FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is meer als je met een doorgebroken speler 1 op 1 komt te staan met de keeper, zoals je nog weleens gebeurt met een counter uit een corner van de tegenstander ofzo. Denk niet dat het slim is om dan eerst naar de punt van de 16 te lopen, terwijl je ook rechtdoor kan.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En natuurlijk is het dan te makkelijk... stond 4 - 0 voor gaat hij de hele tijd eigen doelpunten zit te maken en vervolgens bij de 10 - 0 leaven.

3. Ohnee, dat is zo. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit, meestal zal ik toch snelheid verminderen en proberen af te leggen

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lol nee dit is de een op een met de keep van recht van voren..
    Van schuin logisch dat je beter scoort :+, zelfde geldt voor het afgeven als een medespeler meeloopt.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Real Madrid - Barçelona : 3-0
    Engeland - Frankrijk : 0-1
    Frankrijk - Spanje : 2-5
    Nederland - Duitsland : 5-4 na verlening

1 onnodig verloren. Knal de bal keihard tegen zijn Benzema aan met het uittrappen. Was iets te gehaast met counteren :mad:

6. Meowth

Meowth Guest

Reeks van 74, still going. :D

7. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel alles op manual en het gaat steeds beter, dus ik scoor voor mijn doen een mooie goal,dus ik dacht top die ga ik uploaden, maar was ik even vergeten dat ik nog steeds zilver ben.
    Waarom EA heeft bedacht dat je alleen kunt uploaden en niet op je HD kunt saven is mijn een raadsel.

8. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raadsel? xbox live abo's = $$ voor MS, en misschien ook wel een percentage aan de developers.

9. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    forza3 heeft toch ook een dubbele optie, uploaden en op je HD

10. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook niet dat het technisch niet mogelijk is, ze willen dat gewoon niet denk ik.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    GODVER!^*(%&*)(%^&!(

Kut spel zeg. Om de een of andere reden blijft nu mijn Ajax save weer hangen. Was al 3,5 ster coach en met dit seizoen bezig om 4 ster coach te worden.

Heb het al eerder gehad met Charlton Athletic. Stond ik op het punt om voor de tweede keer op rij te promoveren en mijn team was fucking goed en toen bleef die hangen.

Andere saves zijn ook al eerder vastgelopen maar vandaag is de tweede keer dat ik vlak voor een grote achievement een vastlopende save heb. Tifuszooi :mad: Deed het overigens niet puur voor de achievement, maar je zit er dan toch dichtbij. Ik speelde gewoon graag Champions League op legendarisch met een team vol talenten. Zat in een vormdip online (zit eigenlijk) waardoor niet lukt en ik probeerde door dit te spelen beetje weer vorm te krijgen. Vorige keer dat ik met Ajax speelde en ff half seizoen legendarisch deed tikte ik iedereen weg. Puur doordat je dan in een lekkere flow zit.

12. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft interesse in een paar leuke potjes fifa? Add me

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Laten we ranked doen chica

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat was ook dé manier om te scoren in 09. Het was moeilijker om hem te missen met RB, dan te raken.:emo:

Is dat zo vreemd dan?:+

15. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, vandaag 2-1 verloren van barca met Arsenal.

5(!) keer in de tweede helft op de paal geschoten.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    JA! :+

17. Aha

Jou zag ik gister in de lobby en zeggen dat je zo vol trots was en dat cheaten belonend is. Vind je het gek dat je een streak van 74 hebt? Je speelt constant tegen level 1's

Nou way to go hoor. Triest figuur, 100.000 accounts en dan op de laatste cheaten

18. Meowth

Meowth Guest

Als jij meer dan 1 hersencel heb, luister dan: De cheat geeft je meer punten, geen gratis wins, en als je kijkt naar mijn gemiddeld niveau tegenstander is het duidelijk meer dan 1, 20,7 om precies te zijn.
    Dat is 20,7x meer dan jou skill level.

Reeks inmiddels 81. ;)

E: Wat is je gamertag trouwens, dan nak ik je even, zodat je anders ga piepen.
    E2: Aernhem, mijn lekkera ding, voeg me even toe man! ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2010
  19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Of ik word genadeloos afgeslacht
    Of ik kom voor te staan en m'n tegenstander disconnect

jippie :emo:

20. Inderdaad, dus je bent gewoon een cheater. Of je nou wint of verliest, je krijgt er punten voor. Bah bah

En mijn gamertag is Zaadloos of iSinii

Kies maar op welke je streak kwijt wilt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina