Binnenkort een nieuwe Nederlandse clan!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tumble, 11 jan 2010.

  1. JohnMc

    JohnMc Guest

    Leuk dat je je naam veranderd naar Tumble, je vind de naam Gamble verziekt?

    Begrijp niet helemaal waar je heen wilt met een nieuwe nederlandse clan, proffesioneel goede spelers of middemoot....Je geeft me de twijfel omdat je hier gaat reqruiten:D

    Heb je al spelers op het oog die je in de clan wilt? En hoe overtuig je hun ervan om te joinen? Ik zie het namelijk niet van de grond komen, als je echt een goed team zul je ze ook wat moeten kunnen bieden, en dat kun je als startende clan niet.

    Team Sirox.Halo team zoekt nog een organisatie, maar denk niet dat die geinteresseerd zijn in een nog niet bestaande clan met alleen maar toekomstplannen...

    Evengoed succes!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2010
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er tog om dat mensen zelf ine en clan willen matches spelen via gamebattles enzo? Alleen als Tumble een gamebattles account/heeft maakt. Maak dan ook een nieuwe clan aan(nog geen naam) met een strak cool plaatje en naam erop.

    Maar met wat te bieden zou kunnen betekenen een:
    professionele website over de clan en de leden erbij incl. erbij staat gamebattles accountd enzo.

    Mijn msn is wow-yordi@live.nl tumble. Dan kan je die toevoegen ok?
    Gamebattles acc. is NLJamesbond007.

    + Niet te lang wachten met een naam.
    ik weet er wel een paar:
    (DFG) Dutch Fast Gunners
    (DFR) Dutch Fast Reloaders
    (DFS)Dutch Fast Shooters
    (DZM) Dutch Zombie Murders
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx*)
     
  4. JohnMc

    JohnMc Guest

    Je hebt mij in ieder geval aan het lachen gemaakt*)

    Ik denk niet dat Tumblez een gamebattles clan wilt maken?

    Gamebattles is te makkelijk en zit vol met beginnelingen. Dit is in ieder geval op halo, het zal op CoD niet veel anders zijn....
     
  5. Pinooo

    Pinooo Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Pick me voor FIFA 10... Ik ben beest
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Cod is het wel anders. Ik zat kort in cod clan en de tegenstanders won je de ene 3 keer wel can en 1 keer bijv. niet:+
     
  7. JohnMc

    JohnMc Guest

    Zegt dat niet meer iets over jou dan over het niveau op gamebattles:D?
     
  8. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het clan niveau toen van mijn oude clan. Maar noobs zou best kunnen maar goed:)
     
  9. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    omg die namen lol :lol:

    gast wens je succes.
     
  10. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    (DZM) Dutch Zombie Murders

    daar zou ik voor gaan. En snel ook voordat iemand anders hem pakt.
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Deze is denk ook snel weg

    BTW: @ James Bond: Je bent fucking 15, je mag nog geen MW2 spelen, vraag je ouders even of ze de family settings goed instellen voor je. no offense uiteraard ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  12. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    @ziekelijke mooie gamer picture waar heb je die van?
     
  13. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeey gast, ten eerste fucking 15 wat boeit dat? En met family settings komt doordat xbox wat heeft gedaan. Me ouders weten hun wachtwoord niet eens van die emailadres:p Dus wat zit je te zeiken.
    Ik noem tenminste een paar namen op. Missch fuck namen maar wat boeit het. Verzin anders zelf . dammm
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft xbox jouw family settings ingestelt? Lijkt me sterk....... Dammm ?!? :+

    Maar nu even serieus, als jij daadwerkelijk van plan bent zijn clan te joinen, regel dan wel je shit, maak een emailadres aan waarop blijkt dat je 18 jaar of ouder bent, gebruik die ook op je xbox.

    |:-|:-

    Wat je hier zegt gaat nooit werken, maar ach... waarschijnlijk zeg jij dat dat allemaal niet boeiend is ofzo
     
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Met friends hoef niet perssee hoor. Je kan ook gwn gejoint worden en contact houden via dit forum of gamebattles ;). Miss. is new acc. wel handiger maar daar heb ik niet zo,n behoefte aan ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  16. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Die namen zijn fagget
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft iemand die een clan wil gaan beginnen liever geen mensen die zo'n instelling hebben.
    I repeat: Regel je shit
     
  18. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben uiteraard niet van plan om via Gamebattles te gaan spelen, misschien dat een team het leuk vindt dan mogen ze dat maar ik ben op langere termijn toch meer van grote toernooien en gewoon normale toernooien. Dus natuurlijk wil ik spelers die kwaliteiten hebben in spellen als Call of duty, Fifa 10, Halo 3 en Gears of war.

    En de site zal tevens pas zijn zodra er een naam is en dat zal nog wel even duren omdat ik gewoon een wil hebben als Sirox of aVIP. Lekker rustig maar hard als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ze zijn niet standaard en de namen verzin je niet zomaar daar is over nagedacht wat er dus op komt dat andere clans deze naam niet hebben of niet meer kunnen krijgen omdat hij er al is. Natuurlijk zullen er dan fake clans komen op gamebattles enzo maar die zullen niet naar toernooien gaan tenzij ze beter zijn dan de originele team uiteraard.
     
  19. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Toernooien online/offline? en team sirox website ken ik nog wel maar van aVIP niet heb je nog een screen ofzo
     
  20. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas niet dat vindt ik jammer want was echt een hele mooie, helemaal gemaakt in photoshop en daarna gecodeerd. Je hoefde niet in te loggen kon met je naam een bericht sturen op nieuws enzo en aan de rechterkant stond dan laatste nieuws enzo het is moeilijk uit te leggen maar was echt een hele mooie website.
     

Deel Deze Pagina