Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het systeem van MW2 lijkt eigenlijk héél erg op dat van Halo. ;) Ook met veto's om een level te skippen e.d.

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    alleen connect MW2 en deel 1 sneller dan halo 3

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet bepaald 8) Met een party duurt het net zo lang, zo niet langer, om een game te vinden in MW2.

Ik ben sinds Halo 2 wel een fan van het matchmaking systeem aangezien het daar gewoon werkt. Zo kom je alle maps langs en diegenen die je niet tof vind die kan je skippen. Ik denk ook dat ze dit ook in Reach gewoon blijven behouden.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch wel benieuwd naar de game nu, maar dan voornamelijk de campaign. Want de MP heeft mij nooit iets gedaan, behalve Firefight dan. Grafisch zijn de verschillen ook duidelijk, zie je vooral aan de poppetjes, maar mag ook wel een keer zeg.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja vind ik ook, maar vind dat er ook zeker een custom game lijst moet komen. Juist sinds Halo 3 zou dit ideaal zijn omdat er zoveel toffe games zijn sinds Forge er is. Als je een keertje geen zin hebt om serieus te gamen kan je gewoon een custom game joinen.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zou het niet wat zijn als ze een systeem implementeren waarbij je 3/4/5 opties krijgt waaruit je kunt kiezen binnen 5 seconden, waarna de meest gekozen optie gaat laden en starten? Het kutte aan dit veto gedoe is dat je nooit weet wat er daarna gaat komen. Op die manier kun je gewoon de spelers laten voten op opties met verschillende maps en gametypes. Als het een tie wordt, dan kiest "de game" gewoon. Verder zijn quiters en gasten die stilstaan inderdaad zwaar irritant. Vooral in die potjes waarin een speler minder funest is (objective).

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nogmaals de scans uit de GI + twee nieuwe.

8. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze spikes en vuurgranaten eruit hebben gehaald. Vond die vooral in Single player echt tof...

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het maakte het wel makkelijker die spikes en vuurgrenaten

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kan je een link geven waar je ze hebt gevonden, want deze scans kan ik tenminste normaal lezen en bekijken vergeleken met de foto's.

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier zijn ze:

Hopelijk verschijnen de Edge scans ook snel. :)

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    T ziet er weer lekker generiek uit zeg..

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Grappig dat vroeger elk Halo nieuwtje/screenshot zorgde voor 10+ pagina's aan discussie, blijkbaar is de Halo hype toch wel een beetje voorbij.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wacht maar tot er gameplay word getoond, de beta van start gaat en de game word gereleased:+

16. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog ik durf te wedden dat Halo Reach weer de meest verkochte game wordt (voor op de consoles)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Loop totaal niet warm voor deze game, ODST heeft me te diep gesneden. Wat een zak stront was dat zeg 8)

Mja de scans zien er leuk uit, hopelijk is Reach genoeg vernieuwing om intressant te worden.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Halo ODST is ook meer een zoethoudertje imo. Bungie wou de speler een andere ervaring geven met de oude engine. In Reach speel je weer met een Spartan en biedt waarschijnlijk een veel uitgebreidere ervaring als in H3. Ik als Halo-Fanboy vind dit echt geniaal! :+

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Bungie wilde eigenlijk weinig. Microsoft wilde een nieuwe Halo game in een jaar tijd en Bungie heeft daar maar mee ingestemd, ook al leek het hen een heeele moeilijke opdracht wegens de tijdsdruk. Halo: Reach is een project waar ze veel langer aan hebben gewerkt (zo'n 2,5 a 3 jaar dacht ik) dus zal het ook wel een stuk beter zijn. O-)

Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Op die manier dus. Het is idd waar dat Microsoft van Halo een hele grote franchise wilt maken. Halo Wars was daar een goed voorbeeld van.

Ik hoop dat ze nog veel vettere dingen gaan doen met de Halo franchise. Mij lijkt een Halo RPG wel interessant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina