Oem wordt normaal bij je aangekochte systeem geleverd en mag je officieel niet los (ver)kopen. Maarjaaa..
Nee want een OEM kan je wel gewoon normaal activeren.. Bij die andere manier moet je iets meer moeite doen.
Mijn Internet Explorer 8 loopt sinds deze week erg vaak vast. Ik heb windows 7. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Op de site kan ik opnieuw internet explorer 8 downloaden maar niet voor windows 7, alleen maar xp en vista. Kan iemand mij helpen. En nee ik ga niet over naar safari of google chrome want vind die niet zo fijn.
Dames en heren, ik heb een probleempje. Sinds ik Windows 7 heb geïnstalleerd kan ik de software van mijn webcam niet meer vinden. Deze software stond standaard op de laptop, een eMachines G525. Ik kan me voorstellen dat tijdens de installatie van Windows 7 deze software is verwijderd (er stond standaard Vista op de laptop). Als ik bij apparaatbeheer kijk, zie ik echter dat alle besturingsprogramma's correct werken en ik kan in MSN ook mijn webcam gebruiken. Er was echter ook een programmatje waarmee je zelf de webcam kon activeren om opnames te maken, iets wat ik nodig heb. Weet iemand welke software dit is en hoe / waar ik deze kan bereiken? Via google en de eMachines website wordt ik ook niet veel wijzer.
Oké, bedankt. Ga ik dat doen. Was wel erg makkelijk. Alleen dat Camtasia van je vertrouw ik niet hoor!
Ik las je bericht en dacht dat Camtasia echt een kutprogramma was, 'Camtasia ofzo '. Dat is het, denk ik. Even checken dan.
Achso, nou ja k heb 't 1x gebruikt om beelden via me webcam op te nemen, dus ik weet er ook verder niks van .
Hoi ik ben een beetje pc noob misschien dat jullie mij verder kunnen helpen. Als ik van slim.nl windows 7 upgrade professional bestel en ik heb nou windows vista. Betekend dit dat ik de basis versie van windows 7 dan al moet hebben of staat die ook gewoon op die upgrade dvd?? Heeft iemand toevallig een idee?
Je kan de DVD bestellen en gebruiken om Windows 7 Proffesional volledig te installeren op je computer met Windows Vista. Dat heb ik namelijk ook gedaan, via Slim.nl