[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Prima dat het op=op is (wat nergens duidelijk staat). Maar hou dan ook op met verkopen als het op is. Dat is toch heel normaal? Ze weten toch hoeveel ze in voorraad hebben en hoeveel mensen er op dat moment hebben besteld. 4-2=2 toch? Zo eenvoudig is het. Als het op is dan haal je hem van de website.

Maar nu verkopen ze gewoon games die ze uberhaupt niet op voorraad hebben. Ik was gister 1 van de eersten die Red Faction gekocht had, maar ik durf te wedden dat die juist gecancelled is.

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Wellicht al gemeld maar de toppers in FRS Haarlem Centrum zijn:

Scene IT! met vier controllers (van die game) 10 euro.
    Saints Row 2 LE (met de gun en kogel usb stick) 10 euro!!!

Liggen nog een aantal andere medium tot goede games als Banjo kazooi n&b, Silent Hill, Ninja Blade, Grid, virtua tennis 2009, Sega megadrive collection etc... De toppers als Xmen, RE5 enz zijn al weg.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mijn Wolverine is ook gecanceled, maar qua order status staat wel verzonden. Erg jammer, want dat was degene die ik echt wou hebben. Wel raar, want ik was er echt heel vroeg bij. Red Faction Guerilla wel ontvangen. :p

4. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    http://azerty.nl

Iemand ervaring met deze site? Staan wel wat goedkope games tussen hoorde ik

5. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb particulier ook wat besteld daar dvdtje maar werd plots gecanceld?

Die In the Movies wat kostte die daar?

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    WIE O WIE heeft bij zijn of haar filiaal Fallout3 voor de 360 voor een tientje gespot?

Heel graag even een seintje dan :thumbs: (of toevallig ToV, maar dat verwacht ik niet echt :p)

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Voor computer onderdelen een perfecte site. Ik heb er al meerdere keren wat besteld, hardware, geen games :9.

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik denk dat er met die gecancelde orders is gebeurt:

De winkelvoorraad is dezelfde als de internetvoorraad, lijkt me logisch bij zo'n keten als FRS. Maar er zijn 30 wolverine's 'in stock'. Er worden 25 wolverine's over internet verkocht tussen 2 en 3 uur 's middags. Ik noem maar tijden en/of aantallen. Ze gaan vast niet om de 5 minuten kijken wat er verkocht is op internet. Er wordt om half 4, als het toevallig ff wat rustiger is, gekeken hoeveel er zijn verkocht. WTF denken ze bij FRS, we hebben nog maar 5 wolverine's over.

Intussen is de winkelverkoop ook gewoon doorgegaan, klanten staan met lachende bekkies wolverine af te rekenen bij de kassa voor een tientje. Want die laat ik niet liggen, denk iedereen. Maar ze nemen dus mooi jouw bestelde wolverine mee. Zelfs al weet de desbetreffende medewerker dat ze via internet verkocht zijn, hij/zij kan nooit tegen een klant aan de kassa zeggen: 'Sorry, maar die moet je terugleggen, want die is verkocht over internet.' Misschien is het juridisch gezien nieteens toegestaan.

Zodra iemand het door heeft dat het helemaal verkeerd gaat en alle filialen van FRS heeft afgebelt dat alle Wolverine's uit de schappen moeten worden gehaald en dat ook daadwerkelijk is gebeurt is de schade natuurlijk allang geleden.

Nou ja, denken ze bij FRS. Dan gaan we maar mailen dat het ons spijt, maar de voorraad is op. Kan ons dat schelen, we hebben wel lekker verkocht. Check die omzetcijfers.

EDIT: Jezus, wat een lang lulverhaal

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Morgen misschien toch maar even naar nijmegen gaan:)
    Moet toch naar de kijkshop om iets in te ruilen.

10. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles op internet is geautomatiseerd. Ze hoeven niet om de 5 minuten te kijken, ze krijgen vanzelf een popupje dat er bestellingen binnen gemeld worden ;)

Daarbij alles wat nu erg scherp geprijsd staat moeten ze vanaf en als dit lang aanhoud die dumpprijzen is dat een slecht teken vaak :)

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik kom weleens in een FRS en als het druk is kijken ze wat minder op de pop-up'jes in het scherm. Helemaal niet dat ze gelijk de rij met klanten laten staan om ff een paar games uit de schappen te halen. Op dat moment, zal je zien, staan er 3 mensen voor de kassa met bij elkaar 5 games die op z'n pop-up staan.

Schitterend mooi, die automatischering, maar in praktijk is het net even anders.

12. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurd ook niet in de winkel gebeurd op het hoofdkantoor ;)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Krijg je bij FRS een mail als je bestelling is verzonden?
    Anders sta ik iedere dag de brievenbus te checken.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  15. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Wow netjes van FRS! Your're in the movies besteld gister en vandaag binnen, met camera! Te gek! :D

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net voorelkaar gekregen dat ik geen 6,00 verzendkosten hoefde te betalen bij Azerty. Was een foutje in het systeem of zo dat bij Most Wanted geen optie was om zonder Track&Trace te versturen.

Verder heb ik wel eens onderdelen bij Azerty besteld en altijd tevreden over geweest. Prijs en service van die webwinkel is gewoon goed.

17. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost die? 20 ofzo?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    10, net als elk ander spel waar het hier al pagina's lang over gaat ;)

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Neeeeee , wat shit is dit!

Begin deze week had ik Mass Effect 2 : CE op FRS in mijn mandje gegooid. Voor Xbox 360. Met allemaal kortingen kwam het op een heel mooi bedrag, maar nu is dat ding nergens meer te vinden op de site en hij ligt ook niet meer in mijn mandje. Hij zal wel uitverkocht zijn dan...:mad:.

Misschien was het al gevraagd, maar is deze site ok?

http://www.xbox2go.nl/Games/Special-Editions/Mass-Effect-2-Collectors-Edition-410/

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  20. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is van mij :) Zie Budgetgaming.nl en Tweakers.net (staan we vanavond op als goed is).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina