Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die is nu online!
    :thumbs:

2. jroelie

jroelie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou opzich valt het wel mee hoor, je moet gewoon weten hoe je er mee om moet gaan. En een gouden tip; speel ranked matches i.p.v. unranked. Anders leaven ze gegarandeerd als ze 2 TD achter staan ;). Mensen die ranked spelen zijn vaak wel serieuzer.

Nou die game van Green Bay Packers @ Arizona Cardinals is echt te gek, wat een wedstrijd! Wel een mooie winnaar vind ik.

Hoe staat het eigenlijk met de mensen waarvan de xbox kapot was? Ik weet dat die van Jeast het wel weer doet. Misschien een idee om a.s. week de draft te doen zodat we onze franchise weer op kunnen pakken? Zo te zien hebben we wel geĂ¯nteresseerden die mee willen doen :) Als je mee wil doen meld het dan ff hier dan kan Jeast je aanmelden.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hier een maand XBL liggen dus ik zou weer mee kunnen doen(zodra ik op stage ben ga ik ook meer tijd hebben.)

4. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb met kerst nieuwe xbox gekregen dus doe wel weer mee natuurlijk! ben weer de chargers natuurlijk!

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat we gewoon met de oude league door kunnen gaan? Lijkt me wel vet om de draft te doen.

6. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    voor degene die nog live willen kopen ik heb het bij deze site gehaald kost minder geld en je hoeft niet naar de winkel xbox360gold.nl!

en ja moeten de oude comp opakken

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Krijg je het dan toe gestuurd via mail?
    en hoelang duurt dat?

EDIT: lees nu via IDeal dat het 30 sec duurt. zal wel via mail zijn dus?

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  8. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja via de mail.. ik heb het gedaan kreeg binnen 30 sec ingevoerd en online gespeeld

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mn modem is tosted geraakt Zondag. Ik verwacht morgen pas een nieuwe en zit momenteel op 30kb/s internet. Nog ff wachten tot ik de games kan downloaden dus :mad:!

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn internet is momenteel ook echt fucked, upload snelheid is compleet weg. Elke game die ik download gaat m'n ratio zeker 0.1/2 omlaag. Als het zo doorgaat ben ik aan het eind v/d playoffs fucked.

11. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelukkig nergens last van mijn glasvezel werkt zoals altijd:D

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das klote.
    Heb ik geen last van gelukkig.
    De Packers @ Cardinals game (720p versie) staat inmiddels al op een ratio van 5.5
    :D

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe krijgen jullie die ratio's een beetje ruim boven de 1? Ik heb momenteel een ratio van 0.05 ofzo, gewoon omdat niemand mijn games download. (Ik heb 10 GB gekocht voor €5,- dus kan voorlopig nog wel ff downloaden).

Gewoon een kwestie van de aller nieuwste games downloaden en seeden?

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

Jij hebt natuurlijk het probleem dat je wat oudere games download, die nemen niet veel mensen dan meer.

De beste strategie is gewoon wat je zegt, de nieuwste games (zo snel mogelijk als ze ge-upped worden) downen.
    Ook soms games die je misschien niet echt wilt zien, maar als je verwacht dat veel mensen ze gaan downen, gewoon ook doen.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zou je het ff willen pm'en of posten als er een setje potentiele top seeds online komen? Dit weekend word er weer gespeeld, maar ik zou snel niet weten wanneer de torrents online staan.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is jammer dat die jongen die altijd de NFL Total acces en Sound FX upload er momenteel niet is, maar die shows zijn ook altijd erg goed voor je ratio.

Zit zelf momenteel op iets van 0.422 terwijl ik 2/3 weken geleden nog op 0.580 zat. maar m'n ratio schiet gewoon niet meer omhoog.:mad:
    Kan niet wachten tot april, dan is hier ook glasvezel mogelijk.

edit: zojuist de Cardinals vs. Packers gezien. Mijn god wat een wedstrijd zeg!!
    En het einde_O_

edit2: Ik heb via twitter kaartjes gewonnen voor de Miami Hurricanes Spring game:eek:
    erg kut dat die over 2 maanden in Miami is, en ik dan in NL stage moet lopen:'-(

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Oh goed om te onthouden!

Dat vind ik wel vervelend altijd, als je er niet de eerste dag (ok dat is overdreven, eerste 2-3 dagen misschien) bij bent om de game te downloaden dan krijg je amper nog de kans om hem te uploaden en dat is meteen zo slecht voor je ratio als het om een game van enkele gigs gaat.

:eek:

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    alleen focking zuur want ik kan er natuurlijk niet naartoe8)

Verder werkt dat legend team totaal niet als je niet voor MS punten coins koopt. want je kan maar 10 wedstrijden spelen met je standaard spelers. En in een nieuw pak kaarten zitten maar 12/15 kaarten ofzo. En je kan te weinig coins verdienen met gewoon spelen.
    EA wilt ons echt leeg zuigen=(

Het is dat EA de enigste is die realistische football games uitbrengt, anders zou ik nooit wat te maken willen hebben met ze...

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga nu de Cardinals tegen de Packers kijken. Schijnt inderdaad een legendarische game geweest te zijn. Playoffs how it's meant to be.

Overigens nu in een week 3 games gekeken, het is echt leuk om te kijken, echter snap ik nog niks van sommige plays of waar te kijken. Die commentatoren leveren ook weinig nuttige bijdrages, beetje vrouwvriendelijk heb ik het idee.

Ook snap ik nog niets van Madden 09. :mad: Ik kom er wel! Denk ik :mad:!

20. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk eea hier vragen.

Wat misschien een beetje helpt, is bij elke play (offense en defense) te klikken op Madden's tip. Dan geeft Madden een voorstel wlke play je zou kunnen doen en waarom. Dus heb je een beetje uitleg over je play. Kan in het begin wel handig zijn.

Althans, ik neem aan dat dat er nog steeds inzit?
    Moet haast wel....

Deel Deze Pagina