet?
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je dood bent gegaan krijg je een grey warden uit die regio. Als je niet dood bent gegaan mis je dus gewoon iemand uit je party

    Extra DLC laat nog steeds op zich wachten. Jammer
     
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben benieuwd of dan me schoonheid zoveel van me gehouden heeft of zo overstapt naar de eerst volgende grey warden :), als dat zo is oude save-game starten en haar gelijk uit de party kicken ;)
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gister weer opnieuw begonnen na een vakantie en AC2. Kan er niet over uit hoe geweldig DA:eek: toch opnieuw is. Heb Warden's Keep nu ook maar gedownload, for the sake of completeness.

    Overigens is de Arcane Warrior echt belachelijk sterk. Heb party van 3 mages + shale. Main is Arcane/blood (zodra lvl 14). Main is melee met veel sustained spells. Wynne met flaming weapons, morrigan met ice weapons, main met tele weapons voor flink wat damage buffs voor main en shale. De rest heal/crushing prison/hex/fireball/cone of cold en eventueel blizzard+inferno. Shale met zijn aura.

    Ben van plan om de beste eq uit het spel te verzamelen voor de expansion straks.
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu net opnieuw begonnen na met mijn dual wield warrior het uitgespeeld te hebben. Ga dit keer proberen met 2 arcane warriors te spelen & wynne volledig gericht op healing, of misschien morrigan damage dealer en main & wynne dan arcane healers.

    Helaas niet al te veel tijd nog heel wat spaans in te halen voor deze tentamenweek. Zou wel gaaf zijn als je in expansion nog een mage erbij kan krijgen, alleen zwaar overpowerd een party van 4 arcane warriors.
     
  7. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteravond begonnen met Dragen Age. Nu liep ik tegen wat raars aan in de origin story van de Dwarf Noble.

    Ik had op de markt gesproken met 2 Noble Hunters. Uiteraard had ik ze beide uitgenodigd in mijn slaapkamer. So far so good. Nu kreeg ik uiteindelijk de opdracht van de koning om mijn oudste broer naar hem toe te sturen. Dus ik ging naar zijn kamer. Stuurde hem naar zijn vader en sprak met onze jongere broer en toen. Pats... stond ik opeens op het punt om te beginnen met de battle die voor de volgende dag gepland stond. Ik had verwacht dat ik nu de Noble Hunters even kon lastig vallen, maar niets van dat alles. Wel krijg ik opmerking van mijn second dat hij graag ook uitgenodigd was geweest. Ik heb een beetje het idee dat er een stuk is overgeslagen. Of dit ongepland (bug) of gepland (feature) is, geen idee. Het viel me een beetje tegen. Gebeuren zulke abrupte sprongen vaker in het spel???
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is een bug, je moet eerst nog een heel stuk door de deep roads namelijk..

    zit nu vast bij de High Dragon, alistair gaat continu als eerste dood en daarna morrigan doordat zij opeens hem melee gaan aanvallen, of spells gaat doen tegen hem aan .. Kom elke keer maar tot max kwart hp over en dan is iedereen dood.
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Moet je bij de strategies van Morrigan even aanpassen dat als haar mana bijvoorbeeld onder de 25% is dat ze een potion neemt. Verder gewoon op ranged instellen, als het goed is moet dat wel verhelpen dat ze de High Dragon melee aan gaat vallen. Verder gewoon goed Alistairs health in de gaten houden en bij zijn strategies instellen dat hij zelf potions neemt als zijn health onder de 50% - 25 % is.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je op dat punt bij de dragon bent heb je al voldoende dragon scales verzameld. Ga naar Denerim, laat Wade wat armor maken die hele hoge bescherming tegen vuur geeft. Dan terug naar de High Dragon en hem in de pan hakken
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zelf zoveel mogelijk de bevelen geven. Morrigan's tactics op ranged zetten (en dna natuurlijk verder ook ranged spells). Verder handmatig levenspeil in de gaten houden van iedereen en Morrigan regelmatig een mana potion laten drinken, zodat ze niet steeds terug valt op de slappe aanval van de staff.

    Wat verder ook wel helpt is een van je chars uitrusten met een wapen met een paralyze rune. Mijn main had de hoogste paralyze rune en dan heb je regelmatig een korte paralyze/stun op de dragon...

    Maar het beste hielp mij gewoon micromanagement, alles zelf doen dus...
     
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon terug gaan als je wat verder gelevelled bent. Je kan de High Dragon ook afhakken voor je naar Denerim gaat voor de landsmeet, je party moet de high dragon tegen die tijd makkelijk aankunnen.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand wanneer de dlc van ostagar nu uitkomt?
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nog steeds niet bekend, laatste info van BioWare devs forum/twitter;

     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zo juist de patch binnen gehaalt. Gelijk toen in inloggde op de EA servers werden alle achievements geunlocked die bij mij vast gevroren stonden.

    Return to Ostogar staat ook online btw. Ik wacht alleen wel paar dagen aangezien ik geen zin heb om misschien weer gebugged te raken.
     
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Hoe duur is Ostagar?
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heerlijk, de high dragon net in m'n 1e poging verslagen, niet verwacht aangezien Morrigan al aan het begin van het gevecht doodging doordat dat beest als een dolle tot 2x toe op d'r afvloog.
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    400 punten
     
  19. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand de dlc al gespeeld? is ie de 400 punten waard? :)
     
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Heb hem net gedownload, maar mijn char zit nu net in de fade. Kan er daarna pas naartoe. Ben benieuwd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina