Ik kan morgen mijn xbox opsturen naar een particulier en dan twee á drie dagen wachten. En daarna koop ik meteen een nieuwe Fifa zodat we weer clubs kunnen spelen.
Ja, kan wel kloppen. Van de meeste tijd dat ik online kwam was ik dit niet, maar mijn neef die hier eventjes logeert.
Lekker gespeeld jongens weer 2 lekker gewonnen en die laatste met 5-4 verloren, beetje aan ons eigen te danken, denk ik Maar het ging vrij vloeiend allemaal, lekker dus.... Tot morgen
Mensen ik ben half 9 ongeveer thuis en dan zal ik waarschijnlijk nog wel ff huiswerk moeten maken aangezien ik dat nu niet af ga krijgen voordat ik ga trainen, ik zal wel tussen half 9 en 9 uur ff posten hoelang het dan gaat duren en dan tot half 11 zowiezo niet later
Denk zoals het eerder gepost is dat wij wachten totdat Martijn er weer is. Ik wil wel, maar het gaat niet alleen om mij, maar om het teambelang
ach, 't is maar een vriendelijk potje hoef je toch niet meteen op oorlogssterkte te zijn. Lijkt net alsof jullie niks kunnen zonder die martijn
ja, maar ik kan me ook nog herinneren dat jullie het liefst met z'n 3en spelen (wat jullie dan zijn), dus zie alsnog het probleem niet echt.