Hun hebben toch al eerder gepost dat ze het niet willen? Maar ja je kan wachten op nog een reactie van hun..
kunnen we toch niet volgens jullie ? En we hebben afgesproken om belangrijke wedstrijden (FC Winterdam/Toppers) met zn vieren te spelen. en idd willen we dan op oorlogsterkte zijn. Aangaande het met zn 3en spelen, heb je een beetje gelijk, maar omdat onze any geen dwangmatige obsessie heeft om in de voorhoede te spelen, blijft iedereen op zijn eigen plek spelen, ook met zn vieren dus.. Ik geloof btw niet in vriendschappelijke potjes tussen forumteams, noem het gezonde concurrentie
We kunnen het wel opzich proberen Katti, ik vind dat als Rien de ballen achterin wat makkelijker wegwerkt dat het makkelijk moet lukken tegen FC winterdam
mja mij maakt het allemaal niet zoveel uit als jullie denken dat ik als any goed genoeg ben moet het te doen zijn maarja maakt niet uit. ik ga trouwens nog ff wat doen, kom denk ik zo over 10 minuutjes online..
Jullie praten net alsof wij op oorlogssterkte zij... wij hebben nog amper met elkaar gespeelt.... hebben op het moment meer verlies partijen dan winst. De helft van jullie punten dus zonder martijn moet het dan toch ook kat in het bakkie zijn voor jullie? Dus kom op mietjes binnenkort een pot plannen wij zijn niet bang om te verliezen jullie blijkbaar wel. En wat dan nog als martijn er niet is het is maar 1 potje kunnen er daarna nog vele volgen toch?
Wauw. 4 post achter elkaar, ongeduldig? Ik weet niet wanneer mijn xbox terug komt, want volgens de reparateur is het een gecompliceerd probleem.
Ze kunnen toch ook zonder jou spelen? of is het echt zo zoals ik al eerder heb genoemd dat ze bang zijn om te verliezen? Als je kijkt naar onze team stats zijn we beiden niet erg goed En wat zou het uit maken als ze zonder jou spelen en 1x verliezen of juist winnen? Kunnen toch vaker tegen elkaar..... het blijft en is toch voor de lol?
Dat kan maar zoals je mischien wellicht al een aantal keer had vernomen doen we dat niet. Als het echt "toch voor de lol" was dan wouden jullie niet zo graag spelen en je mag die mooie kippenplaatjes wel voor je houden, post die maar in je eigen topic, of overal waar het mijn dagelijkse forum-rust niet verstoort.
Ik denk dat we helemaal niet meer geintresseerd zijn in een wedstrijd tegen jullie. Waarom zouden we nog gaan spelen als jullie met pmetjes aankomen dat Rien en ik vet slecht zijn enzo? Ik denk dat wij lekker tegen onbekende ''Betere'' ploegjes met meer punten gaan spelen wat voor ons altijd een hele uitdaging is.
Nee idd, wat dacht iedereen ervan om vanaf nu, iedereen met rust te laten ? Topic Winterdam :voor winterdamspelers Topic Initium : voor onze eigen spelers Martijn we blijven gewoon wachten op je hoor !
Wie zit er dan privé berichten te sturen? En als je wilt dat wij niet op het forum komen maak je toch ergens een private forum aan? Als we nou gewoon die pot eens spelen..... jullie doen net alsof wij enorm goed zijn.... zo lekker draait het nog niet bij ons dat kun je ook wel kijken bij onze club
Maar wie loopt privé berichten te sturen? Klonk namelijk een beetje uit de duim gezogen.... Waarom voor de fun? Kijken wie beter is? Denk dat het een 50/50 pot is ons team draait niet dat van jullie ook niet super geloof ik? En het is en blijft toch maar een spelletje? Dus hoop dat jullie de uitdaging eens aan gaan en als wij zo goed waren hadden we wel een positief resultaat toch?