Heb net even via de gewone kabels getest (met mn Sennheiser HD595) en kan nu alvast zeggen dat dat iig niet anders is dan het geluid van een gewone 5.1 versterker waar ik tot nu toe audio via de 2 rood/witte tulpjes naar toe had lopen. behalve dat je nu je game geluid en chat (wat ik niet zo veel gebruik) over 1 headset kan gooien. Wat je dan wel weer mist is de mogelijkheid om zelf nog wat te tweaken aan de verschillende toonhoogtes. (ben door de hd595 al redelijk verwend wat betreft geluid).
mn huidige oude versterker heeft echter geen optische ingang dus het is even afwachten of er morgen/overmorgen ineens door de toslink kabeltjes een wereld voor me open gaat
ik hou jullie op de hoogte.
Edit: alvast de beloofde foto's
De doos
Huidige aansluiting op de tv (de rode en witte tulpen)
Mixamp aangesloten met de Sennheiser HD595
Waar alles staat (let niet op die kwal op de TV aub)
Van links naar rechts o.a. NES, Sony versterker, PS3, PS2, Bose speakers, Samsung 32" HD ready, 360, Wii en het Ziggo knudde kastje. Kabels ga ik van het weekend weer is netjes wegwerken anders wordt mn vriendin gek. wat nog ontbreekt op deze foto zijn 2 gepimpte Guitar Hero gitaren, DJ hero set, drums, mics, etc, atari 2600, Philips VideoPac, xbox en gamecube, en transformers/Soundwave verzameling maar dat bewaar ik nog wel voor het pats topic .
Laatst bewerkt: 12 jan 2010